Heippa rallaa!!!
Kertokaas omia mielipiteitä, siitä että
ONKO RASKAAN OLEVAN NAISEN paikka ainoastaan "kotona"`???
esim: "VOIKO" käydä tyttöjen kanssa baarissa vähä tanssimassa tai istumassa iltaa bubissa??
Nykyään on hyvä kun ei saa polttaa baareissa..
(itse kävin mehulla tyttöjen kanssa istumassa hetken iltaa viimeviikolla.. maha siis näkyy! sain katseita)
nyt haluaisin vaan tietää muiden mileipiteitä.. :)
GALLUP
33
1447
Vastaukset
- naisen paikka
on ihan siellä missä itse haluaa.
Tosin onkin järkevää säästää itseään ja tulevaa uutta elämää tupakansavulta, joka ei ole kenellekään turvallista.
Biletykset tulevat olemaan piakkoin arvojärjestyksessä ehkä viimeisimpiä jos oikeaan suuntaan mennään. Maailma on täynnä mukavempiakin paikkoja kuin pubit jne. Ja eikös se kullan kainalo ole paras!
Tää oli mun mielipide. - en ole..
mennyt raskauden puolivälin jälkeen tai minnekkään muualle kovin meluisaan paikkaan. Sellaisessa paikassa voin käydä istuskelemassa kavereiden kanssa, jossa musiikki ei pauhaa aivan täysillä.
Mielestäni raskaana oleva voi tehdä ihan mitä haluaa, mutta kieltämättä itse en kehtaisi mennä jonnekin räkälään tai kauheaan örvellyspaikkaan istumaan, vaikken itse joisikaan mitään. - RV14+2
Tässä vaiheessa voi vielä käydä ihan missä haluaa, kunhan tosiaan välttää tupakansavua tms. haitallisia aineita.
Itse olin miehen kanssa paikallisessa lauantaina. Maha ei vielä kyllä näy kauheasti niin en saanut katseita. Ison mahan kanssa en kyllä mene ainakaan tuohon paikalliseen :) Ei sinne niin kova hinku ole. Karaokea saatan joskus käydä laulamassa.- neitonen2009
no eihän sinne niin kauhee hinku olekkaan...mutta ei mua ainakaan huvita istua kaiket illat kotona neljän seinän sisällä.. ja eihän sinne "räkälään" mennäkkään millään vika metreillä.. mielstäni joskus on ihan kiva käydä istumassa ja kuuntelemassa musiikkia ja miksei tanssimassakin!!
RASKAUSHAN EI OLE MIKÄÄN SAUIRAUS ;)
- *viv*
Ilman muuta voi käydä ulkona. Itse olen käynyt keikoilla ja istunut pubeissa ja aion tehdä niin vastakin. No, Kallio-kierrokseet saattaa jäädä väliin mutta muuten maha ei estä viihteelläoloa silloin kun sellainen hinku iskee. :)
- zxjkfvjfhvsbvjkbhjkf
kävin muitten mukana alussa istumassa pubeissa, missään discopaikoissa en oo tainnu käydä kertaakaan raskausaikana. Ei se oikein napannu, katella muitten kännäystä ja hauskanpitoo, mieluummin oon kotona. Muutaman kerran lupauduin kuskiks silleen et maha jo näky ja kävin jossain pubissa limut juomassa ja häpesin. Kyllä mun mielestä raskaana oleva saa käydä baarissa jos siltä tuntuu, ei oo mun asia, mut itteeni hävetti. En menis enää ison mahan kaa yhtään mihinkään baariin!
Yks tuttava kävi ihan sellasissa discopaikoissa viimesille viikoille asti. En ymmärrä miten se on uskaltanu, ihmisiä ympärillä niin paljon että jalkoihin jää ja kaikki niin kovassa kännissä että kaatuuvat päälle! En ymmärtäny sitä touhua ollenkaa, mut toisaalta, se sama nainen myös tupakoi (ja vielä ihan avoimesti) koko raskauden ajan, joten... - Voi käydä!!
Tottakai voi käydä!! Ja jos siellä jotkut kyttää,niin anna kytätä. Itse sen tiedät,ettet juo kuin alkoholitonta ja tiedät ettei siitä vauvalle haittaa ole. On se nyt äidin mielialaan ja kaikkeen parempi,että tapailee ystäviään,kuin että möllöttäisi kotona vaan.
- minä80
Olen ollut raskaana ja maha näkyvissä ihan pilkkuun astikin baarissa. Itse kun on selvin päin, niin osaa väistää pahimpia törttöilijöitä ja kaatuilijoita. Olen bilettänyt tanssilattialla. Ainoa vika on, että kun nilkat turpoo iltaa kohti, niin voitte arvata millaset norsun nilkat ne on klo 05 aamulla, kun on bilettänyt koko yön... Viimeksi vain totesin, että seuraavalla kerralla laitan tukivyön, maha rupeaa painamaan sen verran, että liikkuessa selkä rasittuu. Mutta ihanaa nähdä kavereita ja kuulla hyvää musiikkia!
- .....
ensimmäisen raskauden aikana, koska olin kertakaikkiaan niin väsynyt, varsinkin iltaisin. Kuukahdin yleensä jo yhdeksän tai kymmenen paikkeilla täysin, enkä oikein jaksanut istua tai olla jalkojen päällä pitkää aikaa. Kesällä terassille oli helppo hetkeksi istahtaa, kun muutenkin liikkui kaupungilla, mutta vartavasten ei juuri tullut lähdettyä mihinkään rientoihin. Muuten ei kyllä olisi ollut mitään erityistä kynnystä mennä mahan kanssa baareihin tms. vaikka odotinkin kaksosia, ja olin jo viikolla 25 sen näköinen, että kohta mennään synnyttämään! :) Hyvässä turvassahan ne vauvat siellä masussa olivat, kunhan en itse juonut alkoa, polttanut tai istunut tupakansavussa. Oikeastaan olisi voinut enemmänkin käydä jossain kuuntelemassa musiikkia, niin vauvatkin olisivat kuulleet.
- Marjo27
baarissa viel sillonki ko raskaus oli edenny 7 kuukaudelle. Kylhä sitä ihmiset vähä katto ja pitkään tyyliin "mitähä tuoki tääl tekee", mut antaa ihmisten kattoa.
Mie en koskaa oo ollu semmonen baareilija et vaan istuisin, et kyl sitä sillon tuli tanssittuakin. Ei siitä mitää haittaa ollu kelleen.
Anna mennä vaan. :) Ja anna ihmisten kattoo. Iha se on siu oma asias missä aikaa vietät. - Noup..
Ei mun mielestä ainakaan oo paikka kotona.. Itte aattelin kesällä muutamat festarikeikat (sillai päiväreissuna) mennä kattoon vaikka sillon viikkoja jo lähempänä kolmeakymmentä..
Oma on ongelmansa niiden jotka tuijottaa.. Ite tietää mitä on tekemässä..
Itsekkin kyl oon pahoja silmäyksiä antanut kerran naishenkilölle joka jo pitkällä raskaana ja kädessä olut tuoppi ja toisessa tupakka.. Vaikken edes siitäkään tiedä että joiko ja polttiko ite.. - lähtis...
Ei olisi huvittanut lyllertää ison mahan kanssa mihinkään baariin tai bilepaikkaan tai mihinkään missä ihmiset ovat humalassa. Siellä mahassa on ihan elävä pieni ihminen, viet sen siis mukanasi baariin.
Raskaana oleva nainen voi mielestäni käydä muuten ihan missä vaan, elokuvissa, teatterissa, sukujuhlissa, kylässä, matkoilla, kahviloissa kavereiden kans tai kutsua kavereita kylään jne. Jos jollakin elämä on niin köyhää että ihmisiä näkee ainoastaan baarissa kännissä, niin jotain kannattais tehdä.
