Omituiset unet..

utelias vain

Näin toissayönä ihan ihmeellistä unta. Samoin kävi myös kumppanilleni. Nyt ihan mielenkiinnosta kyselisin mikä näiden kahden unen merkitykset oikein ovat? :)

Oma uneni:
Unessa jouduin kantamaan palanutta ruumista. Heitin ruumiin muka johonkin järveen, mutta hetken päästä ruumis oli taas sylissäni kannettavana. Yritin saada laskettua ruumiin lukuisiin järviin ja jokiin, mutta se palautui joka kerta takaisin syliini. Kun viimein sain ruumiin pois käsistäni siirryin sisareni ja jonkin toisen henkilön kanssa lapsuuden kotiini. Olimme menossa nukkumaan, minä nukuin yksin toisessa huoneesa ja sisareni tämän toisen henkilön kanssa toisessa. Yhtäkkiä unessa alkoi kuulua rohisevaa hengitystä ja juoksin siinä viereiseen huoneeseen sisareni viereen. Hoin unessa koko ajan, että se ruumis jahtasi minua. Sisareni kuitenkin totesi rohinan kuuluvan vain suuresta rotikasta (koirasta) ja siitä se ääni lähtikin. Tämän jälkeen heräsin.

Mieheni uni:
Kumppanini puolestaan näki unta, että odotin hänelle lasta (kuten tällä hetkellä onkin). Ymmärtääkseni olimme kävelemässä jossain ja yhtäkkiä hänen luokseen käveli joku nainen, joka ilmoitti lapsensa olevan minun mieheni jälkeläinen. Tämän jälkeen hän oli herännyt.

Niin sitä vain näkee mielenkiintoisia unia. Itse kyllä olen raskauden vuoksi uneksinut joka yö jostain, mutta tuo uneni jäi kyllä painuvasti mieleen. Nyt kaipailisin ihan vain mielenkiinnosta tulkintaa näille unille. :D

8

3400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkastaja:
      • palovaroitin

        ellei jo asunnossasi sellaista ole.


    • Unitietävä

      No, tuo ruumisjuttu vaikuttaa selvältä. Yrität päästä eroon menneisyyden ikävistä muistoista? Sitten kun menit lapsuuden kotiin, jossa nuo ikävät muistot olivat ja kun toi sisko sano mitä sano, niin toi saattaa tarkottaa, että sä et nää asioita samoin kuin siskosi. Olet ehkä nähnyt asiat eri tavalla kuin muut ja luulet muistoja ikäviksi. Sulla on silti jokin salaisuus, mutta et ole itsekään ihan varma, mikä se on.

      Miehelläsi saattaa olla samanlainen tilanne. Nyt kun teille on tulossa lapsi, olette entistä tiiviimmin kiinni toisissanne, ja silloin ei ole mukavaa, jos tuollaisia suuria salaisuuksia paljastuu.

      Teitä tavallaan häiritsee jokin...

    • terhenetär

      Ei kannata olla liian kiinnostunut unien merkityksistä.Ruumis voi olla jokin asia elämässäsi,josta olet koettanut päästä eroon.Unikirjoista voi olla apua,mutta kun itsetuntemus lisääntyy,ihminen osaa itse parhaiten tulkita omat unensa.Uniin ei kannata jäädä "kiinni".

    • unikekko

      En usko että vieras voi tulkita untasi näin mustavalkoisesti kuin unitietävä sen teki. On totta että olet itse varmaan paras tulkki unillesi.

      Olen itse huomannut että näen samantapaisia unia tietyissä tilanteissa.Esim ajan autolla hallitsemattomasti ulos tieltä elän jotakin tressaavaa vaihetta , jolloin kaikki asiat ei ole omassa hallinnassa.Tai putoan jostakin, silloinkin menee elämässä lujempaa ja tiedän että voin vähän hidastaa.Unissa on joskus mukana ihmisiä mutta en ole huomannut että he liittyisivät suoraan näihin tilanteisiin,ennemminkin olen ehkä muuten ajatellut heitä tai tavannut lähiaikoina.

      Joskus kun on ollut erimielisyyksiä jonkun kanssa tai joku on loukannut pahasti ja asia on jäänyt vaivaa mieltä näen unen,jossa riitelen kunnolla ja sanon sanottavani joskus jopa olen tapellut fyysysesti (siis unessa) tämän henkilön kanssa.Olen kokenut tämän unen vapauttavana sen jälkeen ei enää ole tarvinnu miettii asiaa ja on ikään kuin kostanu tai antanu anteeksi.

      Kokemukseni on että unissa käsittelee kyllä asioita mutta tuskin on enneunia.En ole vielä keksinyt selityksiä unille jotka ovat täysin hulluja joissa ei ole päätä eikä häntää ja aivan mielikuvitukseneni rajojen ulkopuolella,mutta ihan hauskoja jos vielä aamulla muistaa.

      Onnellista vauvanodotusta!

    • miu

      ruumis on vaikea tulkita, mutta järvi tai joki, tai yleensä vesi symboloi elämää

    • Mylife18

      Minun eilinen uneni oli tosi hämmentävä. Olin jossain kammion oloisessa huoneessa ja makasin viinin värisessä pedissä ja sitten komea mies tuli tosi lähelle ja suuteli ensin kaulaani ja puraisi sitä aika hellästi ja saman kaltainen uni on toistunut jo jonkin aikaa.

    • Mylife18

      No, nyt viimekertainen uni oli ihan uutta. Unessani oli kaunis aurinkoinen iltapäivä ja olin istumassa ruohikolle kunnes kaksi pientä tyttöä, 3- tai 4-vuotiasta istui syliini ja toisella oli täsmälleen saman väriset hiukset kuin minulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe