löytyvät asenteesta.
Äitinsä kehumat elämää kokemattomat kurittomat omia "kykyjään" täynnä olevat ammattikoululaiset skidit ovat parasta mitä pokerilla on annettavaa kokeneelle järkipelaajalle.
On suorastaan pirullisen hauskaa nyhtää näiltä raivon ja ylimielisyyden välimaastossa seikkailevilta naskaleilta viimeisetkin työttömyys ja opintotuet.
Nuoren nopeat hoksottimet ja suoraviivaisuuden kun saisi yhdistettyä vanhemman kokeneen pelaajan kurinalaisuuteen ja harkintakykyyn niin silloin saataisiin loistava pelaaja joita muutamia löytyy Suomestakin.
Itsekuria, selkärankaa ja raippaa kakaroille niin loppuu se turha kiukuttelu, haaveilu ja urputtaminen keskustelupalstoilla nettipokerista.
Peli ei ole henkisesti kypsymättömien peli tai sitten pitää olla I.Sahamies ja niitä ei ole kuin yksi.
Nuorten pelaajien..
2
454
Vastaukset
- jahas!
taas näitä alaikäisiä pentuja täällä viisastelemassa!
- The Rat
Pokerin vaatima matematiikka ja ajattelukyky on sen verran kevyttä kauraa, ettei ikä ilman dementiaa estä peliä osaamasta.
Asenne sen sijaan taas on monilla vanhemmillakin pelaajilla perseestä. Kun ollaan niin paljon kypsempiä kuin nuo teinipellet, niin pitäähän sitä olla parempi pelaaja.
Kärjistäen voisi sanoa, että nuoret pelaavat yleensä turhan löysästi ja vanhat turhan tiukasti. Aloitellessaan siis. Erona tässä on se, että osaavaa vastustajaa vastaan nuori häviää rahansa nopeasti ja vanha hitaasti...
Hyvä pelaaja on hyvä iästä riippumatta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1292284Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451840- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301335Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281220Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742