Sinulle J....

I....

Olen niin ihastunut. Voi kunpa tietäisit. Aurinko oli maalannut taivaan lähtiessään, pakkanen nipisti poskia, kuin yrittäen herättää unesta. Iltatähdet jäivät silmiesi varjoon. Jos olisin uskaltanut, olisin tarttunut käteesi. Tarttunut käteesi ja kertonut:siinä sinä olet. Yhtä hymyä on tämä tyttö ajatellessaan sinua. Mitähän sinä minusta mietit. Toivottavasti näemme pian.

8

1512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J = Jouko

ja näemmä ihastunut mun taivaansinisiin silmiini? Siellä pubissako?? Mun katseeni taas porautui sun muhkeisiin tisseihin, eli tasoissa ollaan!

• J****

Olen minäkin ihastunut sinuun. Ihastuin jo heti kun tapasimme ensimmäisen kerran sinun sinisiin silmiisi. Olisi ollut mukava jos olisit tarttunut -gröhm- käteeni. Kyllä sinä tiedät mitä minä sinusta mietin. Vai sinäkö minusta mietit. Vai miten se oli. Toivottavasti näemme. Pian. Tai jonkun toisen tai kumminkin jotain näemme myös jatkossa. Vai miten se oli. Ja pakkanen saattaa tosiaan nipistellä poskiakin joskus tai jopa nenänpäätä tai ahteristakin se saattaa jopa puraista. Tähdet ovat jääneet auringon varjoon. Tai sinun silmiesi. Vai missä se oli. Yhtä hymyä olen minäkin. Tai naapuri oli. Vai miten se oli.

• Ilona ;)

vastaus, sai mut todella hyvälle tuulelle... ;=)

• Jii tyttö

olet.. ystäväni I.

Mitä ajattelen?

Olen onnellinen, että tutustuin ihmiseen jolla on ainutlaatuinen kyky nähdä asioita samalla tavalla kanssani. Muut tuskin sitä yhteyttä ymmärtävät. Toivon, sinulle voimia taistella tietäsi eteenpäin elämässä.

http://www.youtube.com/watch?v=5euHRwKZADQ

• on se paskiainen

niin sinuna I pysyisin kaukana.Puhuu niin paljon valheita ettei enää itsekään tiedä mikä on totta.On naisiakin joka kaupungissa.Vai mikä se oli ja missä se oli.

• valheita

?

Siis ymmärrän jos joku rakastunut on kateellinen jos toisella onkin muuta, mutta sitä en ymmärrä jos tuon viestin ylläolevaan tarkoitit, että miten toisen naiset liittyvät ystävyyteen?

• tulee ja
        valheita kirjoitti:

?

Siis ymmärrän jos joku rakastunut on kateellinen jos toisella onkin muuta, mutta sitä en ymmärrä jos tuon viestin ylläolevaan tarkoitit, että miten toisen naiset liittyvät ystävyyteen?

menee... tai vastaavasti miehet.. ystävät säilyvät ikuisesti.

• ystävät säilyvät
        tulee ja kirjoitti:

menee... tai vastaavasti miehet.. ystävät säilyvät ikuisesti.

ikuisesti??Ei ainakaan
        minulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe