Morjes! Kannattaako kyseisen auton ostoa harkita? Millaisia tyyppivikoja autossa on?
Mazda 626 1.8 -01 tyyppiviat?
6
2047
Vastaukset
- 323
noissa ihmeempiä vikoja ole.
Jotkut ovat varoitelleet takajarrujen jumimisesta...tuttavien -00 2,0 on pelannut nyt 82tkm vallan mainiosti. Ainut vika siinä oli ollut ajovaloautomatiikassa tms. joku pieni sähkövika, tosin aika kallis oli ollut korjata.
Jokatapauksessa kuulunee niihin luotettavimpiin käyttöautoihin tuo aito japanilainen viimeisen mallin 626!- jmp
Joo kyllä -01 mallissa takajarrutkin toimii jo. Vanhemmissa 97-99 malleissa takajarrusatulat jumiutuu helpommin. Itselläni -98 vuosimallin farkku johon vaihdoin 2000 mallin takasatulat. Ei ole ongelmia ollut sen jälkeen. Kaikin puolin luotettava käyttöauto, joskin sisämelu on kohtuuttoman suuri.
- mts
Itselläni 2,0 l vm. 2000. Ei mitään vikoja, en edes huolloissa ole käynyt merkkiliikkeessä. Muuten kyllä huollettu ja öljyt vaihdettu. Moottori käy kuin enkeli ja melu ei haittaa. Ääntä pitävät kaikki autot. Koeajoin kutosen 1,8 l ja en tunne vaihtotarvetta vuosiin. Tavallisen kuluttajan kannalta autossa on tärkeää käyttövarmuus ja että auto muutoin ominaisuuksiltaan ja näöltään miellyttää, 626 tarjoaa nämä !
- jmk
Kävin koeajolla kyseisellä Mazdalla (1,8i).
Kone tuntui alkavan vetämään kunnolla vasta kun kierokset oli päälle 3000. Alle sen oli havaittavissa pientä epätasaisuutta vedossa. Onko 2 litran koneessa samoja ominaisuuksia? Vai olisko koneessa vikaa... Muuten auto tuntui asialliselta peliltä. - mts
jmk kirjoitti:
Kävin koeajolla kyseisellä Mazdalla (1,8i).
Kone tuntui alkavan vetämään kunnolla vasta kun kierokset oli päälle 3000. Alle sen oli havaittavissa pientä epätasaisuutta vedossa. Onko 2 litran koneessa samoja ominaisuuksia? Vai olisko koneessa vikaa... Muuten auto tuntui asialliselta peliltä.Ajamatta vaikea sanoa. 2-litrainen vetelee mukavasti pienilläkin kierroksilla, mutta reagoi kaasuun ehkä vähän hitaasti, minulle ihan riittävästi. Onhan sen kiihdytysarvot hyvät.
- Anonyymi
Osaisiko joku neuvoa, kun Mazdasta lakkasi parkkivalot ja takavalot toimimasta, kaikki muut valot toimivat. Vaihdoin polttimot, ei auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016