Suomi mies pukeudu näin Kanarialle!

Supertarget

Mies, pue nämä päällesi:
- Karjala lippalakki
- Mika Häkkinen tai Kimi Räikkönen Tpaita. Suomileijona Tpaita käy myös hätätapauksessa.
- Reisitaskushortsit. Sen verran väljä sivutasku, että "nokialainen" mahtuu sinne.
- Tennissukat raidoilla.
- Sandaalit.

Tuunaa lookkiasi vielä laittamalla paitasi housuihin, että elintasokumpusi pääsee kunnolla esille. Etukortteja täynnä oleva kulahtanut lompakko takataskuun. (huom, lompakon pitää näkyä kunnolla).
Housut saavat myös olla kokoa suuremmat jotta valkoinen karvainen persekin vilahtaa aina sopivasti muun maalaisille sivistyneimmille turisteille
Jos lippalakki unohtui kotiin, niin kampaa hiukset sivuilta tyylikkäästi kaljun päälaen yli.

Kaiken kruunaa vielä kovaääninen keskustelu Suomeksi. Esimerkiksi PERRKELE, MISSÄ ON PUBI SAATANA!

9

2292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don luis

mutta lippalakki on tietysti"hankkija"mallia, jossa lukee, ehkä otin ehkä en.jos oikein resuaa niin voi pitää ruotsi-t-paitaa,niin mölyt menee naapurin piikkiin.

• sitten

jotain mikä ilman ironiaa menisi? Eli mitä itse suosit??

• Tuntuu

Ihan sopivalta loma-asulta tuntuu. On ainakin meikäläisen mieleen, tuota huutamista lukuun ottamatta. Jos jotakin ärsyttää niin katsokoon muualle. Minä maksan itse matkani, ja niin ollen matkustan ja pukeudun aivan niin kuin itse lystään.

• ?????

Hei vyölaukku unohtui sellain on minulla aina mukana.

• pukea ruotsi-paita,
        ????? kirjoitti:

Hei vyölaukku unohtui sellain on minulla aina mukana.

että menis mölhäisyt svenskien piikkiin. Espanjalainen tietää ihan tarkkaan, kuka mistäkin on.Meidän perheessä on kolme kansallisuutta, ja aina ne arvaa oikein.

• don luis
        pukea ruotsi-paita, kirjoitti:

että menis mölhäisyt svenskien piikkiin. Espanjalainen tietää ihan tarkkaan, kuka mistäkin on.Meidän perheessä on kolme kansallisuutta, ja aina ne arvaa oikein.

harhautus kohdistuukin muihin turisteihin.

• Emalia
        pukea ruotsi-paita, kirjoitti:

koko popula ollaan savolaisia ja vanhempia luullan aina saksalaisiksi ja minua jopa kanarialaiseksi vaikken ole kovin tumma. Koskaan minua ei ole luultu suomalaiseksi. Siis paikallinen väestö.

• osaa myös

-kireä tahi yli kasvanut permanentti
      -legginssit, tietysti mustat, mallia kainalo
      -iso t-paita, peittää kaiken reisiin asti
      - isot muoviset korvakorut ja rannerenkaat, miellään pastellin väriset
      lopuksi edellä mainitut kursitaan kokoon ruskealla vyölaukulla ja lookki city Marketista on valmis!

• madam

Jossain asiassahan sitä matkustavaisten on ekologisuutta harrastettava. Tulisi muutoin niin huono omatunto ilmastonmuutoksen edistämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe