Koko nainen vuorokausi raittiina!

Oolofi

Eilen en ottanut yhtään huikaka enkä tupakkaa. Illalla meinasin ottaa kaljaa,m utta en ottanutkaan. Annoin niitten olal kaapissa ja nautin vaan Cokea ja pitzaa.

Olen YLPEÄ itsestäni.

13

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..on hyvä....

...sellainen "nainen."

• itseäsi

on niin paljon helpompi olla juomatta jos siellä kaapissa ei olis kaljaa. heitä kaljat pois, niin juominen loppuu kun ei ole juotavaa.

se pizza olis kyllä ollu paljon parempaa kylmän kaljan kanssa. niin ja norttia vielä siihen päälle. nam nam

• Oolofi

En tykkää kaljan mausta, juon sitä vain alkoholin takia.

Nortti on opahaa. Minä en tupakoi enää nyykään raittiina.

• yritän olla ylpeilemättä

ja olla vain kiitollinen raittiista päivästä.
      Hyvää jatkoa sulle.

• Oolofi

Sinulla on oikeus ylepillä, koska olet sen ansainnut.

• olet ja

pellenä pysyt

• Oolofi

Ei minun nimeni ole Pelle.

Haluutko tapella haluutko tapella??? Tuu tänne sanomaan mua pelleksi, niin isken sulta hampaat kurkkuun, lyön tajun kankaalle ja kusen suuhus. Sitten vien sut yhdelle kaverille taskattavaksi ja sun otsaan tatuoidaan ''pelle''.

Että sellasta. Ei kannata alkaa mulle. On vähän eri asia nimittäin olla tarkoituksella pelle kuin tahtomattaan.

• oppikirjan mukaiset
        Oolofi kirjoitti:

Ei minun nimeni ole Pelle.

Haluutko tapella haluutko tapella??? Tuu tänne sanomaan mua pelleksi, niin isken sulta hampaat kurkkuun, lyön tajun kankaalle ja kusen suuhus. Sitten vien sut yhdelle kaverille taskattavaksi ja sun otsaan tatuoidaan ''pelle''.

Että sellasta. Ei kannata alkaa mulle. On vähän eri asia nimittäin olla tarkoituksella pelle kuin tahtomattaan.

Väkisin kuivillaolo aiheuttaa agressiivisuutta.

Juo jo helvetissä ne kaapissa olevat kaljanpaskat!

• hyvä...hyvä!!!!
        oppikirjan mukaiset kirjoitti:

Väkisin kuivillaolo aiheuttaa agressiivisuutta.

Juo jo helvetissä ne kaapissa olevat kaljanpaskat!

-joo tuosta huomaa riitelee ja rähisee alkoholin tuskissaan jokaiselle! JUOKOON KALJANSA MITÄ TUO täällä muita kiusaa, luulis lääketieteenopiskelijalla olevan parempaakin tekemistä kun riidellä alkoholi palstalle kaikkien kanssa.PENTU SE ON! JUOKOON AIVONSA(?) ...KUSKOOT WC :PYTTYYN!

• Oolofi
        hyvä...hyvä!!!! kirjoitti:

-joo tuosta huomaa riitelee ja rähisee alkoholin tuskissaan jokaiselle! JUOKOON KALJANSA MITÄ TUO täällä muita kiusaa, luulis lääketieteenopiskelijalla olevan parempaakin tekemistä kun riidellä alkoholi palstalle kaikkien kanssa.PENTU SE ON! JUOKOON AIVONSA(?) ...KUSKOOT WC :PYTTYYN!

lääketieteen opiskelija... Se oli huuli.

• edes menny
        Oolofi kirjoitti:

lääketieteen opiskelija... Se oli huuli.

no on sun kysymykset olikin sitä luokkaa että...ei voinu uskoa...joten huuleksi jääkööt...haudataan asia!

• Pelot ja paraneminen

Siun pittää mennä heti jonnekin vertaistukeen, sähän olet addiktoitunut roskatuokaan ja myrkkyjuomaan.

• pyhhhtred

aika paska saavutus, yks päivä pyh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1475
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      196
      935
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60