Hei! Osaisikohan joku jo aikaisemmin synnyttänyt auttaa... Täällä hieman epätietoisuutta ilmassa esikoista odottavalla :/
Mulla alkoi eilen illalla supistella automatkalla aika voimakkaasti ja supistuksia tuli n.10 minuutin välein, kipeitä, mutta siedettäviä. Yöllä sitten helpottivat, mutta tänään on aamusta asti ollut omituista selkäkipua, vähän samalla tavalla aaltoilevaa kuin supistukset, tuntuu lähinnä ristiselässä :O samalla kun selkäkipu alkaa, tuntuu että kohtu kovettuu voimakkaasti. Ja näitä tulee melko usein, noin vartin välein. Koko ajan on myös tunne, että tartteis mennä vessaan "isolle" hädälle... Onkohan mahdollista että nää ois merkkejä lähestyvästä synnytyksestä? Mulla viikkoja vasta 36 3... Ennen supistukset ovat tuntuneet selkeästi vatsassa, mutta nyt ne ovat kyllä ehdottomasti selän puolella ja kipu on huomattavasti kovempaa.
Kiva lisä hommaan vielä se, että ollaan juuri vkonloppuna muutettu ja eka neuvola ois vasta ens viikon alussa uudella paikkakunnalla. Synnytyssairaalaa emme siis ole vielä muuttaneet vanhasta kaupungista uuteen :(
Synnytys lähestymässä??
3
440
Vastaukset
- mamma06ja09
Kovin nuo supistuksilta vaikuttavat, itse sain esikoisen maaliskuussa -06 ja synnytys käynnistyi yöllä aaltoilevalla selkäsäryllä, mahan puolella en tuntenut kipua, ainoastaan tunsin kuínka vatsa kovettui...ja poika syntyi sit vajaa 2 vuorokautta sen jälkeen. Itsellä menossa nyt rv 36 5 ja viel viime torstaina neuvolas todettiin kohdunsuun olevan kiinni ja kiinteä ja kanavaa sen 3cm jäljellä, silläpä olenkin ollut tänään tosi yllättyyt kun samanlaiset aaltoilevat selkäsäryt alkoivat aamupäivällä ja nyt tuntunut kipua ja kovettumista myös vatsan puolella, nyt vajaa tunti sitten kuitenkin lakkasi kuin seinään ne supistelut, kyllä jännittää nyt molempien puolesta joko kohta lähtö valkenee...montakos muksua sulla ennestään?
- Jenni---
Meillä ei ole vielä lapsia, että uusia juttuja mulle nää supistelut ;) Mulla oli muuten ihan sama juttu, että kanavaa oli viikko sitten vielä 3cm jäljellä ja kohdunsuu oli kiinni, eli jos nyt tulis lähtö, ois kyllä aika ylläri. Mut on kyllä niin jännä olo ettei oo koko raskaudessa tältä tuntunut :) Toivotaan, että kohta saadaa nyytit syliin. Sais nyt kuitenkin vielä viikon- kaks kelliä tuolla :)
- mamma06ja09
hih siis esikoistahan kerrot odottavasi, tässä on niin jännittynyt jo ettei ymmärrä heti lukemaansa=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270