Kannattaisi totutella siihen, että kun vauva syntyy, se kulkee lähestulkoon kokoajan mukana. Itse en ainakaan mielellään jätä vauvaani kotiin minkään turhan takia. Vauva on ykkösenä kaikista maailman ihmisistä, itseäkin tärkeämpi! - Jenni---
Kyllähän kavereiden kanssa voi vallan mainosti lähteä "bilettämään" vaikka raskaana olisi, tietenki ilman tupakkia ja viinaa. Itse oon muutaman kerran käynyt kavereitten mukana ja hauskaa on ollut, nyt on kyllä baarireissuilut tehty kun menossa rv37 :) Kannattaa toki varoa,ettei känniläiset kaatuile päälle jne, mut ainakin minä huomasin koko ajan "suojelevani" vatsaa muilta ihmisiltä. Ja jos joku vanhoillinen tuijottaa niin oma on häpeensä.
- neitonen2009
Hmmm.. =) esim. mun ei tarvitse kattoa kännisiä ihmisiä.. mä lähen ulos viettämään kavereiden kanssa hauskaa iltaa selvinpäin myös ystäväni..kaikki ei harrasta juopottelua!! minusta on hienoa että osaa pitää hauskaa selvinkinpäin =) ja kavereiden seurasta ja yhdessä olosta siellä ollaan nauttimasssa ei humalaisten törttöilyä!! raskaus on hieno asia ei sitä tarvitse hävetä vaan täytyy olla ylpeä. eikä s tee mammasta sen huonompaa jos käy vähä tanssimassa.eikä se tarkoita että siellä käydään joka ikinen ilta ja v.loppu.. miksei raskaan oleva voi pitää hauskaa.. =)
- yksi baari
neitonen2009 kirjoitti:
Hmmm.. =) esim. mun ei tarvitse kattoa kännisiä ihmisiä.. mä lähen ulos viettämään kavereiden kanssa hauskaa iltaa selvinpäin myös ystäväni..kaikki ei harrasta juopottelua!! minusta on hienoa että osaa pitää hauskaa selvinkinpäin =) ja kavereiden seurasta ja yhdessä olosta siellä ollaan nauttimasssa ei humalaisten törttöilyä!! raskaus on hieno asia ei sitä tarvitse hävetä vaan täytyy olla ylpeä. eikä s tee mammasta sen huonompaa jos käy vähä tanssimassa.eikä se tarkoita että siellä käydään joka ikinen ilta ja v.loppu.. miksei raskaan oleva voi pitää hauskaa.. =)
tai muu paikka jossa voi tanssia ja siellä ei ole yhtään kännissä tai muissa aineissa olevaa ihmistä?
Joo, nuoruus on jollain kesken, voi voi, kun kaikki pitää saada yhtäaikaa...
Tanssia voi myös kotona, hyvää musiikkia voi kuunnella kotona (ilman että vauva mahassa joutuu kärsimään hirveästä jytkeestä) kavereita voi tavata muuallakin kuin baarissa.
Mutta käy vaan tanssimassa, mahtaa olla näky ison mahan kanssa. Älä sit ihmettele jos katseet kääntyy :D - neitonen2009
yksi baari kirjoitti:
tai muu paikka jossa voi tanssia ja siellä ei ole yhtään kännissä tai muissa aineissa olevaa ihmistä?
Tanssia voi myös kotona, hyvää musiikkia voi kuunnella kotona (ilman että vauva mahassa joutuu kärsimään hirveästä jytkeestä) kavereita voi tavata muuallakin kuin baarissa.
Mutta käy vaan tanssimassa, mahtaa olla näky ison mahan kanssa. Älä sit ihmettele jos katseet kääntyy :Dniin ja sä vissiin oot taas joku vanha 40 vee mamma.. joku ei vissiin oikeen ymmärrä tollasta tesktiä.. ei tarvi oikeesti tulla kirjottamaan noin lapsellista kommenttia.. mistä saat "lapsen kirjoittaman" ja kaikki täytyy saada...itse teit nyt itsestäsi naurettavan!!
- sekava vastaus.
neitonen2009 kirjoitti:
niin ja sä vissiin oot taas joku vanha 40 vee mamma.. joku ei vissiin oikeen ymmärrä tollasta tesktiä.. ei tarvi oikeesti tulla kirjottamaan noin lapsellista kommenttia.. mistä saat "lapsen kirjoittaman" ja kaikki täytyy saada...itse teit nyt itsestäsi naurettavan!!
