olen huomannut, että muutamat ihmiset täällä käyvät ylikierroksilla. Eikö kannattaisi lopettaa palstan lukeminen, jos siitä tulee niin pahamieli, että pitää ruveta ihan ylläpidolle ja poliisille asti itkemään? Itse ainakin karttaisin paikkoja, joissa en tykkää olla!
PS: se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
katsotaan peiliin
9
403
Vastaukset
- Tämä palsta
on ollut joskus todella mielenkiintoinen, mutta on ollut nyt pitkään aivan väärissä käsissä. Minusta tämän roskan lukeminen ei mukavaa ja kaipaan kaikkia niitä - järkeviä - kirjoittajia, jotka ovat jättäneet nämä sivut.
Toiseksi, keskustelut täällä alkavat mennä mauttomuuksiin. Sitä en ainakaan minä tule hyväksymään.- nämä....
väärät kädet ovat? Voitko kertoa tarkemmin? Muutama nimi selventäisi asiaa. Itse kun olen luullut, että tänne voi kirjoittaa ja osallistua keskusteluun kuka tahansa, jolla on pääsy nettiin? Mutta näin ei sitten ilmeisesti ole? Vai elämmekö eri todellisuudessa? Vai antoivatko sinulle väärän värisiä pillereitä Huutoniemen apteekissa?
- Palsta on auki kaikille
nämä.... kirjoitti:
väärät kädet ovat? Voitko kertoa tarkemmin? Muutama nimi selventäisi asiaa. Itse kun olen luullut, että tänne voi kirjoittaa ja osallistua keskusteluun kuka tahansa, jolla on pääsy nettiin? Mutta näin ei sitten ilmeisesti ole? Vai elämmekö eri todellisuudessa? Vai antoivatko sinulle väärän värisiä pillereitä Huutoniemen apteekissa?
Ja täällä voi keskustella mistä tahansa.
Mutta täällä ei ole sananvapautta. Missään et saa sanoa mitä vaan, vaikka jotkut niin mielellään vetoavatkin tähän oikeuteensa.
Ajattele ensin, ettet sano mitä ajattelet.
Suosittelen sinullekin oikean värisiä pillereitä. Jospa ne auttaisivat sinuakin ymmärtämään luettua tekstiä. - teksti...
Palsta on auki kaikille kirjoitti:
Ja täällä voi keskustella mistä tahansa.
Mutta täällä ei ole sananvapautta. Missään et saa sanoa mitä vaan, vaikka jotkut niin mielellään vetoavatkin tähän oikeuteensa.
Ajattele ensin, ettet sano mitä ajattelet.
Suosittelen sinullekin oikean värisiä pillereitä. Jospa ne auttaisivat sinuakin ymmärtämään luettua tekstiä...maahanmuuton vastustaminen ja pakkoruotsin poistamisen vaatiminen ei ole edelleenkään laitonta. jos sinun mielestäsi jokin kirjoitus on laiton, niin ei muuta kuin linkki oikeaan kohtaan.
- annettu
teksti... kirjoitti:
..maahanmuuton vastustaminen ja pakkoruotsin poistamisen vaatiminen ei ole edelleenkään laitonta. jos sinun mielestäsi jokin kirjoitus on laiton, niin ei muuta kuin linkki oikeaan kohtaan.
vaikka kuinka monta esimerkkiä laittomuudesta!
Älähän näytä tyhmyyttäsi enää ! - mikä pönttö!
annettu kirjoitti:
Älähän näytä tyhmyyttäsi enää !Toivottomia tapauksia on runsaasti!!!
- helppo..
annettu kirjoitti:
Älähän näytä tyhmyyttäsi enää !... linkittää selainen teksti...
- johtua...
mikä pönttö! kirjoitti:
Toivottomia tapauksia on runsaasti!!!
..kielitaidostakin. Närpiössä ei tuo koulutuksen taso näytä olevan häävi.
- tehdään
rikoksia niin leikki on kaukana !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780