Olen kovasti ihastunut erääseen naiseen ja hänkin minuun.
Olen jonkin verran parin vuoden aikana tapaillut naisia, lennellyt siellä täällä, mutta ketään oikeasti kiinnostavaa ei ole kohdalle osunut.
Nyt olen äärettömän ihastunut erääseen naiseen, mutta hänen elämäntilanteensa tuntuu kovin hankalalta, on eroamassa, lapsia jne.
En tiedä mitä teen. Hän aina välillä pitää minuun yhteyttä, mutta en haluaisi sotkeentua koko juttuun. Silti ikävöin häntä ja kaipaan kovasti, mutta pelkään olevani vain laastarisuhde. En aina edes vastaile hänen viesteihinsä, en soittele, en tee aloitetta yhteydenpitoon. Silti hän pysyy "siellä mukana" soittelee ja viestittelee.
En tiedä mitä tehdä, myönnän ,että pelkään liikaa satuttavani itseni. Onko kohtalotovereita, mitä teen ? Ei tunnu olevan järkeä taas missään....
Miehet
8
886
Vastaukset
- aivan naiselta
joka kysyy...
Joka tapauksessa ehkä kannattaa miettiä onko tuollaisessa tilanteessa järkeä ja miksi hän on sinusta kiinnostunut. - ^sivusta^¨
no johan sait kummallisen vastauksen!!!?? itse sanoisin että kysy naiselta ihan henk.koht.minkälaiset tunteet hänel.Et sinä automaattisesti mikään laastari ole,onhan se mahdollista.mutta kysy häneltä,onko hän yhtä ihastunut.Eroamassa oleva voi olla kaivannut jo vuosia rakkautta ja voi hyvin olla että hänkin on korviaan myöten ihastunut sinuun.et voi tietää,ellet ota selvää.
- korviaan
myöten ihastunut ihan sen takia että hän voisi olla korviaan myöten ihastunut KEHEN TAHANSA suhteen jälkeen.
Senhän takia tilannetta kannattaa oikeasti miettiä.
- kaikki aikanaan
Erosta selvitymiseen (jos erostaa selviytyy koskaan) menee noin viisi vuotta ja sitten kun erosta alkaa olla selvillä vesillä, on kyllä syytä viettää pari villiä vapaata vuotta. Sen jälkeen voit koittaa onneasi. Siltäpohjalta voi syntyä kestävää, jos olette sopivia toisillenne.
- isäpuoli
Aijai, saat paljon uusia ystäviä samassa satsissa. Lapset, naisen exä ja exän suku. Onko sinulla omia lapsia? Jos on, niin onhan sinullakin antaa uusia ystäviä hänelle: lapsia, exiä ja exien sukulaisia. Teistä tulee iso kööri yhteen laskettuna.
- - nainen
Minä olen juuri eeronnut lasteni isästä, olimme naimisissa monta vuotta.
Olin miettinyt eroa jo monen monituista vuotta ja seksiä meillä ei ollut ollenkaan viimeiseen vuoteen ehkä yksi halaus, siinä kaikki.
Olin henkisesti valmis siihen, koska en eronnut hetken mielijohteesta, vaan mietin asiaa perin pohjin. Olimme myös yrittäneeet parantaa tilannetta todella monta kertaa.
Erosimme oikeasti ystävinä, emme halua muuta kuin toistemme parasta.
Olen myöskin rakastunut erääseen mieheen, mutta en usko että siitä koskaan mitään tulee, hän ei halua, ehkä pelkää etten ole tosissani tai sitten en vaan ole hänelle se oikea.
Toivottovasti tästä oli jotain apua sinulle mies, tai sitten tämä vaan hämmensi lisää tilannetta :)
Tsemppiä kovasti:)
- rohkeasti kysymään
mitä hän tuntee. Olen juuri kokenut samanlaisen tilanteen (kummallakaan ei kuitenkaan lapsia)ja aikani mietittyäni, menin ja kysyin koska olin jo enemmän kuin ihastunut.
Sain kuulla olevani loistava tyyppi ja syy siihen miksi hän erosi ja tunteitakin hänellä oli, mutta mitään vakavaa ei voisi nyt syntyä, koska hän on juuri eronnut. Voin sanoa että kun tämä oikeasti lupaavalta näyttänyt suhde kariutui,niin sen jälkeen on tuntunut todella pahalta. Mutta ainakin tiedän että en haaveile turhaan ja sitten joskus kun pystyn voin etsiä jos löytäisin jonkun yhtä hyvän rinnalleni. - Pesälle
Vaikea tilanne,mikäli hänen Ex:ä ajattelee,että
tässä on syy vaimon eroon,sinä.Neuvoni on tässä
tapauksessa sinusta ehkä haetaan laastaria.
Tietenkin voi olla aito kiinnostus naisen puolelta
joten sinä itse tiedät parhaiten tilanteen.
Onhan se kiva ihastua,ja lapsethan on kivoja ei
heidän vika ole ,mikäli vanhemmat eivät tule toimeen.Itselläni oli vuosi samanlainen tilanne
nainen erosi miehestään,olin tuntenut tämän naisen
ennen eroa.Tunnusta,että olin ihastunut häneen
kunnes kerran kutsui minut kahville uuteen asuntoon.Siitä alkoi meidän suhde joka jatkuu
edelleen olemme silmittömästi rakastuneet.Häät
vietämme tulevana kesänä.Hänen Exä vainosi minua
kauan,kun yhdisti heidän eronsa minuun.Meillä
ei ollut minkäänlaista silmäpeliä ennen hänen
eroaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328