Onko keskivertohomolla paremnpio fyysinen kunto kuin keskivertoheterolla ? Oman käsitykseni ja tarkkailuni perusteella homot keskimäärin kiinnittävät enemmän huomiota terveellisiin elämäntapoihin kuin heterot.
Fyysinen kunto ?
6
846
Vastaukset
- Tavis pipopäinen
No, kävelen joka päivä työhön ja takaisin 2x3 km, voimistelen aamuin ja illoin Gymstickillä ja nostelen käsipainoja n. 50 krt/kahdesti päivässä.
En käytä alkoholia,tupakkaa enkä muita päihteitä kuin pari isoa kuppia kahvia päivässä.
Omasta mielestäni syön terveellisesti. Enemmän kasviksia kuin lihaa. Kerran viikossa lounaaksi kalaruoka. Syön keran päivässä kunnolla. N.kolmena päivänä keittolounas työpaikkaravintolassa. Hedelmiä, vihanneksia, rasvatonta maitoa pari lasia yms. illalla. Aamulla yksi iso kuppi teetä, ruisleipää ja välillä myös vaaleaa rouheleipää muutama siivu. Ei juustoa ja hyvin vähän margariinia.
En koskaan laita asunnollani ruokaa, vaan käyn ravintoloissa syömässä, koska se on nykyisin niin edullista.
Olen 181 cm pitkä ja painan 87 kg. Tiedän, että minulla on kymmenen kiloa ylipainoa. Syksyllä ennen parin viikon ulkomaanmatkaa painoin nimittäin 77 kg. Ikää päälle 40 v. Laihdutuskuurille joutaisin.- ja heteron
ero on juuri siinä, että miehekkäälle heterolle roteva, pari kiloa ylipainoinen kroppa on ihanne, kun taas homon täytyy olla langanlaiha.
- ne laittaaa itseensä
ja heteron kirjoitti:
ero on juuri siinä, että miehekkäälle heterolle roteva, pari kiloa ylipainoinen kroppa on ihanne, kun taas homon täytyy olla langanlaiha.
näitä naisellisuuksia, värjää hiukset, meikkaa, toki myös bodaa välittämättä niinkään aerobisesta kunnosta. pitäähän toisen parista olla joteknin naisellisempi. sama juttu lesboissa toinen on "miehekkäämpi"
- 199191
Poltan, mutta kuntoilen myös. Ruokavalio, no joskus menee terveellisemmin joskus ei mee ollenkaan. :D
Riippuu ihmisestä ei voi leimata että homot on terveellisempiä ku heterot... on niitä kaljamahaläskejä homoissakin ja on niitä komeita tyyppejä heteroissa, ei se suuntautumisesta oo kiinni. - Micke880
No jaa, en mä tiedä, ooks mä fyysisesti keskivertoo paremmas kunnos, mut mä en juo alkoholii tai polta röökii enkä oo ylipainonen (167 cm/60 kg).
Mä syön kolme kertaa päiväs (enkä kiinnitä huomioo terveellisyyteen), mä teen liikunnallist duunii.
No, paheena mul on light-limu, jota mä vedän joka kääntees, suklaa ja roskaruoka. - Advocatesta
Amerikkalaisen Advocaten sivuilta luin, että kunto ja terveys korreloivat suoraan homon itsetuntoon ja positiiviseen minäkuvaan, mikä olis terveydenhuollossakin otettava huomioon.
Eli onnettomat ja masentuneet homot ovat huonokuntoisia ja heillä on huonot elintavat ja terveysongelmia enemmän kuin miehillä keskimäärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756