onks ketään 7.10 syntyneitä? jos on niin kertokaa ärsyttävimmät piirteenne,yms...
ketään 7.10 syntyneitä?
6
1653
Vastaukset
- eräs
mun mieheni...on syntynyt 7.10. ... ja on semmoinen pahimman sortin flirttailija...
makaa sohvalla...eikä varmasti tee mitään kotiremonttiin liittyvää...
hienostelija...ostaa itselleen kaupasta parasta mitä löytää....mutta muu perhe saa tyytyä kirpputorikamaan...
ei sovellu isäksi...eikä myöskään puolisoksi...
semmoinen se on.... - elisa
Ärsyttäviä piirteitä löytyy vaikka muille jakaa...
Saamaton nahjus, kauhee flirtti, päättämätön perusvaaka :) Huono hoitamaan virallisia asioita, jätän kaiken aina viimetippaan ja usein jopa vähän ylikin... Ja muuta sellasta mukavaa!!! Valehtelua ei varmaan kannata ees mainita tai juttu ei lopu koskaan...- Anni
Minä olen syntynyt 7. lokakuuta!!!
Olen huono päättämään asioista, enkä pidä muutenkaan päättämisestä. Tästä saan aina kuulla..
Olen pessimisti ja puolustan omia mielipiteitäni vaikka hautaan asti. Olen tarkka ulkonäöstäni, siis niin että vaatteiden tulee olla "sävy-sävyyn" ja siistit & tyylikkäät. En kuitenkaan pidä erityisesti shoppailusta (ehkäpä juuri päättämättömyyden takia..), mutta pidän vaatteiden sovittamisesta ja suunnittelusta.
Olen HYVIN epäileväinen melkeinpä joka asiaan. Minun on vaikea ymmärtää minuun kohdistuvaa kehumista, ja nolostun usein siitä. Isossa porukassa olen usein "taka-alalla", mutta tarvittaessa avaan kyllä suuni!
Ääh...täytyy ehkäpä sittenkin myöntää, että flirttailen liiankin monelle miespuoliselle henkilölle, mutta en päästä sitä pidemmälle pitkän seurustelusuhteeni takia (loppujen lopuksi en olisikaan niin kiinnostunut siitä "toisesta", vaan yritän saada vain toista mustasukkaiseksi)..Ja mitä mustasukkaisuuteen tulee; olen erittäin mustasukkainen!
Olen tunnollinen enkä jätä asioita hoitamatta. Tämä ärsyttää joskus sellaisia, jotka mielellään jättäisivät viimetippaan. OLEN NEUROOTTINEN SIIVOOJA!! Ennen nukkumaanmenoa huoneen tulee olla siisti ja yleensä siivouspäivä voi venyä kahdeksi päiväksi.
Olen hyvä keksimään kaikenlaisia tekosyitä, jos minun tulisi tehdä jotain minulle epämukavaa (tästäkin olen saanut kuulla). Käytän paljon valkoisia valheita, mutta en valehtele. En ainakaan myönnä=)..
Ehkäpä tossa oli pääpiirteittäin luonteenpiirteitäni... - vaakamiehen vaimoke
Anni kirjoitti:
Minä olen syntynyt 7. lokakuuta!!!
Olen huono päättämään asioista, enkä pidä muutenkaan päättämisestä. Tästä saan aina kuulla..
Olen pessimisti ja puolustan omia mielipiteitäni vaikka hautaan asti. Olen tarkka ulkonäöstäni, siis niin että vaatteiden tulee olla "sävy-sävyyn" ja siistit & tyylikkäät. En kuitenkaan pidä erityisesti shoppailusta (ehkäpä juuri päättämättömyyden takia..), mutta pidän vaatteiden sovittamisesta ja suunnittelusta.
Olen HYVIN epäileväinen melkeinpä joka asiaan. Minun on vaikea ymmärtää minuun kohdistuvaa kehumista, ja nolostun usein siitä. Isossa porukassa olen usein "taka-alalla", mutta tarvittaessa avaan kyllä suuni!
Ääh...täytyy ehkäpä sittenkin myöntää, että flirttailen liiankin monelle miespuoliselle henkilölle, mutta en päästä sitä pidemmälle pitkän seurustelusuhteeni takia (loppujen lopuksi en olisikaan niin kiinnostunut siitä "toisesta", vaan yritän saada vain toista mustasukkaiseksi)..Ja mitä mustasukkaisuuteen tulee; olen erittäin mustasukkainen!
Olen tunnollinen enkä jätä asioita hoitamatta. Tämä ärsyttää joskus sellaisia, jotka mielellään jättäisivät viimetippaan. OLEN NEUROOTTINEN SIIVOOJA!! Ennen nukkumaanmenoa huoneen tulee olla siisti ja yleensä siivouspäivä voi venyä kahdeksi päiväksi.
Olen hyvä keksimään kaikenlaisia tekosyitä, jos minun tulisi tehdä jotain minulle epämukavaa (tästäkin olen saanut kuulla). Käytän paljon valkoisia valheita, mutta en valehtele. En ainakaan myönnä=)..
Ehkäpä tossa oli pääpiirteittäin luonteenpiirteitäni...oli kuin miehestäni luettu kommentti...pitänee täydellisesti paikkansa..=o))
mutta tuo siivous...ilmeisesti minä olen se herran siivooja...itse hän ei viitsi sitä hommaa tehdä..unissaankaan!
- Henskuli90
Mun sisko on syntynyt sillon. Se on 8-vuotias.
- Anonyymi
Olipas typerä juttu. Minun mieheni on myös syntynyt 7.10 ja on mitä mahtavin aviomies. On hyvä isä lapsillemme ja minun elämäni rakkaus vieläkin 40 v. jälkeen.
Yhdessä teemme kotiaskareet ja nautimme elämästä päivä kerrallaan.
Me ihmisethän ollaan niin erillaisia ja voisi sitä katsoa peiliin myös kirjoituksen aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962