..menkää ruotsin risteilylle. Pitkälle. Hankkikaa joukko ja sit heheh samaa hyttiin on pakko tulla toimeen, ystävystyä, bilettää. Ehdottomasti bilettää. Juoda ja kukin mitä tahtoo.. Okei pari hyttii. Kokemus kertoo. Risteilyllä on kivaa ja tutustuu ihmisiin. Riippuen toki vähän ajasta ja laivasta ja sillälailla mutta periaatteessa. Sit pieni Tukholman tsekkailu/sekoilu ja sit laivaa ja sama meno päälle. On ihme jos ei ystävysty.
ny mää kekkasin!
3
428
Vastaukset
- minä vaaan
"menkää ruotsin risteilylle. Pitkälle. Hankkikaa joukko ja sit heheh samaa hyttiin on pakko tulla toimeen, ystävystyä, bilettää."
Mielellään lähtisin risteilylle vaikka tuntemattomien kanssa mutta mistä helvetistä sen joukon sinne risteilylle saisi? Pitäisikö laittaa ilmoitus lehden palstalle vai kun ei ole mitään kavereitakaan ketä voisi kysellä.- kekkailija
..täältä. Täällähän on..yksinäisiä muitakin. Tänne ilmoitus. Mulla on hyviä kokemuksia risteilyistä.
- Yleinen vuodattaja
Pienen budjetin Big brother? Joo, no mää en lähtis kun en pidä laivoista. Mää ehottaisin jotakin oman paikkakunnan tapaamisia. Mutta sellaista lienee hankala saada koottua. Mulle sopisi joku rauhallisempi tapaamismuoto. Vaikka henkeviä keskusteluja kahvikupposen äärellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559