40"-42" Mitä suosittelisit, hinnoiltaan melkein yhtä halpoja;)
On meinaan valinnan vaikeus ja hyvä tv pitäisi ostaa.
LG vs Sony vs Samsung
5
2031
Vastaukset
- Häypitsi
LG. Varma valinta näiden kolmen sakissa.
- enemmän
Kerro nyt hieman enemmän noista eli mistä hintaryhmästä puhutaan, mitä malleja olit katellut, mihin tarkoitukseen tulee = pelaatko jne. Tuosta ei vielä pysty sanomaan yhtään mitään. Yleisesti ajatellen noista Sony ja Samsung ovat parempia merkkejä kuin LG, mutta löytyy siltäkin hyviä malleja. Sinuna miettisin myös Panasonicia ja Philipsiä, mutta pitäisi ekaksi tietää se käyttötarkoitus ja minkä verran oot aatellu siihen sijottaa. Itse olen plasman kannalla, mutta jos meinasit yhdistää tietokoneeseen niin sitten lcd esim. Sony KDL-40W4500 tai Samsung LE40A656. Halvemmassa hintaryhmässä LG ja Philips voisivat antaa paremman vastineen rahoillesi...
- Sori..
puhutaan noin 1000e ja 40-42" LCD telkkarista.
Pelikone olisi Xbox 360 joten 100Hz olisi iso ja tietokone pitäisi myös saada siihen, muuten normaali tv:n katselu.
Nyt taitaa ollaa 100Hz n. 1300e hinnoissa ja siihen hintaan löytyy jokaiselta valmistajalta joku suht hyvä malli. Pitääkö ostaa varman päälle ja se olisi Sony KDL-40W4500, joka varmaan löytyy joka taloudesta:)
Valinnan vaikeutta ja erot ovat pieniä.
- Danzas
Valitse Sony.
Itselläni on kokemusta Sonyn telkkareista melko paljon ja hieman mm. Samsungin laitteista.
Sonyn laitteet yleensä vain ovat hieman laadukkaampia kokonaisuuksia kun muut mallit. Tosin Samsung tuntuu yleensä tulevan melko hyvin samoille linjoille.
Itse en muita merkkejä edes harkitsisi.
Mutta pieni varoituksen sana koskien Sonyn 100hz telkkaria malliltaan KDL-40W4500:
Kyseinen malli sisältää hieman muita malleja enemmän valovuotoa.
Eli siis että kuvassa on kohtia jotka ovat vaaleampia kun muu kuva.
Itselläni on kyseinen telkkari ja kärsin ongelmasta nimeltä valovuoto.
Televisio on nyt menossa vaihtoon ja toivon että uusi yksilö olisi virheetön.
Sillä muuten kyseinen laite on lähestulkoon täydellinen..- Danzas
...että itselläni on kakkostelevisiona Samsungin 22" LCD malliltaan LE22A457.
Tähän kyseiseen laitteeseen en ole oikein tyytyväinen sillä kuvassa esiintyy pientä häiriötä ja yllätys yllätys taas tätä surullisen kuuluisaa valovuotoa!
..Mutta laite oli "halpa" ja ajaa asiansa kakkoslaitteena.
Toisaalta vähän fiksumpi olisi tämänkin heti pistänyt vaihtoon.. laitteellahan tosin on 2 vuoden takuu ja Samsungiin aion vielä olla yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954