Susta ei saa selvää, me ei osata kommunikoida niinku normaalit ihmiset ja aikaa on mennyt.
Mä .
8
1067
Vastaukset
- koska...
sun kanssas mä oon ihan kipsissä, vaikka muiden kanssa oon ihan ok. Aikaa on tosiaan mennyt ja samoissa mietteissä minäkin pyörin aina silloin tällöin...
- sama.
täällä. Eihän siitä mitään tule jos ei pysty edes puhumaan keskenään. Ehkä meitä ei edes ole tarkotettu yhteen.
- kivasti..
kaks toisistaan tietämätöntä setvii olemattomia välejään ... nää on täällä parasta hupia.:)
- luovuttaa myös
kun joku järjellinen valo alkoi loistamaan
eihän meistä voisi mitään tulla
tajusin sen vaan paljon paljon myöhemmin kuin sinä
nyt mennä porskutetaan vaan muuten kovaa kohti kevättä - olemattomat.
kivasti.. kirjoitti:
kaks toisistaan tietämätöntä setvii olemattomia välejään ... nää on täällä parasta hupia.:)
ovat välit.
- senhän nyt
olemattomat. kirjoitti:
ovat välit.
näki jo sokea reettakin:)
- ja...
vain toinen meistä on vaikeaselkoinen.
- ihan sama tilanne
Ihan kuin mun suusta.
silti mulla on pienen pieni toivon kipinä, et meist vois joskus oikeasti tulla jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774