Gallup: Nihkeän palvelun paikkoja

Raumalla

Itse avaan seminaarinkadun r-kioskilla, aina ihme nyrpeetä meininkiä myyjillä!

26

3142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elint. tarkast.

Kyseisessä paikassa on meidän listojemme mukaan pidetty harvinaisen hyvää huolta elintarvikkeiden säilytys- ja myyntipisteistä. Suorastaan esimerkillistä. Myyjien nyrpeydestä meillä ei ole merkintää, mutta henkilökohtaisesti pidin paikalla ollutta henkilökuntaa avuliaana ja yhteistyöhalukkaana. Ja kyllä sellaisia säilytyspisteitä kelpasi esitelläkin.

• kehtaisko?

Useimmissa firmoissa, joissa nuorta naista katsotaan pitkin nenänvartta (tai mieluiten ohi). Esim. eräs "lamppukauppa", kun menin ostamaan sokeripalaa. En itse heti löytänyt, ja kun kehtasin kysyä neuvoa niin myyjä oli tosi nyrpeen näkönen, ellei jopa halveksivalla naamalla "palvelemassa". Ei jäänyt hyvä fiilis.
      Sama juttu elektroniikka-liikkeissä. Kyl pitää saakeli vieköön ottaa ukko mukaan aina. Tai edes joku tuttu mies.

• Miesmyyjä lamppukaupan

..ja sitten lantionseutu. Näin määräytyy palvelun taso. Annetut alennukset riippuu myös siitä. Muodot naisella kunnossa ja hymy herkässä = suurempi alennus.

• raumalainen..
        Miesmyyjä lamppukaupan kirjoitti:

..ja sitten lantionseutu. Näin määräytyy palvelun taso. Annetut alennukset riippuu myös siitä. Muodot naisella kunnossa ja hymy herkässä = suurempi alennus.

kyllä on lampunmyyjällä otsaa...
        voi vit....että mies myyjät osaa...

• karl marx, das Kapital?

Olen myös oppinut kaihtamaan kyseistä "ay-kioskia". Ynseämpää palvelua saa etsiä.

Tietääkseni tämä on sen telakan entisen pääluottamusmiehen, Gunun (vasemistoliitto) omistama. Tällä perusteella luulisi että "die Arbeit" ja "das Kapital" ovat siellä tasapainossa ja rauhanomaisessa rinnakkaiselossa?

Mutta jotenkin tuntuu että se kuuluisa työn ja pääoman välinen ristiriita ei sitten kuitenkaan ole näissä demokraattisissa käsissä löytänyt hyvää ratkaisua kun myyjätär on kuin myrkkyä syönyt.

• R:llä

En ole käynyt montaa kertaa mutta omistussuhteen
        nyt tietäen en aja läheltäkään.
        Klapsakassa ole saanut huonoa palvelua silloin aikoinaan kun kävin heillä

• se on vähä niin ja
        R:llä kirjoitti:

En ole käynyt montaa kertaa mutta omistussuhteen
        nyt tietäen en aja läheltäkään.
        Klapsakassa ole saanut huonoa palvelua silloin aikoinaan kun kävin heillä

mitä vittua täällä kaiken maailman pygmit selittää, hän ei kyllä ole missään suhteessa kyseiseen kioskiin,ei pidä sitä,ei omista,ei koskaan ole pitänyt/omistanut. Lakatkaa nyt saatana jauhamasta paskaa täällä helvetin älykääpiöt

• jokuv joku
        se on vähä niin ja kirjoitti:

mitä vittua täällä kaiken maailman pygmit selittää, hän ei kyllä ole missään suhteessa kyseiseen kioskiin,ei pidä sitä,ei omista,ei koskaan ole pitänyt/omistanut. Lakatkaa nyt saatana jauhamasta paskaa täällä helvetin älykääpiöt

Näyttää joku Porilainenkin eksyneen palstalle kiihkeässä tilassa ja tietenkin lääkkeet ottamatta.

• Leftis

Vaikutat älykkäältä tyypiltä.

• kalikka kalahtaa

Vaikuttaa siltä että johonkin on osunut koska näin pahaa porua kuuluu.

• Vaari Syväraumasta

Siellä on ihan asiallinen palvelu. Ja nätti kassatyttö, mistä lisäpisteitä. Muistaa aina kysellä veteraaninkin kuulumisia ja vointeja. Sillai pilke silmäkulmassa, niinko lotalla Kannaksella aikoinaan...

• en käy

Kommarin kioskissa ikinä

• Perestroika pysähtyi
        en käy kirjoitti:

Kommarin kioskissa ikinä

Minä valisten myös nykyisin mieluummin jonkin muun kuin sen Seminaarinkadun AY-kioskin. Perestroika ei ole sinne vielä ehtinyt...

