Ni,että kukakohan on Alex Evans? (laulaja,näyttelijä...)
Kuka on Alex Evans?!
22
3107
Vastaukset
- niin kovin vaikeaa
http://www.google.com/search?hl=fi&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLJ&q=alex evans&btnG=Hae&lr=
Kävikö ees mielessä? - ööö??
eli kuka!!? oon käyny kattoo googlessa jne.
Voisiko joku vastata!!- niittineiti
alex evans on malli ja jotain muutaki se tekee, mut pääasias malli
- nookkee
kertokaaaaaa !!!! kuka se ooon????
- Hymymurha
Oli kai se joku emokulttuuriin kuuluvien pikkutyttöjen märkä päiväuni?
Okei joo. Vitsillä vaan.
Taisi olla kehittänyt jonkun vaatemerkin tms. - dasdasd
emo joka tuli kuuluisaks myspacessa sinisistä silmistään
- Kkkksi9a
Laulaaks se??
- 12 w.
se on SÖPÖ poika, ihanat silmät
- Ryuzz
se on aika ruma..........xDD ei, en siis löytänyt sitä "kyl sä voit nukkua mun vieressä"-jutun (tarinan)kautta, mutta joo xDD
- shuriken@fini
Puhut nyt mun tarinasta 8D
- He or She
Wikipediassa kokoajan sanotaan et she , mut eiks se oo mies??
- ALEXANDRE
Ainaski se on malli ja valokuvaaja, mut mitää hyvii sivustoi ei oo suomeks=( ja sen oikee nimi on Alexandre =) (jaja lempiväri on harmaa)
- cuute
Alex Evans on malli ja valokuvaaja, joka nous kuuluisuuteen voitettuaan British Top Model- kilpailun jonakin vuonna. On muuten helvetin suloinen c::
Ja ei ole laulaja. - cuute
http://alexlovesu.webs.com/apps/videos/videos/show/14005009-alex-evans lisään, että kaipa se sitten joskus on laulanut, en tiedä laulaako enään. Tuollaisen löysin ^^
- te ette tiijjä mitää
siis ei vittu työ ootte tyhymii.. vittu katokkaa nettist.. -.-
- vapaudenkaipuu
ihana awns emopoika joka sai mut mustasukkasuuden partaalle joskus seiskaluokalla ku mun ihastus vaan palvo sitä :'''DDD
Minkä näköne alex evans on ku google kuvahaussa on kuvii siitä mut jotkut on vähä erillaisii ku toiset et oks se sama henkilö vai onko siel jonku muunki kuvii?
- sdfghjklgfdszxcfvgbh
no joo yks eräs tyyppi oli laittanu Alex Evansin kuvan kuvakseen....sit ku sain tietää et se ei oo et se ei oo se, aloin kysellä hirveest siltä..sit se vastaa ''mä oon toi poika,usko mua'' mä tykkäsin siit pojast paljo....pitäiskö ees uskoo? ;0
- sdfghjklgfdszxcfvgbh
oho kirjotusvirhe tos yhes kohtaa xD
- adsq
viä tarkennan: alex siis on kyl malli mut ei ollu brittien huippikses koska on edelleenki kundi ja asuu KANADASSA. Ihan huikee valokuvaaja ja tunnettiin emona jolla oli ihanat siniset silmät ^-^ alex on siis nyt vaihtanu tyyliä, sulosesta emosta kasvo hullun komee dude
- ggghjhgjj
siellä wikipediassa oleva Alex Evans, josta käytetään tuota sanaa "she" on aivan eri ihminen mitä tämä emo Alex Evans... Tämä brittien huippumalli haussa ohjeman voittaja on nainen, nimeltaan Alex Evans, siksi sielllä wikipediassa lukee she. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475345Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "602042Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181750Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 141445
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301397Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887