vai kävikö niin ettei tarvinnut tehdä mitään. Minulla kävi niin että sekä että. Kyllä tulee ikävä analogisia aikoja, niin kuin eräs kertoi muualla.
Eikö riittänyt että siirryimme dikiaikaan, mutta vielä niitä pitää jonkun kanava vaihdon takia päivittää. Toivottavasti kaikilla on boksinsa ohjekirja tallessa.
Päivititkö boksisi
10
456
Vastaukset
- O - O
kauko-ohjaimen Menu-valikosta valiten asentamaan uudelleen. Boxi hoiti itse kaiken yllättävän nopeasti ja vaivattomasti. Ehkä olisi ollut jonkin muu tapa, mutten viitsinyt ryhtyä tutkimaan.
Jos ohjeita tarvitsee, niitä tarjoillaan monessa paikassa. Puhelimitse voi myös kysyä apua, jos ohjeet ovat kateissa. Ehkä me joudumme opettelemaan vielä monia uusia asioita tekniikkojen kehittyessä.;))- O - O
koska tänään piti uusia haku useampaan kertaan ennenkuin kaikki kavanavat suostuivat näkymään.
Ei pitäisi kehuskella tai nuolaista ennenkuin tipahtaa.;))
- enkä tarvinnut
siihen vieläkään mitään ohjekirjaa.
- kanavat seko seko!
Sätin samaan menoon itseäni - äijänä olen täystumpelo tässäkin tekniikan hallinnassa.
Pitää laite viedä viritettäväksi tai kutsuttava joku hoitamaan homma.
Tosin vain maksulliset kanavat ovat sekaisin. Tavalliset toimii. Discovery ei näy ollenkaan.
Tämäkin kanava Plus-tv puolella. - iihop
Laitoin digiboxin menu-näppäimen takaa kanavien uudelleenasennuksen. Nyt minulla on kaksi 7 ja 9 kanavaa. Teema ja urheilukanava kummittelevat tuplana. Uusi 8 kanava asentui oikein. En ole vielä alkanut selvittää, mistä johtuu. Johtuisiko, koska on Soneran kaapeliverkko.
- iihop
Päivitettyäni 4 digiboxiani ratkaisuksi löytyi 'palauta tehdasasetukset'. Se tepsi lopulta. Pelkkä kavavien uudelleen haku ei riittänyt.
Mielestäni Digitan olisi pitänyt tämä kertoa, eikä mainita vain 'kavavien uudelleen haku' ratkaisuksi. iihop kirjoitti:
Päivitettyäni 4 digiboxiani ratkaisuksi löytyi 'palauta tehdasasetukset'. Se tepsi lopulta. Pelkkä kavavien uudelleen haku ei riittänyt.
Mielestäni Digitan olisi pitänyt tämä kertoa, eikä mainita vain 'kavavien uudelleen haku' ratkaisuksi.jos rupeaa poksi sekoileen.
- Otto-Vaan
Päivitellään kun ei tarttenut päivittää boksia.:)
ala..olen kadottanut sen ohjekirjan. Eikun rohkeesti sit vaan kapulan kimppuun ja toivotaan parasta. Kohta kaikki on tietenkin sekaisin.
- elli53
kyllä ohjeet löytyy mutta mun uusi telkkari ei vaan vörki mutta mulla on pieni matolaatikko makkarissa ja se toimii kuin enkeli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740