• .-.
        Perestroika pysähtyi kirjoitti:

Minä valisten myös nykyisin mieluummin jonkin muun kuin sen Seminaarinkadun AY-kioskin. Perestroika ei ole sinne vielä ehtinyt...

torikympin kirpputorilla on varsinhunoa palvelua, mies tiskin takana ei edes moi sano asiakkaille jotka tulevat sisään ja kun menee ostoksiensa kanssa tiskille, niin eipä niin palveluhenkinen ole siinäkään vaiheessa.. ja kaiken huippuna kun olin ostokseni tehnyt ja maksanut, niin jouduin pyytämään itse muovipussia, kun oli vaatteita pussillinen pöydällä..! hiukan voisi valita paremmin tuota henkilökuntaa..! viiminen kerta kun kyseisellä kirpputorilla käyn.! jäi niin huono maku suuhun.!

• oikeistonamib
        Perestroika pysähtyi kirjoitti:

joo,tai jos vaikka ensin VALITSET kirjoitustaidon... Apari...

• puhu paskaa..
        .-. kirjoitti:

torikympin kirpputorilla on varsinhunoa palvelua, mies tiskin takana ei edes moi sano asiakkaille jotka tulevat sisään ja kun menee ostoksiensa kanssa tiskille, niin eipä niin palveluhenkinen ole siinäkään vaiheessa.. ja kaiken huippuna kun olin ostokseni tehnyt ja maksanut, niin jouduin pyytämään itse muovipussia, kun oli vaatteita pussillinen pöydällä..! hiukan voisi valita paremmin tuota henkilökuntaa..! viiminen kerta kun kyseisellä kirpputorilla käyn.! jäi niin huono maku suuhun.!

sulla taitaa vaan olla valmis negatiivinen asenne, torinkympissä on AINA hyvä palvelu, kiitos Mona Juha, siellä on tosi kiva ja hyvä asioida:)

• Pää on pipi
        oikeistonamib kirjoitti:

joo,tai jos vaikka ensin VALITSET kirjoitustaidon... Apari...

Terveyskeskuksessa ne aina sanoo, että tässä on sulle just aika ihan heti ja kiva kun tulit. Lääkäri hymyilee niin, että paikat heiluu ja sanoo, että kiva, mulla just tuo sama tauti.

Aina saa oikeaa lääkettä ja apua tulee niin, että hurisee.Oikein pitää ihmetellä kun maksan veroja vaan 34% palkastani, että saako näin hyvää noin vähällä rahalla.

• llölö
        .-. kirjoitti:

OLen saman huomannut ja enää en itsekkään tervehdi enkä sano kiitos jos saan rahasta takaisin. Mulle hieman nyrpistettiin nokkaa joskus kun ostin vain "kahden euron" tuotteen. huomasin ivallisen hymyn..

• Tarvontorilla

Vaikka oisit ainoa asiakas liikkeessä, niin myyjät tekevät omia hommiaan kuin sinua ei olisikaan. Eivät vahingossakaan luo katsettaan sinuun ja kysy tarvitsetko apua. Siksi ostan muualta vaikka kalliimmalla hinnalla kunhan saan palvelua.

• pettynyt asiakas

olen huomannut myös torikympissä huonoa palvelua..
        enkä puhu kerrasta.!!!

• ei enää

keskustassa.Alussa palvelu oli hyvää mutta työntekijöiden vaihduttua suuri lasku.Voi kyllä johtua paikan pitäjästä,kun eivät kuulemma viihdy.En ihmettele.Polkee työntekijöiden oikeuksia.

• Nimetön

Kenestä mahdetaan nyt puhua... ihan alku aikojen henkilökunnasta vai viime kesän???

• Palveluako!?!

1)"Citymarketin suutari", se mikälie ukko, ihan ehdoton kuningas tällä listalla.
      2)Keskusautohalli. Myyntipuoli.En ainakaan naisena saanut minkäänlaista palvelua; en tod. hengaile missään autoliikkeissä ihan ajankulukseni, vaan oikeesti olin autoa ostamassa. Eipä näyttänyt kiinnostavan. No onneksi autoja myydään muuallakin ; )

• 90-vuotias

Suutari on haistellut liimoja liian kauan, sentakia täys kusipää

• kaupunginkansliassa hapiksia

on vissiin niin vähän asiakaspalveltavia, että homma on päässyt unohtumaan
      (tai sitä ei ole koskaan opittukaan) ja taso on sen mukaista.

Vaikka ne työpaikat on jaettu hyvävelisysteemillä, voisi silti opetella asiakaspalvelun alkeet.

Ja pääsishän sitä vaikka Noste-koulutukseen, niin sais edes jonkun koulutuksen.

• rumalainen

Iso-Hannun lipunmyyjätäti on aina nyrpeän näköinen ja tiuskii sen vähän mitä puhuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      301
      5517
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      72
      5072
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3504
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3143
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe