Mä tiedän että tää on kaukaa haettua, mutta ei tästä kai haittaakaan ole: eli jos haluisitte Coldin Suomeen, niin käykääpä ihmeessä allekirjoittamassa.
http://www.adressit.com/coldplaysuomeen
Coldplay fanit!
4
1961
Vastaukset
- hethetshesh
viddu että olette tyhmiä jos oikeasti luulette tällaisten auttavan...
- juuri näin
voi viddu että ihmiset voi olla typeriä, kun ne ei osaa pitää idioottimaisia mielipiteitään itsellään. Mitä väliä että toi ei auta? Kai sitä saa haaveilla, ääliö.
- mitä...
juuri näin kirjoitti:
voi viddu että ihmiset voi olla typeriä, kun ne ei osaa pitää idioottimaisia mielipiteitään itsellään. Mitä väliä että toi ei auta? Kai sitä saa haaveilla, ääliö.
väliä? Mua ainakin vituttaisi tehdä asioita turhaan.. Siinähän haaveilette :) Muutenkaan typerämpää keinoa ei ole kuin joku tyhjänpäiväisten adressien kerääminen.
- ilmaiseksi;
http://www.digitoday.fi/viihde/2009/05/02/coldplay-jakaa-livelevynsa-ilmaiseksi-netissa/200911104/66 Coldplay jakaa livelevynsä ilmaiseksi netissä 2.5.2009 17:03 Coldplay panee uuden livetallenteensa ilmaisjakeluun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498