ketään 7.10 syntyneitä?

7.10

onks ketään 7.10 syntyneitä? jos on niin kertokaa ärsyttävimmät piirteenne,yms...

6

1580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs

      mun mieheni...on syntynyt 7.10. ... ja on semmoinen pahimman sortin flirttailija...
      makaa sohvalla...eikä varmasti tee mitään kotiremonttiin liittyvää...
      hienostelija...ostaa itselleen kaupasta parasta mitä löytää....mutta muu perhe saa tyytyä kirpputorikamaan...
      ei sovellu isäksi...eikä myöskään puolisoksi...
      semmoinen se on....

    • elisa

      Ärsyttäviä piirteitä löytyy vaikka muille jakaa...
      Saamaton nahjus, kauhee flirtti, päättämätön perusvaaka :) Huono hoitamaan virallisia asioita, jätän kaiken aina viimetippaan ja usein jopa vähän ylikin... Ja muuta sellasta mukavaa!!! Valehtelua ei varmaan kannata ees mainita tai juttu ei lopu koskaan...

      • Anni

        Minä olen syntynyt 7. lokakuuta!!!
        Olen huono päättämään asioista, enkä pidä muutenkaan päättämisestä. Tästä saan aina kuulla..
        Olen pessimisti ja puolustan omia mielipiteitäni vaikka hautaan asti. Olen tarkka ulkonäöstäni, siis niin että vaatteiden tulee olla "sävy-sävyyn" ja siistit & tyylikkäät. En kuitenkaan pidä erityisesti shoppailusta (ehkäpä juuri päättämättömyyden takia..), mutta pidän vaatteiden sovittamisesta ja suunnittelusta.
        Olen HYVIN epäileväinen melkeinpä joka asiaan. Minun on vaikea ymmärtää minuun kohdistuvaa kehumista, ja nolostun usein siitä. Isossa porukassa olen usein "taka-alalla", mutta tarvittaessa avaan kyllä suuni!
        Ääh...täytyy ehkäpä sittenkin myöntää, että flirttailen liiankin monelle miespuoliselle henkilölle, mutta en päästä sitä pidemmälle pitkän seurustelusuhteeni takia (loppujen lopuksi en olisikaan niin kiinnostunut siitä "toisesta", vaan yritän saada vain toista mustasukkaiseksi)..Ja mitä mustasukkaisuuteen tulee; olen erittäin mustasukkainen!
        Olen tunnollinen enkä jätä asioita hoitamatta. Tämä ärsyttää joskus sellaisia, jotka mielellään jättäisivät viimetippaan. OLEN NEUROOTTINEN SIIVOOJA!! Ennen nukkumaanmenoa huoneen tulee olla siisti ja yleensä siivouspäivä voi venyä kahdeksi päiväksi.
        Olen hyvä keksimään kaikenlaisia tekosyitä, jos minun tulisi tehdä jotain minulle epämukavaa (tästäkin olen saanut kuulla). Käytän paljon valkoisia valheita, mutta en valehtele. En ainakaan myönnä=)..
        Ehkäpä tossa oli pääpiirteittäin luonteenpiirteitäni...


      • vaakamiehen vaimoke
        Anni kirjoitti:

        Minä olen syntynyt 7. lokakuuta!!!
        Olen huono päättämään asioista, enkä pidä muutenkaan päättämisestä. Tästä saan aina kuulla..
        Olen pessimisti ja puolustan omia mielipiteitäni vaikka hautaan asti. Olen tarkka ulkonäöstäni, siis niin että vaatteiden tulee olla "sävy-sävyyn" ja siistit & tyylikkäät. En kuitenkaan pidä erityisesti shoppailusta (ehkäpä juuri päättämättömyyden takia..), mutta pidän vaatteiden sovittamisesta ja suunnittelusta.
        Olen HYVIN epäileväinen melkeinpä joka asiaan. Minun on vaikea ymmärtää minuun kohdistuvaa kehumista, ja nolostun usein siitä. Isossa porukassa olen usein "taka-alalla", mutta tarvittaessa avaan kyllä suuni!
        Ääh...täytyy ehkäpä sittenkin myöntää, että flirttailen liiankin monelle miespuoliselle henkilölle, mutta en päästä sitä pidemmälle pitkän seurustelusuhteeni takia (loppujen lopuksi en olisikaan niin kiinnostunut siitä "toisesta", vaan yritän saada vain toista mustasukkaiseksi)..Ja mitä mustasukkaisuuteen tulee; olen erittäin mustasukkainen!
        Olen tunnollinen enkä jätä asioita hoitamatta. Tämä ärsyttää joskus sellaisia, jotka mielellään jättäisivät viimetippaan. OLEN NEUROOTTINEN SIIVOOJA!! Ennen nukkumaanmenoa huoneen tulee olla siisti ja yleensä siivouspäivä voi venyä kahdeksi päiväksi.
        Olen hyvä keksimään kaikenlaisia tekosyitä, jos minun tulisi tehdä jotain minulle epämukavaa (tästäkin olen saanut kuulla). Käytän paljon valkoisia valheita, mutta en valehtele. En ainakaan myönnä=)..
        Ehkäpä tossa oli pääpiirteittäin luonteenpiirteitäni...

        oli kuin miehestäni luettu kommentti...pitänee täydellisesti paikkansa..=o))
        mutta tuo siivous...ilmeisesti minä olen se herran siivooja...itse hän ei viitsi sitä hommaa tehdä..unissaankaan!


    • Henskuli90

      Mun sisko on syntynyt sillon. Se on 8-vuotias.

    • Anonyymi

      Olipas typerä juttu. Minun mieheni on myös syntynyt 7.10 ja on mitä mahtavin aviomies. On hyvä isä lapsillemme ja minun elämäni rakkaus vieläkin 40 v. jälkeen.
      Yhdessä teemme kotiaskareet ja nautimme elämästä päivä kerrallaan.
      Me ihmisethän ollaan niin erillaisia ja voisi sitä katsoa peiliin myös kirjoituksen aloittaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe