riivatun

jalkasärky

Mikä tähän särkyyn ja pakotukseen jaloissa auttaa?..koko yön valvonu ja pitäny jalkoja tyynykasan päällä, koittanu venytellä ja muuta..ei tehoa edes särkylääkkeet. Eikä jalat ole edes turvoksissa..

5

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........,,,,,,,............

Mulla särki ja oli levottomat jalat. Oli tyynyt jalokjen alla ja hierosin yöllä sun muuta ja mikään ei auttanut. Puhuin neuvolassa ja ne käski kokeilla magnesiumia. Ostin purkin ja auttoi. En ole enää valvonut jalkojen takia. Saa ilman reseptiä apteekista,eikä maksanut kuin vähän päälle 6€/70kpl. Otetaan yksi iltaisin. Olen ottanut tunnin-2 ennen kuin olen mennyt nukkumaan. Kokeile ihmeessä ja toivottavasti auttaa sullakin!!! =)

• aslkjbvskj

en oo tuo alkuperänen mut oon saman ongelman kanssa paininu jo jonkun aikaa. Ihan KAMALA se särky! alkaa takapuolesta ja ulottaa kantapäihin asti. toivottavasti on apua miullekkin siitä magnesiumista

• alkup.

alkuperäinen myös kiittää:)..apteekissa käväistiin jo..

• positiivi88
        alkup. kirjoitti:

alkuperäinen myös kiittää:)..apteekissa käväistiin jo..

tukisukat auttavat aivan varmasti!! ovat tietysti aika hintavia, itse aioin tähän raskauteen ne ostaa.. säästyy noilta levottomilta jaloilta.. Tukiluokka tms. mmikä niissä on sniin 1 on hyvä ..

• mietteliäs..
        positiivi88 kirjoitti:

tukisukat auttavat aivan varmasti!! ovat tietysti aika hintavia, itse aioin tähän raskauteen ne ostaa.. säästyy noilta levottomilta jaloilta.. Tukiluokka tms. mmikä niissä on sniin 1 on hyvä ..

saako tuota magnesiumia ihan erikseen?kun syön raskaus multitabsia ja siinähän on tuota,mutta minulla särkee aina takapuolesta nilkkaan asti oikeanpuolen jalkaa kun pistän maate.kipu on sietämätöntä,ei auta tyynytkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe