Olen niin ihastunut. Voi kunpa tietäisit. Aurinko oli maalannut taivaan lähtiessään, pakkanen nipisti poskia, kuin yrittäen herättää unesta. Iltatähdet jäivät silmiesi varjoon. Jos olisin uskaltanut, olisin tarttunut käteesi. Tarttunut käteesi ja kertonut:siinä sinä olet. Yhtä hymyä on tämä tyttö ajatellessaan sinua. Mitähän sinä minusta mietit. Toivottavasti näemme pian.
Sinulle J....
8
1512
Vastaukset
- J = Jouko
ja näemmä ihastunut mun taivaansinisiin silmiini? Siellä pubissako?? Mun katseeni taas porautui sun muhkeisiin tisseihin, eli tasoissa ollaan!
- J****
Olen minäkin ihastunut sinuun. Ihastuin jo heti kun tapasimme ensimmäisen kerran sinun sinisiin silmiisi. Olisi ollut mukava jos olisit tarttunut -gröhm- käteeni. Kyllä sinä tiedät mitä minä sinusta mietin. Vai sinäkö minusta mietit. Vai miten se oli. Toivottavasti näemme. Pian. Tai jonkun toisen tai kumminkin jotain näemme myös jatkossa. Vai miten se oli. Ja pakkanen saattaa tosiaan nipistellä poskiakin joskus tai jopa nenänpäätä tai ahteristakin se saattaa jopa puraista. Tähdet ovat jääneet auringon varjoon. Tai sinun silmiesi. Vai missä se oli. Yhtä hymyä olen minäkin. Tai naapuri oli. Vai miten se oli.
- Ilona ;)
vastaus, sai mut todella hyvälle tuulelle... ;=)
- Jii tyttö
olet.. ystäväni I.
Mitä ajattelen?
Olen onnellinen, että tutustuin ihmiseen jolla on ainutlaatuinen kyky nähdä asioita samalla tavalla kanssani. Muut tuskin sitä yhteyttä ymmärtävät. Toivon, sinulle voimia taistella tietäsi eteenpäin elämässä.
http://www.youtube.com/watch?v=5euHRwKZADQ - on se paskiainen
niin sinuna I pysyisin kaukana.Puhuu niin paljon valheita ettei enää itsekään tiedä mikä on totta.On naisiakin joka kaupungissa.Vai mikä se oli ja missä se oli.
- valheita
?
Siis ymmärrän jos joku rakastunut on kateellinen jos toisella onkin muuta, mutta sitä en ymmärrä jos tuon viestin ylläolevaan tarkoitit, että miten toisen naiset liittyvät ystävyyteen? - tulee ja
valheita kirjoitti:
?
Siis ymmärrän jos joku rakastunut on kateellinen jos toisella onkin muuta, mutta sitä en ymmärrä jos tuon viestin ylläolevaan tarkoitit, että miten toisen naiset liittyvät ystävyyteen?menee... tai vastaavasti miehet.. ystävät säilyvät ikuisesti.
- ystävät säilyvät
tulee ja kirjoitti:
menee... tai vastaavasti miehet.. ystävät säilyvät ikuisesti.
ikuisesti??Ei ainakaan
minulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318