Oot kyllä

aivan mahtava... :)

Tänäänkin annoit kyytiä pahvilaatikoille, ainoa sen "puljun" tyypeistä, joista tykkään ja välitän. Vaikka moni niistä on yrittänyt, jotain... Oot jotenkin aito, ja sun lähellä tuntuu, että olisi tullut kotiin... Mutta pelkään sua, positiivisella tavalla... En mä uskalla, sitäpaitsi oot suuttunut jostain... :D :)

Kai sua saa sentään saa ihailla kaukaa?

14

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

ihailla kaukaa? Nyt meen nukkumaan... :) Väsymys näkyy jo, pitkä päivä...

• Naistyöläinen

Tänään tosiaan minä annoin laatikoille kyytiä ja ihastukseni oli lähellä. ;))

• aloittaja

täähän oli siis mieheltä-naiselle. =)

• Naistyöläinen
        aloittaja kirjoitti:

täähän oli siis mieheltä-naiselle. =)

Voi kun olisinkin hän ketä tarkoitit.

Tiedätsä mitä, mä hieman kirosin kun jotku pahvit tippui alas ja keräsin niitä pois.

Minusta on mukavaa kun ihastukseni katselee mua ja moikailee oikein mukavasti, tulee aivan ihana olokin. ;)
        Siinä olisi mies mulle, mutta kun en tiedä onko hän jo varattu, vaikka kihla tai vihkisormusta hän ei kanna.

• aloittaja
        Naistyöläinen kirjoitti:

Voi kun olisinkin hän ketä tarkoitit.

Tiedätsä mitä, mä hieman kirosin kun jotku pahvit tippui alas ja keräsin niitä pois.

Minusta on mukavaa kun ihastukseni katselee mua ja moikailee oikein mukavasti, tulee aivan ihana olokin. ;)
        Siinä olisi mies mulle, mutta kun en tiedä onko hän jo varattu, vaikka kihla tai vihkisormusta hän ei kanna.

se selviää, jos ei uskalla kysyä kirjoittaa vaikka jonkun kirjeen tai jotain. :) Lahjoita häneLLe aikaa? :)

• Naistyöläinen
        aloittaja kirjoitti:

se selviää, jos ei uskalla kysyä kirjoittaa vaikka jonkun kirjeen tai jotain. :) Lahjoita häneLLe aikaa? :)

Luuletko että mä uskallan kysellä sitä asiaa.;))

Vaikka mä olen aika vilkas luonteeltani, niin pupu menee pöksyyn tollasesta asiasta, :o voin vain haavella hänestä.

Jos hän on kiinnostunut minusta, niin miksei hän vihjaile kunnolla minulle. Minä olen kyllä pikkasen flirttaillut hänelle, mutta mistä tietää tajuuko hän sitä.

Jos sä olisitkin just hän ketä ajattelen, niin sano mulle huomenna vaikka että "paleleeko pikkuinen vielä", niin mä varmuudella tiedän oletko hän. ;)

• aloittaja
        Naistyöläinen kirjoitti:

Luuletko että mä uskallan kysellä sitä asiaa.;))

Vaikka mä olen aika vilkas luonteeltani, niin pupu menee pöksyyn tollasesta asiasta, :o voin vain haavella hänestä.

Jos hän on kiinnostunut minusta, niin miksei hän vihjaile kunnolla minulle. Minä olen kyllä pikkasen flirttaillut hänelle, mutta mistä tietää tajuuko hän sitä.

Jos sä olisitkin just hän ketä ajattelen, niin sano mulle huomenna vaikka että "paleleeko pikkuinen vielä", niin mä varmuudella tiedän oletko hän. ;)

uskalla kysellä tommosia, hitto kun ois lukennut aikaisemmin, ois voinut kysyä, ehkä ton palelu jutun... :) Oo vaan rohkea, jos jotain tahdot, unia toivotan... :)

Pelätään yhdessä? :D

• Naistyöläinen
        aloittaja kirjoitti:

uskalla kysellä tommosia, hitto kun ois lukennut aikaisemmin, ois voinut kysyä, ehkä ton palelu jutun... :) Oo vaan rohkea, jos jotain tahdot, unia toivotan... :)

Pelätään yhdessä? :D

Sanoito eilen mulle "hei hei" jotain muuta, kun lähdimme töistä pois ?

Jos olet sama henkilö, niin etsi oitis mun numero netin kautta, niin kyllä vastaan.

• voi että.

Ja mikähän perverssi se siellä on. Ja arvaappa vaan minkä takia annoin kyytiä sille pahvilaatikolle? No justiinsa siksi ko oot jääny kiinni jo ajat sitte siitä tirkistelystä! Oliskohan parempi alkaa tirkistellä jotain ihan muuta? Aito? No totta helvetissä olen aito! Feikkikö luulit mun olevan?! Siis jos oon oikeen potkassu sitä pahvilaatikkoa, niin täytyyhän mun olla aito! Ei kai ne laatikot itekseen liiku? Pölijäkö nää oot.

• aloittaja

sulle... Hänellä ei ole henkisiä ongelmia... :)

• voi että.
        aloittaja kirjoitti:

sulle... Hänellä ei ole henkisiä ongelmia... :)

Sori. Oli pakko heittää :D

• ,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,

• -------------

---------

• '''''''''''''''''''''''

''''''''''''

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe