Thaimaan Phuketissa on nyt huoneisto jäsennyys osakkeita myynnissä, vastaava kun RCIin viikko osake. Meillä kävi näin. Kadulta poika pysäytti ja kertoi jänennyydestä ja antoi arvan kummallekkin, ja kappasta vaimo voitti heti pääpalkinnon ja minä t-paidan. Ei muuta kun katsomaan esittelyä muuten ei voittoa heru. Meille tuli esittelemään osaketta nainen jolta en olisi ostanut edes sandaaleja, oli sen verran katuja nähnyt.
Kauppa olisi pitänyt tehdä heti ei mitään harkinta aikaa hintaan 13,900€. Kauppaa ei syntynyt ja sitten pääpalkinnon kimppuun josta saatiin viikko Thaimaan osake huoneistossa kun oli muut päävoitot mennyt.Seuraavana päivänä Britti poika pysäytti ja lykkäsi arvat käteen ja me raaputtamaan ja taas päävoitto vaimolle ja mulle t-paita. Kun raaputimme tarkastus pinnan niin taas kuinka ollakkaan viikko osake huoneistossa voittona kun taas muut voitot oli jo mennyt.Tietävät että harva viitsii lähteä viikoksi Phukettiin ja näin on helppo antaa ilmainen viikko
Näin oli käynnyt monelle muulle myös.
Tämä on siellä aivan pelkkää kusetusta, selitetään ihmisten päät pyörälle ja nimi paperiin ja pankki kortti vinkumaan.
Huoneisto jäsennyys Thaimaa
Älä sorru
4
1003
Vastaukset
- tietenkin
esittelyyn ei edes oteta sisään ellei ole jokin luottokortti mukana jotta voitaisiin puhua pää pyörälle ja varausmaksu raapasta luottokortilla heti pois.
- Vai kusettaja itse ??
Ihan vaan mielenkiinnosta, kiinnostaako sua lomailu ollenkaan vai laitteletko juttuja ajankuluksesi ?? Olis kyl tiedoss oikeitakin lomia, kuka uskaltaa Suomen rajojen ulkopuolelle...
- gioggguoigoi
oliko kyseessä sellainen pulju kuin Laguna Resort tai vastaava?
- tietoa
Laguna on osa Sheratonia, niin en nyt ihan puljuksi kutsuisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944