Itsemurha Litolla

umpikujassa_

Mitä tapahtuu, jos syö 82 tablettia Litoa ja muutaman tenoxin?
Voinko rauhassa vaipua ikiuneen vai joudunko kärsimään?
Kuinka kauan ajallisesti kestää, että Lito-yliannostus lopulta tappaa?

näitä olen pohdiskellut...

20

2357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suojelusenkeli

...mitä tapahtuu, mutta sen tiedän, että elämäsi on liian arvokas ennenaikaiseen lopetukseen! Näetkö mitään itsessäsi tai ympärilläsi, josta voit olla kiitollinen. Yritä vaihtaa näkökulmaa, vaikka se tuntuisi kuinka vaikealta tahansa, yritä! Jos et löydä mitään elämisen arvoista, niin hae apua itsellesi! Voima-ajatuksin: Eräs ymmärtäjä

• hihupää

Herra on Suuri!
        Itsemurha on synti, siitä joutuu helvettiin.
        Siunausta!Jeesus rakastaa sinuakin.

• Anonyymi
        hihupää kirjoitti:

Herra on Suuri!
        Itsemurha on synti, siitä joutuu helvettiin.
        Siunausta!Jeesus rakastaa sinuakin.

Paljonpa tuokin auttaa masentunutta. Ja mikäpä nyt Herran mielestä ei olis syntiä. Jeesus ei paranna mielenterveyshäiriöitä. Sen tekee lääkäri tai terapeutti. Ai niin, terapiassa käyminenkin on Herran mielestä syntiä. 😄

• itsestäsi

pohdiskelija! Muista, että kärsimyksen lopettaakseen ihmisen ei tarvitse lopettaa itseään! Kärsimyksen lopettamiseksi on olemassa muitakin tapoja.

• umpikujassa_

En vielä ole lähdössä. Aion päättää päiväni parin viikon päästä. On ensin asioita, jotka pitää hoitaa.
      Tiedän, että itsemurha on säälittävä teko, mutta olen elämässäni umpikujassa. En voi elää menneisyyteni kanssa ja tulevaisuus tuntuu liian raskaalta ja pelottavalta. Apua olen hakenut ja saanut, mutta mikään ei voi enää muuttaa päätöstäni. En vaan voi enää jatkaa. 24 vuotta elämää riittää minulle. Olen saanut kokea hienoja asioita elämässä ja olen niistä kiitollinen. Nyt kaikki on vaan muuttunut suureksi kaaokseksi, enkä jaksa olla vahva enää.

• ja itsestään välittäminen

Kiitos, että jatkoit keskustelua. Ymmärrän ja tiedän omasta kokemuksestanikin, että elämä voi olla umpikujassa. Tiedän myös, että yritettyäni itsemurhaa olin onnellinen, että kuitenkin heräsin. Voisitko antaa itsellesi luvan olla heikko ja tarvitseva? Voisiko se todella olla kuolemaa pahempi vaihtoehto?

• xcandi
        ja itsestään välittäminen kirjoitti:

Kiitos, että jatkoit keskustelua. Ymmärrän ja tiedän omasta kokemuksestanikin, että elämä voi olla umpikujassa. Tiedän myös, että yritettyäni itsemurhaa olin onnellinen, että kuitenkin heräsin. Voisitko antaa itsellesi luvan olla heikko ja tarvitseva? Voisiko se todella olla kuolemaa pahempi vaihtoehto?

Voisitko antaa itsellesi luvan olla heikko ja tarvitseva?

en ole ap kirj mutta miksi oletat että ihminen ei voisi suunnitella itsemurhaa pelkästään väsymyksen tai jaksamisen, umpikujan yms takia. Eikö tuokin ole tavallaan uhrin syyllistämistä?

• xcandi

itsemurha ei ole sen säälittävämpi teko kuin muukaan. te väitätte näin syyllistäen itsemurhien yrittäjiä (uhreja) saadaksenne oman missionne täytettyä. teidän pitäisi hävetä.

• tapa vastata
        xcandi kirjoitti:

Voisitko antaa itsellesi luvan olla heikko ja tarvitseva?

en ole ap kirj mutta miksi oletat että ihminen ei voisi suunnitella itsemurhaa pelkästään väsymyksen tai jaksamisen, umpikujan yms takia. Eikö tuokin ole tavallaan uhrin syyllistämistä?

minulle, joka viestissäni kerroin itse yrittäneeni itsemurhaa. Itsemurha on peruuttamaton teko, jossa ei enää ole uhreja tai syyllisiä. On vain hetkiä, jolloin tehdään päätöksiä, joita ei hetkeä myöhemmin enää voi muuttaa. Kehotat minua ja muita häpeämään, koska haluamme muistuttaa vastaavassa tilanteessa olevalle, että aina on myös vaihtoehtoja. Voimat voivat loppua keneltä tahansa, mutta aina ei tarvitsekaan jaksaa yksin umpikujasta huolimatta. Umpikujasta ulospääsy aukeaa oman kokemukseni mukaan siitä, että sallii itselleen olla joskus jotakin muutakin kuin vahva. Siitä voi syntyä uusi mahdollisuus.

