valjakkala on nyt porissa.... tuli tapaamaan omaa äiteetä... ei kande pelätä.. fiksu kaveri on kysymyksessä...wanhamestari on ehtoosti paikka missä tapaat kaverin....
valjakkala on jo porissa
9
2228
Vastaukset
- on jo
Tuli minua kaupungilla vastaan. Ihan kiva kaveri.
- ari80.89
ja mun tykönä yötä.... sampola
- ari80.89
ari80.89 kirjoitti:
ja mun tykönä yötä.... sampola
jos sitä valjakkalaa joku uumailee,sampolassa on yksi talo annikintie siellä on kaveri.... asunnon numeroa en sano mutta rappu g... miettikää sitä sitten...porissa se on....
- pienet on piirit
ari80.89 kirjoitti:
jos sitä valjakkalaa joku uumailee,sampolassa on yksi talo annikintie siellä on kaveri.... asunnon numeroa en sano mutta rappu g... miettikää sitä sitten...porissa se on....
teilläkin.
- &&&&
pienet on piirit kirjoitti:
teilläkin.
pullamossopoikia tänne mahtuu..
- tietää ois minunki
&&&& kirjoitti:
pullamossopoikia tänne mahtuu..
vai on se fiksu ja kiva, mistä se tulikaan tunnetuks? onks se joku laulaja ehkä?
- s.maija----
tietää ois minunki kirjoitti:
vai on se fiksu ja kiva, mistä se tulikaan tunnetuks? onks se joku laulaja ehkä?
Suomen ensimmäisen Idols-skaban voittaja muistaakseni. Oli pitkään keulana nuorisolle. Tais kiertää jossain vaiheessa pitkin Suomee, muistaakseni kouluissa valistamas oppilaita menestyksen vaaroista tai jtn.
Sittemmin oli jonkun aikaa unholas, nyt tuntuis tehneen comebakin. - teistä
s.maija---- kirjoitti:
Suomen ensimmäisen Idols-skaban voittaja muistaakseni. Oli pitkään keulana nuorisolle. Tais kiertää jossain vaiheessa pitkin Suomee, muistaakseni kouluissa valistamas oppilaita menestyksen vaaroista tai jtn.
Sittemmin oli jonkun aikaa unholas, nyt tuntuis tehneen comebakin.on täysin viaton, heittäköön sen ensimmäisen kiven!
- HOITOON
teistä kirjoitti:
on täysin viaton, heittäköön sen ensimmäisen kiven!
,l,ljgk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862