Ensi kuun jälkeen on vappu. Näin kaunis talvipäivä. Valkoinen hanki ja sininen taivas. Mollikka taivaalla, joka päivä korkeemmalla.
Ja lupaan että vappuna… hmmm. Vedän lärvit. En pysty parempaan vappulupaukseen
Hanki maassa, järki jäässä
25
774
Vastaukset
- tomppa2006
...ei suinkaan ole jäässä, vaan lanttu leikkaa paremmin näin kylmällä...
Kun tarvitsee koko ajan miettiä mitä tekisi, että tulee lämmin.
Vappuna minä menen uimaan.- gg-10
Terävää kuin partaveitsen viilto, aivotyö.
Vappuna uimaan joo, toivottavasti silloin ei tartte liikkua lämpimikseen. Uimahalli...
- Oltsu.L
lärvi aloitus, tähän on helppo yhtyä... vappuna :))
- gg-10
Jokunen kerta ennenkin. Viikonloppu on sentään joka viikko.
- Oltsu.L
gg-10 kirjoitti:
Jokunen kerta ennenkin. Viikonloppu on sentään joka viikko.
Alkoholin aiheuttama maksavaurio voi johtua itse alkoholista, alkoholin aiheuttamista muutoksista maksan aineenvaihdunnassa tai alkoholin hajoamistuotteista, asetaldehydistä ja etikkahaposta. Alkoholi itse voi saada aikaan fysikaalisia muutoksia maksasolun solukalvossa ja osaltaan vaikuttaa maksasolun vaurioitumiseen.
Tärkein alkoholin aiheuttama aineenvaihduntamuutos on maksan hapetuspelkistystasapainon muutos. Sen eräänä seurauksena rasvahappojen palaminen estyy. Tällöin maksasolujen rasvapitoisuus kasvaa: syntyy rasvamaksa. Asetaldehydi on kemiallisesti hyvin aktiivinen aine. Se voi sitoutua valkuaisaineisiin ja muuttaa siten esimerkiksi entsyymien toimintaa. Lisäksi asetaldehydi tuhoaa solukalvojen rasvamolekyylejä.
Elikäs turvallisin mielin voin ottaa "vappuistasimaa" jo 14/2/2009 niin ei tule chokkina se vappupallo sit ja ku mulla menee ne simat tonne päähän eikä maksaan vaikka se hieman maksaakin :)
Eli, Jokunen kerta ennenkin :)
- Conan OBrien
tarkoitit aprillipäivää sittenkin...
- gg-10
Mulla ei o mitään käsitystä mimmonen kalenteri, almanakka tai ajanlasku ylipäätänsä sulla on käytössä. Mut mun laskelmat perustuu historian elikkäs menneisyyden jo tutuksi opettamiin asioihin. Jossa muuten vuoden pituus 365,25 vuorokautta.
- Putkivalo
kohta on taas joulu! Pitää kai mennä joululahjaostoksille että on varautunut :)
- gg-10
Nauraa. :)))
Ei mun kiikari näe noin kauas. - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Nauraa. :)))
Ei mun kiikari näe noin kauas.mun omat kiikarit oli väärinpäin, näinkin menneen joulun :)
- gg-10
Putkivalo kirjoitti:
mun omat kiikarit oli väärinpäin, näinkin menneen joulun :)
No ni, selkis sekin homma. Aikamatka läpikäyty. Tervetuloa tulevaisuuteen.
- Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
No ni, selkis sekin homma. Aikamatka läpikäyty. Tervetuloa tulevaisuuteen.
Ootas, mä katon vielä kerran, ja huomenaamulla ennen töihin menoa toisen :) sitten soitan pomolle että en tuu töihin koska on joulu tai maksa tuplapalkka jonka jälkeen hän ottaa jonkun toisen sinne tekemään muun duuneja ja joka onkin niin paljon paremi kuin minä että saan kenkää ja nyt lähden viemään nämä okulaarit auton renkaan alle...
- miljoonapulu
Luulin, että vain uudenvuodenaattona tehdään lupauksia tulevalle vuodelle. Mutta jo vappulupauskin on tehtävä. Hm. menee mielenkiintoiseksi.
Minkähän vappulupauksen minä tekisin.
Se voisi olla vaikka se, että ennen pubiin lähtöä vappuna (vapunaattona siis) puen mustapunaisen (musta pohja jossa punaisia ruusun kuvia) minihameen mustan t-paidan kanssa ylleni.
Ja sitten pubiin. Siitä voisi alkaa terassikausi siipan kanssa. :)
P.S. se varmaan jää ainoaksi kerraksi kun puen alesta ostamani lyhyen hamosen ylleni.
(Taisin olla mielenhäiriössä kun ko hameen ostin :). Minä kun en hameita käytä ollenkaan, yleensä. Pitää kai sitten kerrankin räväyttää kunnolla pukeutumalla hm rohkeammin...)- gg-10
Luvattu mikä luvattu. :))
- sivupersooNaNa
Järki on nyt jäässä mutta
sopiiko?
Ei lärvejä,kuten videossa ,heh.
Vappuna voi olla lunta vaossa!
http://www.youtube.com/watch?v=Yv6pnBStKdU&feature=related
Nauraa nelinkontin;=)- miljoonapulu
Toi oli muuten hauska linkki.
- sivupersooNaNa
miljoonapulu kirjoitti:
Toi oli muuten hauska linkki.
Niin oli hauskaa katsottavaa,
yhtä hauskaa ei jos itse tuossa jamassa.
Sekin vielä se ankee aamu;=) - gg-10
Muuten kuin vappuna mutta vappuna ei sada. Ei koskaan.
- Jermuxi tms.
Vappuna olet kuitenkin palstalla ja mietiskelet, mitähän tässä oikein kirjoittaisi, kun tuo Jermukin oli oikeassa....Kjähähää!
- gg-10
Palstalla millä palstalla. Palstaa on niin monenlaista.
käynyt suksilla luisteluradalla, kaatunut ja kolauttanut pääsi?
- gg-10
Luisteluradalla kolauttanut pääni kyllä. Mutt ei ollut suuri suksee.
- mira-ley
Hei,
Kevättä taitaa olla rinnassa...mut sittenhän on vielä huhtikuu --aprillia, syö silliä juo kuravettä päälle...
t:mira-ley ;))- gg-10
Aprillia joo. Mutt selvitetään ensiks tää ruuneperi. Menee ruuneperiks.
- kevään juhla
luonto herää, leivoset ilmassa leikkiä lyö...
ja viikon luontoäänenä lärvikäkönen, ihanaaa...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756