Opettajaan ihastuminen

zimsala95

Olen 14-vuotias kundi ja tosi ihastunu yhteen meidän koulun opettajaan, joka on 37-vuotias -vähäx noloo.
Päässä se pyörii koko ajan, aika monenlaisessakin mielessä ;)

Ihastuukohan naisopettajat koskaan oppilaisiinsa? Netistä löysin tollasen tapauksen, jossa 32-vuotiaalla naisopettajalla oli 4-vuotta kestäny suhde 15-vuotiaaseen oppilaaseen.

http://naughtyneighbors.blogspot.com/search/label/carmina lopez

Vähäx olis siistii ...

12

2351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuytyui

Ihastuminen kuuluu nuoruuteen.

Ei semmonen suhde kestä.
      Ei rakkaudelle perustuvaa.

Menee kyl ohi.

• Runotyttö.....

"Ei semmonen suhde kestä."

Kyllä semmonen suhde kestää, kuten eduskunnan puhemiehen (61v.) ja runotytönkin (29v.) suhde kestää.

• oiuytyui
        Runotyttö..... kirjoitti:

"Ei semmonen suhde kestä."

Kyllä semmonen suhde kestää, kuten eduskunnan puhemiehen (61v.) ja runotytönkin (29v.) suhde kestää.

Tässä on kyseessä tilanne missä toinen on aikuinen ja toinen lapsi.

• Runotyttö..
        oiuytyui kirjoitti:

Tässä on kyseessä tilanne missä toinen on aikuinen ja toinen lapsi.

Eikö Saulin ja Runotytön suhde ole vieläkin lapsellisempi huomattavasti suuremman ikäeron vuoksi.

• älä ota vakavasti

No noita nyt sattuu että oppilas ihastuu opettajaan, se kuuluu tavallaan ikään ja siihen liittyy sitten myös jollain tavalla joku valta-asemiin liittyvä juttu, vähän sama kun pomoilla ja sihteereillä tai muuten vaan alaisilla on aika paljon noita ihastumisia ja suhteita. Opettajana voin kuitenkin aika varmasti sanoa, että se, että opettaja ihastuisi oppilaaseensa on kyllä hyvin epätodennäköistä. Kun olin itse oppilas, olin ihastunut myös joihinkin opettajiini, mutta nyt kun olen opettaja, niin voin sanoa, että työn näkee niin eri näkökulmasta ja lähinnä tosiaan pelkkänä työnä ja oppilaita pyrkii lähinnä vanhemmallisin ottein suojelemaan. Neuvoni on, että mitä mielessäsi sitten liikkuukaan, niin unelmointi tuskin on kiellettyä keneltäkään, mutta pidä jutut omana tietonasi niin ei tule noloja tilanteita.

• Runotyttö..

"...ei tule noloja tilanteita."

Ihastuminen ja rakastuminen ei ole koskaan nolo tilanne.

• tiuups-
        Runotyttö.. kirjoitti:

"...ei tule noloja tilanteita."

Ihastuminen ja rakastuminen ei ole koskaan nolo tilanne.

Mä olen myös ollut jo ihastunut 3 vuotta meidän koulun mies opeen!!!!

• _-_-_-_-

Mikä ihme pissis-poika olet, kun lisäilit tohon vähän sanaan x:ssän?

• ksjfagkyh

IHANKO ajattelit vakavisssasi? :D en usko...hahhaha täää oli hyvä!

• Tytsy666

Mm hei älkääpäs pilkatko poekaa, jos hän tämän ihan tosissaan laittoi :) tsemppiä sinulle ;) itsellänikin tuollaisia ihastuksia joskus ollut !

• hoppari16v

en oo ikin kuullu, mut kiinnostais vaan tietää et suunnilleen minkä kokoset rinnat sil maikalla on?

• 9 kuviksessa

Ite oli ihastunut kuviksen maikkaan ja aina ohi mennessäni piti mennä niin läheltä että käsi hipoi peppua ... ei koskaan mitään sanonut asiasta muttei väistänytkään. Fantasiat senkuin meni villimäksi kun kerran hän jopa peruutti sopivasti niin että käteni jäi väliimme puristuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe