Olen nyt ollut flunssassa kotona jo muutaman päivän. Olen joka päivä pukeutunut lämpimästi jne, enkä ole mielestäni ollut tekemisissä flunssaisten ihmisten kanssa. Mitä erillaisia syitä voi olla että sairastuu flunssaan?
Flunssaan sairastumisen syitä?
3
459
Vastaukset
- ihmisten ilmoilla
niin aina on mahdollisuus saada jokin tauti, flunssa, mahatauti jne,.
- paha_mieli
voivat myös altistaa flunssalle ja muille sairauksille. Itse koin henkistä väkivaltaa opinnoissani ja ensin olin 5 viikkoa flunssassa ja poskiontelotulehduksessa ja nyt sain taas noin 3 viikkoa sen jälkeen kovan kuumeen ja flunssan tai influenssan.
Kun aina itkettää niin altistuu sairastumiselle.
Tietysti se vaatii sen viruksen.
- ja influenssa
valitettavasti leviävät jo ennen kuin siihen sairastuu, eli vaikka et ole ollut tekemisissä flunssaisten kanssa, niin joku sitä on voinut jo kantaa. Ja ei ole väliä pukeutuuko lämpimästi vai ei, ei se kylmyys sitä flunssaa aiheuta vaan virus. Ja flunssaa ehkäisee parhaiten syömällä monipuolisesti ja hyvin ja tietenkin ulkoilua joka päivä (vaikka vaan kävelylenkki), jos se unohtuu niin sairastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001