Mikä on halvin nettiliittymä?

Elisa tökkii!

Minulla on Elisan 1 megan yhteys 29.90€/kk joka pätkii liian usein. menee hermo!

onko mitään halvempaa ja nopeampaa olemassa?

8

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoli !!

Anvia tulee ja pätkäsee koko liittymän. Perkele,kun joutuu hankkiutumaan eroon tuosta Elisan sydeemistä kun tuo Anvia tulee säätämään jatkossa.

• Analvia, Analvia?

Elisalla oli vuosi sitten (toistaiseksi) tarjous 2Megaa/30€/kk Nyt se nousi kympillä/kk!!!eikä tullu mitään ilmotusta siitä.Laskus vaan yllättäen kymppi lisää...mihin liittymään katsis vaihtaa tuo Analvia-Elisa?

• syystäkin
        Analvia, Analvia? kirjoitti:

Elisalla oli vuosi sitten (toistaiseksi) tarjous 2Megaa/30€/kk Nyt se nousi kympillä/kk!!!eikä tullu mitään ilmotusta siitä.Laskus vaan yllättäen kymppi lisää...mihin liittymään katsis vaihtaa tuo Analvia-Elisa?

irtisanoin mainitun laajakaistan ja koitan pärjätä mokkulalla, ainakin toistaiseksi. Niitähän tarjoaaa yksi sun toinen, kannattaa vertailla hintoja.......

Käväisin muutama kuukausi sitten Oulussa(läppärini oli matkassa) .Siellä on ilmaiset nettiyhteydet kaikille kaupungin puolesta.....

• On niin.

Että markalla saa markan tavaran.
      Minullakin on elisan lankaliittymä, ei töki eikä pätki, olisiko vika talotekniikassa.

Halvin on elisan mokkula, 9,90 euroa/kk.

• Ette?

Ota regionlineltä linjaa?
      Palvelu pelaa, aina saa puhelimella kiinni ilman että tarvii jonottaa 2 tuntia, henkilökohtaisempi palvelu, viat korjautuu nopeasti....
      Miksi maksaa elisalle smaa, kun linja tulee regionlineltä?
      Tukekaa paikallista.

• 2meg

Tälläkin hetkellä siirto nopeus 2190 kbps.

Hyvin toimii, vaikka ollaan rytimäen alueella.

Ps: sehän on niin että ELISA ei enään jakele tällä alueella adsl liittymiä.
        Mokkula toiminut todella hyvin.

• on Anvia (KOPU)

...eli elisa myi laajakaistaliittymänsä (ei mokkulat) Anvialle (KOPU) eli entinen elisan asiakas onkin nyt Anvian asiakas. Missä sitten vika jos ei toimi? Saas nähdä, miten Anvia nostaa hintojaan. Onneksi on olemassa sonera vaihtoehtona.

• tympääntynyt

Kokkolassa ei ole enää muuta vaihtoehtoa kiinteään nettiin kuin tuo Anvia (Kopu). Elisa on toiminut kopun verkossa, mutta kopu perii siitä niin kovat vuokrat ettei enää kannata.

Tympii melko paljon, kun aikoinaan vaihdoin liittymän elisaan juuri sen takia ku kopu tökki koko ajan...ja nyt sit pakosta takas sinne...Taitaa tuo anviakin kohta nostaa hinnat kattoon, kun niillä on monopoli kiinteiden liittymien osalta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe