miksi toinen osapuoli ei koskaan ole halukas aloittamaan itse sovun hieromista? vaikka yleensä minä olen riidan aiheuttaja mutta hänkin minua loukkaa. eli kun riitelemme ja asia jää vähän kesken hän lähtee enemmän karkuun ja sitten jos en itse puhu ei hänkään tai jos hän puhuu hän puhuu kuin mitään ei olisi tapahtunut ja antaa asian olla eikä ikinä pyydä anteeksi mistään. itse olen aivan erilainen koska päätäni vaivaa liikaaa jos asioita jää puhumatta. mutta hän vain pystyy olemaan huoleton. syynä on yleensä aina mustasukkaisuuden tunne minun osaltani mutta häntä ei tunnu kiinnostavan ikinä minun oloni parantaminen, kunhan hänellä itse menee hyvin eikä ongelmia ole. itsekäs tunnevammainen?
RAIVOSTUTTAVAA riitelyssä
3
598
Vastaukset
- tavallinentyttö1
ja jos hän on vain tosiaan selaista sorttia kuka pystyy vain olemaan puhumatta asioista niin miksei voi ajatella myös MINUN kannaltani että mitä MINÄ haluaisin?
- Kokemustakin..
hän ei vain pysty tuntemaan kuten sinä?Se on pirun ikävää mutta tiedät itsekin mikä tulee olemaan lopputulos suhteessa jossa toinen ei osaa keskustella!
- <3 <3
Kumpikin antaa mitä itse tarvii kun ei tiedä mitä toinen tarvii. Mies antaa tilaa ja aikaa jota itse kaipaa, nainen kyselee ja puhuu jota itse kaipaa. Kummassakaa ei ole vikaa ja apua löytyy esim. John Grayn, miehet ovat marsista, naiset venuksesta-kirjasta. Siitä kirjasta on hyötyä miehen ja naisen eroavaisuuksien ja tarpeiden ymmärtämisessä ja kuinka saa mieheltä mitä tarvii ja kaipaa ja kuinka itse voi antaa miehelle sitä mitä hän tarvii ja kaipaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525