Dark passion galleryn kuvia netissä?

Ihmettelijä....

Olen harkinnut josko tuon kuvakirjan hankkisi, mutta ne on kaupoissa pakattu muoveihin enkä halua ostaa sikaa säkissä, eli haluaisin ensiksi nähdä USEAMPIA kuvia, että millaisia albumi pitää sisällään.

googlettanut olen monet kerrat, muttei tule vastaan kuin ne, joilla kuvakirjaa on promottukin.

Tietäisikö joku jotain paikkaa, mihin noita kuvia olisi lisäilty, niin tietäisin onko kirja ostamisen arvoinen?

6

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pollomuhku

Olisi kyllä kiva nähdä enemmän kuvia :S
      En kyllä toisaalta ole varma viitsinkö maksaa kymmeniä euroja vain kuvakirjasta :/
      Ehkä säästän rahat seuraavaan levyyn...

• luvassa!
    • siren

Kyllä niissä kirjakaupoissa/Anttilassa, missä minä olen tuon kirjan nähnyt on yleensä ollut yksi ns. selailukappale.. Enkä kyllä tiedä mitään paikkaa netissä, missä olisi enemmän noita kuvia.. Mutta lyhykäisyydessään kirjan kuvat ovat kuvia keikkaelämästä aina lavanrakentamisesta bussissa hengaileviin bändinjäseniin. Kirjassa on myös muutamia kuvia, joissa bändin jäsenet ovat jossain paikallisessa mestassa, ja sitten on otettu muutamia kuvia. Ryyppäyskuvat ovat kyllä vähemmistössä tässä kirjassa.. ja joo, kirja on sitten täysin pelkkä kuvakirja (tai, on siinä Tuomaksen kirjoittama esipuhe).. Sävytykseltään kuvia löytyy aina mustavalkoisista lähes seepioihin ja täysvärisiinkin. Osasta on jännästi imetty myös väriä semisti pois, niin että ovat melkein mustavalkoisia. Ainiin, tietysti kuvia keikoilta on runsaasti, ja kirjan lopussa on luettelo paikoista, joista kuvat on otettu..

Itse suosittelen kirjaa, jos yleensä tykkää katsella kuvakirjoja, sillä tämä on kyllä hyvä sellainen..Mielestäni kirja luo hienosti tunnelmia kiertue-elämästä, mutta jos tuntuu, että pelkät kuvat ovat pettymys, tai ei muuten kiinnosta kiertue-elämän kulissien taakse katsominen, niin turhaahan se on ostaa vaan hyllyyn pölyttymään..

• tonttu

onko siinä kuvia myös koko NW kaudelta?

• nimikin
        tonttu kirjoitti:

onko siinä kuvia myös koko NW kaudelta?

jo kertoo, että vain DPP ajalta.

• Setä kun...........

......kun palaa Kotka Rankin asennusmatkalta, niin saatte tarkat imurointinettivinkit! Freetä ju nou!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe