Elikkäs... Kun täällä on sitä porukkaa, jotka sanovat, että yhyy, mulla on anoreksia, ja tulin tänne ettii laihdutuskaveria! jne..
Joten nehän on paranevia, koska ne on myöntänyt olevansa anorekstikkoja, ja se ensi askel paranemiseenhan on se, että myöntää.
Joten joko nää ihmiset ovat paranevia anorektikkoja, tai sitten huomiota hakevia teinejä.
Muita mielipiteitä?
Teoria!!
9
845
Vastaukset
- liiannuori
yksi huomiota hakeva teiniangstipaska tunnustautuu
- ewqe
No sinänsä ihan fiksu teoria ja voi toimia joidenkin kohdalla, mutta esim. itselläni anoreksia tuli vasta bulimian jälkeen. Ja bulimiaa en koskaan kieltänytkään, tiesinhän minä että ei ole tervettä ahmia ja oksentaa syömiänsä ruokia. Kun anoreksia kausi alkoi, ymmärsin kyllä heti, että kyse ei ole normaalista laihduttamisesta (BMI tuolloin joku reilu 20). Eli heti kun ensimmäiset anoreksia oireet tuli, tiesin mistä oli kysymys, en vain tehnyt asialle mitään.
Enkä ole tehnyt vieläkään. Jatkan ja jatkan ja tiedän että olen sairas, jatkan silti. Ja en ole pro ana, teini-ikäinen kylläkin.
- Susannnnna
Toi teksti oli kyllä aika osuva! Ja mielestäni totta. Olen kyllä itsekkin teini-ikäinen, mutta luulen, että aika moni anorektikko on. Tai ainakin tällä palstalla. Koska nuorethan ne yleensä ovat tyyytymättömiä omaan kroppaansa.
Niinkuin jo mainitsin, olen teini-ikäinen, mutta avohoidossa. Käyn suunilleen kaks kertaa kuukaudessa terapiassa ja koulussa mut punnitaan viikottain.
Voimia kaikille!- tuota tuota
ei ole ihan ykspiippuinen juttu. Täällä on varmasti paljon asialla leikkiviä, laihdutusohjeiden hakijoita ja varmaan myöskin ovat aliravittuja: pysähtykää. Älkää leikkikö vakavalla sairaudella. Voi tulla omaksenne huomaamatta, varkain! Mutta sitten on varmaan useita, jotka ihan oieasti hakevat vertaistukea ja neuvoja, kannustusta ja haluavat parantua. Tämä on yksi kanava, jossa on helppo anonyyminä peilata itseään muiden kommenteilla!
- ...
Tällä on niitä molempia. Teksteistä kyllä yleensä huomaa mitkä on kirjotettanu jotku huomionhakuset teinit, jotka ei oikeesti tiiä minkälaista se on ku on anoreksia tms. Kyllähän kaikki osaa luetella syömishäiriön oireita ja sit sanoa et ku mulla on just tämmösiä oireita. Yleensä (ainaki oman kokemuksen mukaan) se on nii, et ne jotka sen syömishäiriön on oikeesti käyny läpi ja yrittää nyt parantua siitä nii ei ne tuu tänne kirjotteleen niitä viestejä et: "oon 165cm ja painan 50kg ja oon LÄSKI, mitä mä teen!!??!"
- coffin
totta kuin tatti.
- tattitosiaan
coffin kirjoitti:
totta kuin tatti.
tottakai täällä liikkuu juuri niitä, jotka jopa TOIVOVAT anoreksiaa, koska eivät tiedä mitä helvettiä se tarkalleen on. sitten on juuri niitä, jotka sairastavat ehkä tietämättään anoreksiaa ja kysyvät onko se heillä. jokaisen tekstin voi ottaa miten haluaa, koska henkilöllisyyksiä ei voi tietää
- on kuitenkin
tattitosiaan kirjoitti:
tottakai täällä liikkuu juuri niitä, jotka jopa TOIVOVAT anoreksiaa, koska eivät tiedä mitä helvettiä se tarkalleen on. sitten on juuri niitä, jotka sairastavat ehkä tietämättään anoreksiaa ja kysyvät onko se heillä. jokaisen tekstin voi ottaa miten haluaa, koska henkilöllisyyksiä ei voi tietää
vakavampi kuin ihmiset pääsääntöisesti tiedostaa!
- kiusattu 16v
EN tod. myönnä sitä et oisin mitenkää sairas.'MÄ OON TÄMMÖNEN´ Ei sairas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261