• xyzåäö

Älä hyvä ihminen ajattele itsemurhaa, lakkaa pohtimasta sitä. Itsemurha on myös murha. Tekisit siinä suuren synnin. Jumalalla on oikeus ottaa elämäsi pois maan päältä, ei Sinulla. Hae apua itsellesi!

• ex-masis

toivon sinulle koko sydämestäni. Asiat, joita käyt läpi ovat varmasti raskaita tunnustaa :( Saat kuitenkin luottaa siihen, että kaikesta huolimatta elämä kantaa.. ennemmin tai myöhemmin, vaikka juuri nyt ei siltä tuntuisikaan.
      Minulla on omakohtaista kokemusta siitä kuinka ahdistus ja masennus voivat ottaa yliotteen ihmisestä. Se tila on kyllä sanoinkuvaamattoman tuskallinen, joten ymmärrän, jos sinusta tuntuu, ettet jaksa. Muista kuitenkin, että ahdistus on suurimmaksi osaksi omia ajatuksiasi ja odotuksiasi siitä miten elämän olisi kuulunut mennä. Kun pääset eroon mieltäsi kahlitsevista ajatuksista, huomaat, että ahdistus vähitellen helpottaa. Älä koskaan lakkaa hakemasta apua, elämäsi on tärkeä! Kerro itsetuhoisista ajatuksistasi nyt heti ammattilaiselle tai lähimmäiselle, hoitoon hakeutuminen ei ole koskaan liian myöhäistä, mutta nöyryyttä se vaatii!

• pp1234

Miten tilanteeni käy jos vedän 300 tablettia litoa ja saman verran diapeteslääkettä ja kyytipojaksi vielä muutama sata verenpainelääkettä....
      Helpottaako kärsimykset siltä osin??

• Havinnut

En ole enää pitkilleen uskonut jumalan olemassaoloon. Mikä voisi olla kauheanpaa kuin paskan maanpäällisen elämän jälkeinen ikuinen paskaelämä jossain toisessa ulottuvuudessa.
        Nuo jumala-jutut ovat keksineet vallanhaluiset ja ilkeät ihmiset, jotka haluavat piinata toisia ihmisiä mahdollisimman monin eri tavoin.
        Se takia neuvotaana antamaan anteeksi viholliselle, että tämä pääsisi piinaamaan ja kiusaamaan sinua uudelleen.
        Uskonto ja politiikka ovat samanlaista saastaa.

• Konnunkunkku

Perusta oma sisäinen maailmasi. Olet kuningas.

• Havinnut

Arvasin tuon vastauksen. Kun ei osata perustella asioita käännetään kysymys vastapuolen ongelmaksi.
      Olen kaiken maailman uskovaisilta kysynyt, että kun niin sanottu jumala on pystyttänyt toimimattoman maailman ilkeine ihmisineen, niin mikä voisi saada minut uskomaan, että niin sanottu iäisyys olisi sen parempi paikka?

• pp1234

ei päästy perimmäiseen kysymykseen,aukeeako taivaspaikka vai helvetti(helpottaako tämä nykyinen kärsimys) .....

• pissis7

Synnyt uudelleen ja jatkat sama kärsymystä. Jatkat sieltä, mistä katkaisit elämän.

• AshToAsh

Kun meditoi, eli keskittyy hengitykseen, niin voi vaipua hyvin rentouttavaan tilaan, mutta se vaatii vaivannäköä aluksi, sekä elämäntilanteen jossa voi rentoutua välillä. Itse meditoin joka päivä. Käytän youtubesta ohjattuja meditaatioita (esim. "ajahn achalo guided meditation"). En mitenkään jaksa ottaa vakavasti kaikkea turhaa paskaa mitä maailmassa pitää tehdä jatkuvasti. Meditaation avulla rentoudun, pysyn terveenä ja saan uusia ideoita - joskus löydän sisäisen rauhankin, jopa hieman onnea...

• Anonyymi

Peruskysymys jonka ap heitti. Montako litoa ja montako Tenoxia. Itelläni on kumpiakin sadoittain. Enpä vielä ole syönyt ohi reseptin määräysten vaikka joskus on tuntunut siltä.

• Anonyymi

Sama tilanne mulla. Litoa ja Tenoxia. Päälle vielä Deprakinea ja Ketipinoria. Houkutus kaiken taakse jättämiseen on olemassa, mutta jokin vaan estää...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      110
      7402
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      37
      4315
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3792
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      400
      2000
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      71
      1513
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1458
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      180
      1146
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1118
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1043
    Aihe