ERIPARI HÄPYHUULET

ONKO MUITA

Mulla on eripari häpyhuulet, toisella puolella oleva sisempi häppäri on niin iso, että se näkyy selvästi ulommaisten häpyhuulien välistä. Joskus tätä häpesin, mutta kun tuntuu miehelle kelpaavan niin olkoon. Onko muilla huulet samaa paria vai onko meitä muitakin? Eihän se varmaan kaunista ole, mutta olen jopa silloin tällöin ajellut häpyni paljaaksi jättäen vain eteen siistin kolmion. Tunto paljailla huulilla on vain niin taivaallinen.

9

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllähän ne

      kaikilla on enemmän tai vähemmän eriparia, mulla ne on aika tosi paljon erillaiset :D mutta kun eipähän oo ketään haitannu ni antaa olla. Turhaa siitä mitään stressiä ottaa.

    • kielimies40+

      Kielimiehiä yhtään,kunnon roikkuhuulet ihgut..vaik erikok.ja karvoitus kiihottavan näköinen,makuinen!

      • njammmm

        Muijalla suht. saman kokoiset. mut monilla on eriparia. Ei haittaa, ihan kivat. Mut pillun huulet saa olla posliinit, en tykkää kauheesta mättäästä.


    • jos niistä

      saa otteen ja pystyy levittämään auki. Sitten ei muuta kuin kieli niiden väliin ja lips- laps.

    • ja ihanat

      Minulla sisemmät huulet ovat aivan eriparit, (Kenellähän on ne vastinkappaleet?) eikä nolota yhtään. Vasemman huulen kai pitäisikin yleensä olla hiukan ulkonevampi. Molemmat huulet työntyvät raosta selvästi esille, ja se vasen on ehkä sentin pitempi. Pilluni on vuosia ollut posliini, eikä kukaan ole huulista huomautellut paitsi gynekologini, joka aina huulia levitellessään kyselee sydänongelmistani. Kukahan on sekin toinen nainen, joka on alapäästään niin minun näköiseni?

      • Anonyymi

        Onhan miesten kiveksetkin eri kokoiset ja vasen kives pienempi ja taaempama ihan vaan, että sen pippelinkin on johonkin mahduttava!


    • Anonyymi

      Normia että on eri kokoiset. Monet miehet kuten minä tykkää isoista häppäreistä jotka näkyvät selkeästi ja laskeutuvat reilusti ulos isompien häppäreiden välistä. En voi sietää viivapillua, joka ei ole mikään aikuisen naisen pillu. Harmillista jos pillu on jäänyt kehittymättä. Vastaa miehen pientä penistä. Kun ei kasva niin ei kasva, jotain vikaa on.

    • Anonyymi

      Kaikki pillut on vaan niin haluttavan kauniita

      • Anonyymi

        Ei muuten ole, vain seksikäs *muodokas* pillu on kaunis. Sä olet vaan joku tyhjäpää häntäheikki jolle kelpaa kaikki. Oletko juoppo?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe