mitähän vikakoodien luku maksaa auto liikkeissä.ja olisko kenelläkään tiedossa halpaa paikkaa porissa.
audi a4 vikakoodit
3
2675
Vastaukset
- tai paljon
Jossain eivät peri mitään. Jossain maksaa sen 10-50e/kerta.
Katsopa Audifinns:n tai FFp:n puolelta vapaaehtoisia vikakoodinlukijoita niin eiköhän sen onnistu edullisemmin.
Kannattaisi itse hankkia omat laiteet: maksaa itsensä takaisin noin kahdella käyttökerralla.- kannattaa hankkia
omaksi, jos omistaa audin. Taasko sitä surullisen kuuluisaa laadun tuntua? Todellinen laatu vain puuttuu!!!!
Miksi vikakoodeja pitäisi itse lukea? Onko audeissa vikakoodit yleinenkin ongelma? Syttyykö vikavalo tuon tuostakin ja vikakoodeja pitää sitten nollailla ja osia vaihdella harva se päivä?
"Maksaa itsensä takaisin noin kahdella käyttökerralla". Kannattaisiko ennemmin vaihtaa koko romu sellaiseen merkkiin (lähes mikä tahansa muu merkki), jossa vikakoodeja ei tarvitse kyttäillä - säästyisi testerin hinnan lisäksi kalliit varaosa- ja korjauskulut.
Itselläni ei ole ollut koskaan tarvetta lukea mitään vikakoodeja, mikä johtuu ilmeisesti siitä, että en omista vag-tuotetta. Koodinlukijat sun muut vag-com ohjelmat tuntuvat olevan erittäin suosittuja nimenomaan audi/skoda sekä vw-miesten keskuudessa.
- sullahan
audi.Mitäs sää kirjotat mistään vikakoodin lukemisen hinnasta.Mene liikkeeseen ja posa levälleen,kyllä ne siellä lukee ja sehän on varmaan halpaa,jos on audi alla.Vai vikakoodi heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849