herjakirjoituksia kanteluista, aloitteista, valituksista, valinnatta jättämisistä,..
johdetaan eteläsuomen suurkaupungista.
Sukujuurensa täällä omaava mies henkilö on näiden kirjoitusten takana.
Tämän palstan
44
2602
Vastaukset
yli 3 vuotta.
- vintin poika
meidän jälkiviisaskin.Totta kai SINÄ oot sen tienny.
- kuitenkin ole
j.jussiW-T kirjoitti:
minun kaveri.
sukulaisia??
- perusteella
et ole tietoinen oikeasta henkilöstä.
perusteella kirjoitti:
et ole tietoinen oikeasta henkilöstä.
henkilöstä Vasuri-Eskolta,sillä olen häneltä saanut vain hajatietoja.
- oletat
j.jussiW-T kirjoitti:
henkilöstä Vasuri-Eskolta,sillä olen häneltä saanut vain hajatietoja.
että kaipaan lisätietoja?
Minä tiedän jo tarpeeksi.
Sääli, että joidenkin pää pimenee..
- pienet ovat
ihmisillä murheet, aivan ilman aikoista kirjoitellaan. Pitää kirjoittaa hienotunteisesti ettei heikkohermoiset suutu ja soita poliisia. On tää kyllä ihme palsta on. Kyllä jo näillä asioilla mitä tulee hävettää asua Haapavedellä.
- vuoksi niitä
muuttotappioita on tullut?
- sitä
kukin muuttaa mihin haluaa, eihän se ole kunnan eikä kenenkään muunkaan päätettävissä. Voishan tuota alkaa muuttaan.
- palstan perustajasta
kunnian ottanut henkilö ei ole tehnyt asian hyväksi mitään, vaikka on asiasta tiennyt jo kolme vuotta?
- halua..
parantaa palstaa.Meitäkö on moneen junaan ja....
- jotain johtamista?
Sananvapaus
on perustuslaillinen oikeus ja hallintokoneiston eli poliitikkojen ja johtavien virkamiesten arviointi kuuluu kansanvaltaamme.
Ja
sitä pitää kaikkien vain edistää ei kahlita.- kaikilla
myös palstan keventäjillä.
Sinun poliittiset herjat ja palstan terrorisointi niillä, ei kuulu noinkin sivistyneen ihmisen peruskäytökseen. Täytyykö sinun aina aloittaa uusi aloitus samoista asioista kuukaudesta toiseen?
Omalla nimellä, jos kirjoittaisit, niin asia olisi toinen - käytäthän itse herjaamiesi ihmistenkin nimiä sumeilematta.
- ystävät hyvät
ottako kantaa tämän herjaajan kirjoituksiin.
Kirjoitelkoot yksikseen.
Taas tuli yläpuolelle uusi aloitus, jos niin tutusta aiheesta.*huah*- on herjausta
perustuslakimme vastustamista.
- arvostelet
on herjausta kirjoitti:
mutta anna toisillekin rauha.
Älä tule pilaamaan tätäkin ketjua tuolla ainaisella jauhamisella väärinkäytöksistä.
Nimesi ei näy vieläkään, mutta aloituksessasi niitä on oikein runsain mitoin. - ylempänä
on herjausta kirjoitti:
toitotat mielivallasta, mutta oletko itse ajatellut, että millaista mielivaltaa tällä palstalla käytät?
Saman asian jauhaminen, kuten kahdessa ylemmässä aloituksessasi on mielivaltaista käytöstä tällä palstalla - yhden ja saman aloituksen alle mahtuisit hyvin kirjoittelemaan nuo kaikki valituksesi ja sananvapausopit.
Kannattaa vessassa käydessä vilkaista siihen peiliin - lienee turha neuvo.. - valtaa käyttävä
arvostelet kirjoitti:
mutta anna toisillekin rauha.
Älä tule pilaamaan tätäkin ketjua tuolla ainaisella jauhamisella väärinkäytöksistä.
Nimesi ei näy vieläkään, mutta aloituksessasi niitä on oikein runsain mitoin.virkamies enkä poliitikko,
vaan nöyrä alamainen.
Jonka perusoikeus on arvioida ja arvostellakin vallankäyttöä - sananvapauttaan
ylempänä kirjoitti:
toitotat mielivallasta, mutta oletko itse ajatellut, että millaista mielivaltaa tällä palstalla käytät?
Saman asian jauhaminen, kuten kahdessa ylemmässä aloituksessasi on mielivaltaista käytöstä tällä palstalla - yhden ja saman aloituksen alle mahtuisit hyvin kirjoittelemaan nuo kaikki valituksesi ja sananvapausopit.
Kannattaa vessassa käydessä vilkaista siihen peiliin - lienee turha neuvo..kuten haluaa.
miksi hänen mielipiteitään rajoittasit? - meitä julkisesti
jotain lähimmäistämme vastaan ?
Muista Halla-ahon tapaus. - yllyttäjä
meitä julkisesti kirjoitti:
jotain lähimmäistämme vastaan ?
Muista Halla-ahon tapaus.löydy sieltä päin.
Näiden sananvapauden nimissä kirjoitettujen kirjoitustesi takanahan on selvä viesti vallankäyttäjiä vastaan. Nimeltä olet oikein maininnut kuka teki mitäkin ja miten Esko puuttuu oikeisiin asioihin. Esko sitä Esko tätä.. ja aina oikeassa. Mitään ei ole tehnyt väärin ja sitä vain vallankäyttäjät kiusaavat ja Ritvaa siinä sivussa. - pahansuova
valtaa käyttävä kirjoitti:
virkamies enkä poliitikko,
vaan nöyrä alamainen.
Jonka perusoikeus on arvioida ja arvostellakin vallankäyttöäihminen puhuu paskaa puskasta, eikä suoraan ota yhteyttä asianosaisiin.
- sitä tykönäs
sananvapauttaan kirjoitti:
kuten haluaa.
miksi hänen mielipiteitään rajoittasit?ja jatka hänen herjakirjoitusten puolustelua, jos ilet kerran asioista samaa mieltä.
Koittaa se päivä joskus sinullekin, kun tunnet mitä on se, kun sinusta puhutaan puskasta paskaa tai vielä pahempaa, jos se ei korviisi edes kantaudu.
- hän on
ja on sen Paavo Lipposen "kaveri" aina muistaa vasemmistoa ja lipposta kehua leikkauksista joita teki.
- tämä sellainen
perimässä kulkeva aate.
tämä sellainen kirjoitti:
perimässä kulkeva aate.
Veikon akatemian antamat opit meidän taustalla.
- sinäkin poloinen
j.jussiW-T kirjoitti:
Veikon akatemian antamat opit meidän taustalla.
olet koulussa oppinut?
- jussi on parhaita
sinäkin poloinen kirjoitti:
olet koulussa oppinut?
arvioitsijoita kylässämme.
- ouluman28
jussi on parhaita kirjoitti:
arvioitsijoita kylässämme.
Soitti siksi mulle että uhkauksia toistunut taikka kunnian loukkauksia niin että tarkkailussa on suomi24.
- ja erityisesti
tykkää ammattiliitosta. Syksyllä häntä otti kovasti pattiin nämä SAK: on vaalituki rahoitukset. Sama sälli , jaksaa natkuttaa. Minä kirjoitin jo silloin palstalla kuka hän on , tiedän jopa nimenkin.
- tollaseen huvitteluun
ouluman28 kirjoitti:
Soitti siksi mulle että uhkauksia toistunut taikka kunnian loukkauksia niin että tarkkailussa on suomi24.
käyttäs?
Siitä voi joutuva epäillyksi vaikka mistä. - hipsukka
ja erityisesti kirjoitti:
tykkää ammattiliitosta. Syksyllä häntä otti kovasti pattiin nämä SAK: on vaalituki rahoitukset. Sama sälli , jaksaa natkuttaa. Minä kirjoitin jo silloin palstalla kuka hän on , tiedän jopa nimenkin.
se on? et tiijä kuiteskaan.
- kyllä tiedän
hipsukka kirjoitti:
se on? et tiijä kuiteskaan.
kuka tämä kyseinen eläkelläinen on, mutta en viitsi nimiä paljastaa. Mutta tieto on .
- ne poliisit
ouluman28 kirjoitti:
epäili,kun ne sulle soitteli?
- jos tollee
ne poliisit kirjoitti:
häirihtee turhanpäitte ?
- laitoit
jos tollee kirjoitti:
häirihtee turhanpäitte ?
oven lukkoon ja sälekaihtimet kiinni? Muista täyttää postilaatikko ja lakaista jäljet lumesta.
- ouluman28
ne poliisit kirjoitti:
eivät epäileet kun ne tietävät että muakin kohtaan on tullut uhkauksia!!! ittse tein ilmotuksen niille tolvana
- eläpä yritä
ouluman28 kirjoitti:
eivät epäileet kun ne tietävät että muakin kohtaan on tullut uhkauksia!!! ittse tein ilmotuksen niille tolvana
tyhmempääs neuvvoo!
- oon kuullu monen
paneskelevan haapavetisia.
- jatkuvasti -
ja nautinnolla vielä.
- tapahtuu-häh
jatkuvasti - kirjoitti:
ja nautinnolla vielä.
tuon tuostakin.
- oo kukkaa
tapahtuu-häh kirjoitti:
tuon tuostakin.
toppia tehenu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084