Elikkäs, kuvaile oma unelmakumppanisi mm. luonteeltaan tai ulkonäöltään. Ei se sen vaikeampaa ole=)
Elikkä; mun unelma mies on luonteeltaan kiltti ja huomaavainen, kohtelias sen pitäis olla, ja sillee periaattees vähän suojelevainen (Ei liikaa.) Sitten omat mielipiteet sillä pitäis olla tietty, eihän sellaset; "miten vain haluat" -hemmot oo yhtään kivoja. Ja rehellinen ja luotettava. Siinä tais olla luonteen pääpiirteet.
Ulkonäöltä hän olis pitkä ja kaunis. (siis oikeesti kaunis, ei sillee naisellinen vaa niinku sillee miten miehet on kauniita:D) Eikä siin ulkonäös oo oikee muuta.. Nätit silmät pitää miehellä olla!! :D
Niin että vastaamaan vaan-->>
Millanen on sun unelmamies/ unelmanainen?
15
1248
Vastaukset
- pojú
eli siis huom! (unelma)nainen. En välttämättä odota tätä kaikkea kumppaniltani:
Luonne:
-ei lapsellinen
-älykäs
-ajattelee itse
-uskollinen
-ei polta, ei mielellään juo, jos juo niin vain harvoin ja kohtuullisesti
-kiinnostunut samoista asioista kuin minä
-hellä
Ulkonäkö
-söpö :)
-melko lyhyt
-pitkät hiukset
-rintojen koolla ei ole mitään väliä - "catherin"
kirjotan tähän nyt jotain mitä tällä hetkellä tulee mieleen :)
- iloinen ja positiivinen ( ei kumminkaan liikaa ;) )
sit nää perus kiltti, hauska, huumorintajuinen yms...
huomaavainen ( ei ajattele pelkästään itseään eikä sellainen minäminäminä- tyyppi)
ruskeat silmät ;D
Ei liian pitkä ( itse olen aika lyhyt :s)
Charmikas ;D
ei juo eikä polta
uskollinen ja luotettava
noo sit tietysti et olis jotai yhteistäkin ( esim. et pidetään molemmat vaik luistelust... :))
((kärsivällinen))
ROMANTTINEN :D
oma mielipide
ei lapsellinen
välittävä
"turvallinen" (siis et sen kaa tuntee olon turvalliseks :))
jne...
täs nyt sit tuli jotain, MUTTA tämä oli siis unelmamies!!! kaikki asiat eivät siis ole "tarpeellisia" enkä odota mitään tälläistä ;D
mut joo :) - tyttötuo
Mun unelmapoika on:
Rehellinen
Uskollinen
Pitkä
Romanttinen
Hauska
(Ei liikaa eikä liian vähän) Urheilullinen
Aito
Uskoo Jumalaan
(Ainakin melko) Älykäs
Siinä nyt tuli ainakin jotain... :) - poika....
- romanttinen
- vain
se yks
- ................
Mun unelmamies ois sellanen huomaavainen, ymmärtäväinen, huumorintajunen, luotettava ja rehellinen luonteeltaan.
Ulkonäköä, jos pitää kuvailla niin mun unelmamies vois olla sellanen 170-180cm pitkä, söpö hymy ois plussaa, sit semmonen surffiletti vielä niin olis kyllä ihana. :)- unelmanaiseni <3
-Todella huumorintajuinen
-Mutta osaa ottaa asioita vakavastikin
-Vähän "tähtientuijottelijan" kaltaisuutta, että välillä osaa unohtaa ankean maailman
-Ulkonäöltä ei muuta kuin että söpö, ei kauhean lihava ja muutenkin terveen oloinen
-Rehellinen, luotettava
-Saa välillä olla aika spontaanin oloinen, mutta ei kuitenkaan mitään riehujaluonnetta täällä suvaita
-Extra-mahti-bonusta se, että laittaa hiuksensa nutturalle usein (aah se on überseksikästä)
- kun ei ole
muuta tekemistä.
siis se (unelmien)nainen
ei kovin pitkä
hienot hiukset mutta ei ihan suorat muttei lyhyet
nätit kasvot
ei liian laiha muttei pulskakaan
(melko)viisas
mukava eikä hauku
... - poikhga
Mun unelmat olis että tyttö olis viisas (ihan normiälyä eikä polta ja ota kuppia), ja uskollinen. Suurinpiirtei samoi luonteenpiirteitä kun mussa itessä, ja et se olis söpö ja kaikkee.
Tällaset kysymykset on niin hankalia, koska lopultakaa jos sä ihastut/rakastut johonki nii ei nämä unelmat merkitse mitään enää sitten. Mulle ihan normi, oikeesti oma itsensä ja hyvällä itsetunnolla oleva tyttö olis mulle unelmaa.
Niitä on aika vähän. - santtupoika
Eräs tyttö nimeltä Jenni aika hyvin täyttää kaikki kohdat ongelma vaan että olen niin pelkuri enkä osaa lähestyä häntä millään tavalla.
No laitan näitä kohtia kumminki
- enintään 165cm pitkä
- hyvä peba :D
- Erittäin kauniit kasvot ja hiukset. - -mainoskyltti-
Mun unelmienpoika olis ihan samanlainen, kun twilight leffan edward cullen(robert pattison)
- -mainoskyltti-
Oon niin lumouksissa siihen jätkään, et kirjotin nimenki väärin :> meinaan siis robert pattinson
- marr- 91
Minu unelma mies on ihminen, joka on läsnä. Osaa olla¨olemassa siinä vieressä, vaikka olisi hiljaista. Vetää syliin sillon kuin eniten sitä kaipaan, vaikken ääneen sanoisikaan. Kyllä hyvä huumorintaju, toisten huomioon ottaminen, rehellisyys ja luotettavuus on tärkeitä.. mutta kaikista tärkeintä on että meidä maailmat todella kohtaa. Ulkonäölle on melkein se ja sama. Tummat hiukset ja sinsiet silmät tekee helposti vaikutuksen, mutta ne ei merkitse mitää, jos ihminen on itseään täynnä oleva paskiainen.
- Nimetön
Mun unelmanainen ois sellanen että:
-Ei polta eikä juo
-ei kauhean lapsellinen
-ei liian ylipainoinen
-korkeintaan 175 cm pitkä
-EI kovin isot rinnat
-sopivasti söpö ja nätit silmät ;)- Nimetön
Lisään että suht fiksu ja urheilee jonkun verran.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847