Edelleenkään et kertonut sitä baaria missä voi tanssia raskausmahansa kanssa ilman että ympärillä pyörii humalaisia... eli sellaista ei valitettavasti Suomesta löydy.
Jep, olen sen verran vanha ettei baarit enää kiinnosta, nuorena tuli käytyä tarpeeksi ja reissattua ympäri maailman. Kaikki on nähty ja koettu, nyt on aika keskittyä olennaiseen eli lapseen. - ..........................
yksi baari kirjoitti:
Mutta käy vaan tanssimassa, mahtaa olla näky ison mahan kanssa. Älä sit ihmettele jos katseet kääntyy :D"Mutta käy vaan tanssimassa, mahtaa olla näky ison mahan kanssa. Älä sit ihmettele jos katseet kääntyy :D" Jotkut voi näyttää hyvältä myös ison mahan kanssa. Ei tietty kaikki..................
- on kaunista
.......................... kirjoitti:
"Mutta käy vaan tanssimassa, mahtaa olla näky ison mahan kanssa. Älä sit ihmettele jos katseet kääntyy :D" Jotkut voi näyttää hyvältä myös ison mahan kanssa. Ei tietty kaikki..................
kielenkäyttöä tulevalta äidiltä.
Tuskin ne katseet kääntyy siksi että näyttää niin hyvältä. Aika kovat luulot itestään...
Paremminkin siksi kun viimeisillään raskaana oleva tanssilattialla on niin koomisen näköinen, hieman säälittävä, ja hieman paheksuttava.
("eikö tuokaan parempaa tekemistä keksinyt mahansa kanssa") Kuin häpäisisi raskautensa.
Raskausmaha on kaunis ja arvokas, ja näin olettaisi äidin sitä kohtelevan, eikä kuljettavan huumehörhöjen ja känniläisten ulottuville. (paitsi tietenkin jos itse kuuluu kyseiseen joukkoon)
Kovin monilla (nuorilla) äideillä tuntuu olevan kova tarve mennä ja elää kuin ei raskaana olisikaan.
No, onneksi äitiys kasvattaa useimpia... - ....................
on kaunista kirjoitti:
Tuskin ne katseet kääntyy siksi että näyttää niin hyvältä. Aika kovat luulot itestään...
Paremminkin siksi kun viimeisillään raskaana oleva tanssilattialla on niin koomisen näköinen, hieman säälittävä, ja hieman paheksuttava.
("eikö tuokaan parempaa tekemistä keksinyt mahansa kanssa") Kuin häpäisisi raskautensa.
Raskausmaha on kaunis ja arvokas, ja näin olettaisi äidin sitä kohtelevan, eikä kuljettavan huumehörhöjen ja känniläisten ulottuville. (paitsi tietenkin jos itse kuuluu kyseiseen joukkoon)
Kovin monilla (nuorilla) äideillä tuntuu olevan kova tarve mennä ja elää kuin ei raskaana olisikaan.
No, onneksi äitiys kasvattaa useimpia...Sulle lohdutusta, EN ole tuleva äiti. Ja mun mielestä raskaana olevat naiset on kauneimmillaan. Ja PISTE.
- en ymmärrä..
on kaunista kirjoitti:
No, onneksi äitiys kasvattaa useimpia...No onpas ihme nipotusta. Ihan kuin kaikki tanssipaikat olisivat jotain rikollisia täynnä... Räkälät on asia erikseen, mutta on myös ihan asiallisia yökerhoja. Totta, että jotkut voivat olla melkoisen humalassa, mutta ei sitä nyt juuri niiden kanssa tarvitse alkaa tuttavuutta tehdä. Tässä ei sitä paitsi puhuttu välttämättä aivan viimeisillään raskaana olevista, onhan se maha näkyvissä noin puolet raskaudesta. Raskaana oleva nainen on kaunis, eri asia tietysti jos ei itsestään yhtään huolta ole pitänyt raskausaikana ja on lihonut vaikkapa 30 kiloa. Minusta on hauskaa nähdä mahoja tanssilattialla, se osoittaa, että tulevat äidit uskaltavat edelleen pitää hauskaa ja olla omia itsejään eivätkä yritä tekeytyä joksikin äiti teresoiksi. Kukaan ei raskauttaan taatusti häpäise käymällä vähän tanssimalla kavereiden kanssa. Koominen ajatus, mistä lie 50-luvulta mielipiteinesi oletkin tupsahtanut...
- neito2009
.......................... kirjoitti:
"Mutta käy vaan tanssimassa, mahtaa olla näky ison mahan kanssa. Älä sit ihmettele jos katseet kääntyy :D" Jotkut voi näyttää hyvältä myös ison mahan kanssa. Ei tietty kaikki..................
että on ISO maha.. kirjoitin että on maha jo näkyvissä..heh...
- joka lähtöön...
en ymmärrä.. kirjoitti:
No onpas ihme nipotusta. Ihan kuin kaikki tanssipaikat olisivat jotain rikollisia täynnä... Räkälät on asia erikseen, mutta on myös ihan asiallisia yökerhoja. Totta, että jotkut voivat olla melkoisen humalassa, mutta ei sitä nyt juuri niiden kanssa tarvitse alkaa tuttavuutta tehdä. Tässä ei sitä paitsi puhuttu välttämättä aivan viimeisillään raskaana olevista, onhan se maha näkyvissä noin puolet raskaudesta. Raskaana oleva nainen on kaunis, eri asia tietysti jos ei itsestään yhtään huolta ole pitänyt raskausaikana ja on lihonut vaikkapa 30 kiloa. Minusta on hauskaa nähdä mahoja tanssilattialla, se osoittaa, että tulevat äidit uskaltavat edelleen pitää hauskaa ja olla omia itsejään eivätkä yritä tekeytyä joksikin äiti teresoiksi. Kukaan ei raskauttaan taatusti häpäise käymällä vähän tanssimalla kavereiden kanssa. Koominen ajatus, mistä lie 50-luvulta mielipiteinesi oletkin tupsahtanut...
jotkut ei malta pysyä raskaanakaan pois baarista, ja ryntäävät sinne heti kun vauva on syntynyt... surullista lapsen kannalta.
Itsellä ei raskaana ollessa käynyt mielessäkään, että pitäisi lähteä illalla/yöllä johonkin kotoa. Niin erilainen on arvomaailma... - neitonen2009
en ymmärrä.. kirjoitti:
No onpas ihme nipotusta. Ihan kuin kaikki tanssipaikat olisivat jotain rikollisia täynnä... Räkälät on asia erikseen, mutta on myös ihan asiallisia yökerhoja. Totta, että jotkut voivat olla melkoisen humalassa, mutta ei sitä nyt juuri niiden kanssa tarvitse alkaa tuttavuutta tehdä. Tässä ei sitä paitsi puhuttu välttämättä aivan viimeisillään raskaana olevista, onhan se maha näkyvissä noin puolet raskaudesta. Raskaana oleva nainen on kaunis, eri asia tietysti jos ei itsestään yhtään huolta ole pitänyt raskausaikana ja on lihonut vaikkapa 30 kiloa. Minusta on hauskaa nähdä mahoja tanssilattialla, se osoittaa, että tulevat äidit uskaltavat edelleen pitää hauskaa ja olla omia itsejään eivätkä yritä tekeytyä joksikin äiti teresoiksi. Kukaan ei raskauttaan taatusti häpäise käymällä vähän tanssimalla kavereiden kanssa. Koominen ajatus, mistä lie 50-luvulta mielipiteinesi oletkin tupsahtanut...
Viimeinkin LÖYTYY joku järkevä joka ymmärtää.. täysin samaa mieltä.. ;)
- saaneesi
neito2009 kirjoitti:
että on ISO maha.. kirjoitin että on maha jo näkyvissä..heh...
katseita... et voi tietää mitä katselijoiden päässä liikkui, paheksuivatko, ihailivatko...
No, mun mielestä odottajan paikka ei ole baarissa ja se on mun mielipide, eikä se siitä jauhamalla miksikään muutu, eli ei tästä enempää. - ...............
en ymmärrä.. kirjoitti:
Asiaa :) En itekkään menis minnekään räkälöihin, mutta siistit yökerhot ovat asia erikseen. Eikä niitten känniläisten seuraan tosiaan tarttee hakeutua. Mie ainakin sain vaan positiivista palautetta kun jaksoin rv30 lähteä firman pikkujouluihin, jotka vietettiin ravintolassa. Ei siellä tunti tolkulla jaksanut tietty patsastella, mutta kunhan vähän miehen kanssa tanssattiin ja syötiin hyvin :) Ja kun laittautuu ja laittaa nätit vaatteet, ei varmaan näytä miltään rantautuneelta valaalta :D
- mitämitä?
joka lähtöön... kirjoitti:
jotkut ei malta pysyä raskaanakaan pois baarista, ja ryntäävät sinne heti kun vauva on syntynyt... surullista lapsen kannalta.
Itsellä ei raskaana ollessa käynyt mielessäkään, että pitäisi lähteä illalla/yöllä johonkin kotoa. Niin erilainen on arvomaailma...Siis arvomaailma? Mitähän tässä nyt arvomaailmalla tarkoitat? Että illalla tai yöllä kotoaan poistuva aikuinen nainen on jotenkin "huono nainen"? Ja tässä EI puhuttu baarissa juoksemisesta silloin kun lapsi on syntynyt vaan satunnaisesta tanssimassa käymisestä raskaana ollessa. Siis kertoisiko joku nyt ihan selvällä suomen kielellä mitä pahaa on siinä jos raskaana oleva nainen haluaa käydä tanssimassa? Siis ei ryyppäämässä, ei istumassa tupakansavussa, ei iskemässä miehiä, vaan tanssimassa. Hellanlettas sentään kun raskaus ei katsokaas ole sairaus.
- mitämitä?
mitämitä? kirjoitti:
Siis arvomaailma? Mitähän tässä nyt arvomaailmalla tarkoitat? Että illalla tai yöllä kotoaan poistuva aikuinen nainen on jotenkin "huono nainen"? Ja tässä EI puhuttu baarissa juoksemisesta silloin kun lapsi on syntynyt vaan satunnaisesta tanssimassa käymisestä raskaana ollessa. Siis kertoisiko joku nyt ihan selvällä suomen kielellä mitä pahaa on siinä jos raskaana oleva nainen haluaa käydä tanssimassa? Siis ei ryyppäämässä, ei istumassa tupakansavussa, ei iskemässä miehiä, vaan tanssimassa. Hellanlettas sentään kun raskaus ei katsokaas ole sairaus.
Tämä herättää mielestäni vain kysymyksen mitä nämä kotona istuvat odottajat ovat itse asiassa ennen raskautta siellä baarissa puuhanneet jos eivät enää raskaana voi sinne lähteä kun se ei "sovi" odottajalle se baarissa oleminen...
- kun olette
mitämitä? kirjoitti:
Siis arvomaailma? Mitähän tässä nyt arvomaailmalla tarkoitat? Että illalla tai yöllä kotoaan poistuva aikuinen nainen on jotenkin "huono nainen"? Ja tässä EI puhuttu baarissa juoksemisesta silloin kun lapsi on syntynyt vaan satunnaisesta tanssimassa käymisestä raskaana ollessa. Siis kertoisiko joku nyt ihan selvällä suomen kielellä mitä pahaa on siinä jos raskaana oleva nainen haluaa käydä tanssimassa? Siis ei ryyppäämässä, ei istumassa tupakansavussa, ei iskemässä miehiä, vaan tanssimassa. Hellanlettas sentään kun raskaus ei katsokaas ole sairaus.
keskenkasvuisia... Arvomaailmalla tarkoitan asioiden pistämistä tärkeysjärjestykseen. Lähteäkö baariin jossa sinulle/vauvalle voi sattua jotain pahaa Suuremmalla todennäköisyydellä kuin kotona? Suuremmalla todennäköisyydellä kuin matkoilla, sukujuhlissa, elokuvissa, teatterissa jne. On niin paljon paikkoja missä viettää aikaa, mutta teille on vain baari.
Baarit on ihan ok joo, en vain itse menisi riskeeraamaan omaa raskauttani, olen nimittäin omin silmin nähnyt kuinka nainen saa huumepiikistä selkään tanssilattialla, tyrmäystippoja on laitettu ystävälleni, tappeluita, kahinoita tulee loppuillasta melkein missä baarissa vaan jne.
En sano etteä kaikkea pitäisi varoa, mutta itselle vauva on tärkeämpi kuin oma hauskanpito. Siis ei bubeille, yökerhoille, räkälöille. Pikkujoulut jossain kivassa paikassa isossa porukassa ok, ruokailu ravintolassa, tanssiminen alkuillasta tyhjällä tanssilattialla jne.
Mutta ymmärrän että on olemassa naisia jotka eivät ole yhtä innoissaan lapsistaan kuin minä, ja heille tämmöisillä asioilla ei ole merkitystä.
Heille on tärkeintä ettei lapsi muuta mitään, että kaikkea voi tehdä kuin ennenkin, aivan kuin koko raskautta ei olisi. - neitonen2009
mitämitä? kirjoitti:
Tämä herättää mielestäni vain kysymyksen mitä nämä kotona istuvat odottajat ovat itse asiassa ennen raskautta siellä baarissa puuhanneet jos eivät enää raskaana voi sinne lähteä kun se ei "sovi" odottajalle se baarissa oleminen...
sitte kun ei ole muuta puolustaakseen niin nimitellään keskenkasvuseksi!!! titaa niillä olla tylsä elämä kun ei oo muutaku oma koti..jne.. onneks näillä nuorilla tulevilla äideillä on ainkin järjeä päässä ku nämä ovat syysäämässä meitä dokaamaan..siitähän ei ollut kyse!!!
että kun jotkut ei osaa vaan lukea ja ymmärtää tekstiä!! jep jep--eipä tää asia tästä parane vaikka kuinka noiden kanssa väittelisi! Eihän raskaan oleva saa siis tehä mitään! mitäs mieltä olette julkkiksista..onhan neki juhlissa melkein viim...eikä kukaan niitäkään oo haukkumassa... ja se että kukaan ei oo viim.ollukkaan menossa baariin!!
- RV26
viihdy baareissa lainkaan, mutta toki liikun kodin ulkopuolella aktiivisesti enkä koe raskaanaoloa esteenä normaalille elämiselle tietyin pienin rajoituksin.
Voisin kyllä lähteä ystävien kanssa limpparilasilliselle johonkin rauhalliseen "jutustelubaariin", mutta pelkkä ajatuskin remubaareista ahdistaa sen verran, että ne kierrän kaukaa. Meteli on karmea, ihmistungos ahdistava, känniset ihmiset ärsyttäviä... Edellä mainittujen syiden lisäksi pelkään humalaisten huitomisia yms niin paljon, etten halua mennä baareihin ottamaan iskuja vatsaani. Ehkä vainoharhaista mutta olen joskus baarissa saanut tappelevat miehet päälleni enkä halua kokea sitä samaa ison vatsan kanssa. Itse valitsen siis kodin mieluummin kuin baarin. Sitäpaitsi uni tulee nykyään niin aikaisin etten edes ehtisi baariin ennen niiden aukeamista ;)
Jos joku haluaa mennä baariin isollakin vatsalla, niin se on jokaisen itsensä päätettävissä. En näe mitään periaatteellista syytä miksi ei voisi mennä baariin, jos sen vain itse kokee miellyttäväksi tavaksi viettää iltaa. - eiköhän
sitä kuka tee ku parhaakseen näkee,mut itse en käyny baareissä raskausaikana ..ei tullut edes mieleen lähteä!jotenkin sitä keskitty täysillä ihan muihin juttuihin ja kun seuraamaan känniläisten örvellystä!
- 51652863
Kävin baareissa, räkölöissä, yökerhoissa ym. raskauden aikana.. enkä nähnyt syytä miksi en olisi sinne ystävieni kanssa lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286