Hei kaikki

Olen painoltani

normaali, painoindeksini on normaalin alarajoilla enemmän kuin ylärajalla. En todellakaan ole tippaakaan ylipainoinen!

Mieheni sanoi minulle tänään, että hän toivoisi minun olevan laihempi. Olipa mukava kuulla. Seurustelun alussa olin selkeästi alipainoinen. Nyt kun olen ollut iloinen siitä, että olen takaisin normaalimitoissa enkä luuranko ilman persettä, hän ilmoitti että minulla olisi varaa pudottaa kiloja. Jaahas.

En olisi ikinä uskonut. Itse hän on muuten painoindeksin mukaan lihava, ei siis edes ylipainoinen, vaan lihavan rajan rikkonut.

Hänen mielestään näköjään minun tulisi olla mallinmitoissa ollakseni parempi ja seksikkäämpi. Ainahan sitä voisi olla timmimpi, ja haluaisinkin kuntoilla enemmän, mutta en olisi ikinä uskonut että hän on katsonut minua, ketä väittää rakastavansa juuri sellaisena kuin olen, sillä silmällä etten ole niin hyvä kuin voisin olla, ja iskisi tuollaista päin naamaa. "Olisi sulla varaa pudottaa ettet silti olisi alipainoinen".

Hän muuten tietää erittäin hyvin että olen muutenkin herkkä ulkonäköasioissa ja minun on vaikea hyväksyä itseäni.

Kiitos, kulta!

Mitä ajattelette tästä? Minua vituttaa. Tuntuu ettei kukaan toinen mies maailmassa ajattelisi että minun olisi hyvä laihduttaa! Sitten väittää vielä, ettei hänelle tuollaisilla asioilla ole paljoa väliä. Mitä hittoa??

5

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestä!

Johan on idiootti ukko sulla. Katselehan parempaa!

• Voipi olla, että kiinnostui susta juuri siksi kun olit alipainoinen. Itsellä on näet vähän samanmoinen suhtautumistapa kun itselle tulee helposti painoa (joka on tällä hetkellä taas vaihteeksi lihaksena) ja en voi ajatellakaan yhteiselämää pullahirmun kanssa (pysyn siis kuosissa kun kotona ei ole mitään lihottavaa). Lisäksi pohjalla ajatus siitä, että jälkikasvu olisi terveempää kun mun geenit sotketaan johonkin laihempaan (absurdi ajatus kun en halua lapsia).

Mitäs jos pistäisit äijäsi laihikselle? Sovi vaikka jostain sopivasta suhteesta, esim kun äijä laihduttaa 5 kg niin sinä laihdutat 1 kg ja vaikka 3 tuommoista satsia. Tarkat alkupainot vielä ylös.

• d**

Jessus sentään. Heitä ukko pihalle. Etsikööt itselleen jostain tyhmemmän ja laihemman naisen. Sinulle olisi varmaan parempiakin ottajia tarjolla?

• ökfjkdfd

Lihavalla ukollasi ole varaa sanoa painostasi mitään! Itse kyllä antaisin äijän kuulla muutaman valitun sanan omista vatsamakkaroistaan... Terveydentilasi ja oma hyvä olosi ei sitten näemmä ukollesi merkkaa... Saat taatusti komeamman ja fiksumman miehen kun viskaat törkymöykyn pihalle.

• luullunarvaaminen

Elikkäs, ennen kuin lemppaat äijän pihalle kannattaisi ehkä kuitenkin pysähtyä miettimään, mitä hän todella sanoi ja mitä sillä tarkoitti?

Tulkitsit sanoman niin, että miehesi haluaisi sinun olevan hoikempi. Toisaalta kirjoitit myös hänen sanoneen sitaateissa "olisi sinulla varaa pudottaa ilman että olisit liian laiha" tms.

Minusta tässä voi olla kysymys kahdesta eri asiasta, ja riippuu asiayhteydestä ja ukkosi mielenliikkeistä tuossa tilanteessa mitä hän todella tarkoitti.

Omien sanojesi mukaan miehesi taatusti tietää, että paino on sinulle herkkä asia, mutta mitäpä jos hän ei sittenkään ole ihan sisäistänyt tätä asiaa vaan tuli ajattelemattomuuttaan ns töksäyttäneeksi? En halua tässä puolustella miestäsi, mutta oman kokemukseni perusteella minusta tuntuu että hyvin harvalle miehelle paino on läheskään niin herkkä asia kuin useimmille naisille. Miehet eivät kerta kaikkiaan tajua että naisen itsetunto voi olla painosta kiinni.

Sinänsä on tietty päivänselvää, ettei läskillä ukolla ole mitään asiaa komentaa normaalipainoista naista dieetille - ja sen asian voi ihan rauhassa kertoa äijälle päin naamaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe