Palstalla on yksityisyrittäjä

.............................

Hän on toiselta nimeltään MINAMINA. Hän keksii vironvastaisia kirjoituksia palstalle ja vastaa niihin itse. Koko touhun hän laittaa minun syyksi, en tosin ymmärrä miksi.
Hänen aloitustensa kielessä on aina muutamia "virolaisuuksia", jotka paljastavat hänet. Samoin vastausviestit ovat lähetetty useimmiten melkein heti aloituksen kirjoittamisajankohdan jälkeen, mikä sekin todistaa, että MINAMINA on taas ollut asialla. Hän saa jotain outoa tyydytystä leikistään, joskin vaikeaa käsittää, mitä se voisi olla. Kenties hän syö puuroa samalla kun pelleilee. Sehän selittäisi kaiken. :D

18

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko varoitus annettu?

Punktiirike!

Me kõik tunneme su käekirja ju. Võib-olla sa neid pikki teemaalustusi ise ei kirjuta, aga usin oled kommentaare küll lausa üle ühe kirjutama.

Sinu ematiiger MINAMINA kirjutab ju eesti keeles.

• ............................

minulla on nettitikku ja sen IP vaihtuu joka kerta kun avaan netin.
        Lisäksi ylläpito varmaan havaitsee, että ne oikeat provot ovat yhden ja saman kirjoittajan, jos hänellä on kiinteä IP. Eli sun pitää kysyä siltä, joka niitä provoja tekee.

• olet joko sekoamassa

tai sitten kuvittelet olevansa nerokas jälkien sekoittaja.

Onko sinullaidenttiteetti ongelma sen MINÄn kanssasi?

• ..............................

Se olet sinä! Ihan turha syyttää minua. Jokainenhan voi itse havaita aloituksiasi ja niihin annettuja vastauksia katsomalla, että sekä aloittaja, että vastaajat ovat yksi ja sama henkilö, eli sinä!

• :))))

Mis sind küll paneb keset ööd siin visklema? Öö on ju veel pikk ja pime..:)

Mida teeb üks sinusugune provoja, kui teda on tabatud provotseerimiselt?

Ta ajab oma süü ruttu teiste kaela....:)

Punkteeraus on siin ise avalikult tunnistanud, et talle meeldib provotseerida, see on tema jaoks mäng inimestega ja see pakub talle naudingut.
      Punkteeraus on siin ka avalikult tunnistanud, et ta põeb kaamosmasennust...
      Punkteeraus on ka maininud, et isegi tema ema on märganud, et ta käitub veidralt...
      *
      Aga et selliseid provotseerijaid eristada normaalsetest suhtlejatest,
      siis on selleks ka Piiblis hea soovitus: katsuge vaimud läbi.....
      Läbikatsutud vaimud aga tunnevad ennast ebakindlana...:)

*
      Ära nukrutse, Punkteeraus, kevad tuleb ja küll ka sinu roosinupp kord õitsema hakkab..:)

Leff-leff

• ......................

Toki provosoin jonkin verran ihmisiä, mutta tyyliini ei kuulu sellainen karkeus, joka on sillä toisella provoilijalla. Voihan se olla, että se et ole sinä MINAMINA, mutta musta tuntuu, että joku virolainen se saattaa hyvinkin olla. Tai sitten joku vironvenäläinen.

• näide
        ...................... kirjoitti:

Toki provosoin jonkin verran ihmisiä, mutta tyyliini ei kuulu sellainen karkeus, joka on sillä toisella provoilijalla. Voihan se olla, että se et ole sinä MINAMINA, mutta musta tuntuu, että joku virolainen se saattaa hyvinkin olla. Tai sitten joku vironvenäläinen.

sellest karkeudesta.:)

• katso tänne

leikitään piilosta;)

Kuvittelet että tässä foorumissa olet vain sinä ja MINÄMINÄ, mutta täällä on enemmän ihmisiä kuin te kaksi.

• nimelt

Too näiteid jah, muidu me ei usu sind. Ega sa oma nettitikuga seda kindlaks ei tee. (minulla on nettitikku ja sen IP vaihtuu joka kerta kun avaan netin.) - nagu pisike poiss. :-)

VIROvenelane see pole, küll siinsed eestlased kohe saavad aru, kui mõni etniline venelane kirjutab.

Tundub, et sul on junn jahe.

• ............................
        katso tänne kirjoitti:

leikitään piilosta;)

Kuvittelet että tässä foorumissa olet vain sinä ja MINÄMINÄ, mutta täällä on enemmän ihmisiä kuin te kaksi.

Sinä kuvittelet, että kaikki suomenkieliset viestit ovat minun kirjoittamia!

• tehti
        ............................ kirjoitti:

Sinä kuvittelet, että kaikki suomenkieliset viestit ovat minun kirjoittamia!

sinu kirjutistest, mis on ....... all kirjutatud.
        Kuid sa pole siiani toonud siia näiteid nendest karkeudest kommentaaridest.
        Järelikult pole neid olemas.
        Nii et ära lahmi.

• .............................
        tehti kirjoitti:

sinu kirjutistest, mis on ....... all kirjutatud.
        Kuid sa pole siiani toonud siia näiteid nendest karkeudest kommentaaridest.
        Järelikult pole neid olemas.
        Nii et ära lahmi.

MINAMINA. Minäen yksinkertaisesti usko sinun väitteisiisi. Olen eri mieltä. Piste.

• huvitav..
        ............................. kirjoitti:

MINAMINA. Minäen yksinkertaisesti usko sinun väitteisiisi. Olen eri mieltä. Piste.

leid psühholoogidele.
        Aga näited sinu vastaspoole karkeatest provodest jäidki tulemata, järelikult lahmid. Piste.

• ...........................
        huvitav.. kirjoitti:

leid psühholoogidele.
        Aga näited sinu vastaspoole karkeatest provodest jäidki tulemata, järelikult lahmid. Piste.

tiukkapipo. Menetät heti hermosi kun joku on eri mieltä. Ja sen jälkeen alat vainoamaan ja syyttämään ja kuljet sillä tiellä kuin panssarivaunu!

• otsikko..
        ........................... kirjoitti:

tiukkapipo. Menetät heti hermosi kun joku on eri mieltä. Ja sen jälkeen alat vainoamaan ja syyttämään ja kuljet sillä tiellä kuin panssarivaunu!

oli sinu erimeelsus ?
        Ei olnud, see oli provo ning järjekordne lahmiv katse eestlasi mustata ning laimata.
        Selline sinus aeg-ajalt välja purskav ilming ongi sinus endas peituv sallivuse puute.
        Võid ju vastu vaielda, kuid faktid jäävad faktideks.

• ..............................
        otsikko.. kirjoitti:

oli sinu erimeelsus ?
        Ei olnud, see oli provo ning järjekordne lahmiv katse eestlasi mustata ning laimata.
        Selline sinus aeg-ajalt välja purskav ilming ongi sinus endas peituv sallivuse puute.
        Võid ju vastu vaielda, kuid faktid jäävad faktideks.

Sanonpa sen MINAMINA, että tulee päivä, jolloin sydämesi ovelle koputtaa eräs, joka kuoli puolestasi. Se päivä tulee yhtä varmasti kuin aurinko menee mailleen illalla ja nousee taas aamulla. Toivon, että vastaat myöntävästi pyyntöön, jonka Hän sinulle esittää.
        Tulisin sitten Taivaan portille katsomaan, että minkälainen se puuronkeittäjä-MINAMINA oikein on.

• kindel
        .............................. kirjoitti:

Sanonpa sen MINAMINA, että tulee päivä, jolloin sydämesi ovelle koputtaa eräs, joka kuoli puolestasi. Se päivä tulee yhtä varmasti kuin aurinko menee mailleen illalla ja nousee taas aamulla. Toivon, että vastaat myöntävästi pyyntöön, jonka Hän sinulle esittää.
        Tulisin sitten Taivaan portille katsomaan, että minkälainen se puuronkeittäjä-MINAMINA oikein on.

et sa taevatrepile pääsed?
        Mul on tunne, et varisere sinna ei lasta..:D

• touhut täällä

*Palstalla on yksityisyrittäjä*

On jah küll üks kommenteerija nimega *yksityisyrittäjä*, kuid ta on soomlane.

Ega sa ometi talle ei tahtnud vett peale tõmmata ? :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      90
      4487
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3230
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2912
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2422
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2146
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1800
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe