löytyvät asenteesta.
Äitinsä kehumat elämää kokemattomat kurittomat omia "kykyjään" täynnä olevat ammattikoululaiset skidit ovat parasta mitä pokerilla on annettavaa kokeneelle järkipelaajalle.
On suorastaan pirullisen hauskaa nyhtää näiltä raivon ja ylimielisyyden välimaastossa seikkailevilta naskaleilta viimeisetkin työttömyys ja opintotuet.
Nuoren nopeat hoksottimet ja suoraviivaisuuden kun saisi yhdistettyä vanhemman kokeneen pelaajan kurinalaisuuteen ja harkintakykyyn niin silloin saataisiin loistava pelaaja joita muutamia löytyy Suomestakin.
Itsekuria, selkärankaa ja raippaa kakaroille niin loppuu se turha kiukuttelu, haaveilu ja urputtaminen keskustelupalstoilla nettipokerista.
Peli ei ole henkisesti kypsymättömien peli tai sitten pitää olla I.Sahamies ja niitä ei ole kuin yksi.
Nuorten pelaajien..
2
450
Vastaukset
- jahas!
taas näitä alaikäisiä pentuja täällä viisastelemassa!
- The Rat
Pokerin vaatima matematiikka ja ajattelukyky on sen verran kevyttä kauraa, ettei ikä ilman dementiaa estä peliä osaamasta.
Asenne sen sijaan taas on monilla vanhemmillakin pelaajilla perseestä. Kun ollaan niin paljon kypsempiä kuin nuo teinipellet, niin pitäähän sitä olla parempi pelaaja.
Kärjistäen voisi sanoa, että nuoret pelaavat yleensä turhan löysästi ja vanhat turhan tiukasti. Aloitellessaan siis. Erona tässä on se, että osaavaa vastustajaa vastaan nuori häviää rahansa nopeasti ja vanha hitaasti...
Hyvä pelaaja on hyvä iästä riippumatta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385