Tuotteiden myyntiin?
Mun sukulaiset ei taho ostaa, eikä ihan läheiset tutut.
Mikä eteen??
Ihan tosissaan kyselisin neuvoja.
Saisinko vinkkejä Avon ...
7
523
Vastaukset
- myyjäksi?
Luulisi, että olisit etukäteen tiedustellut ystäviesi ja sukulaistesi ostohaluja...
Entäs työpaikallasi?- mammeli5
Mulla 1 työkaveri vaan:)
- vinkki.
asutko kerrostalossa?lappu rappuun ja jos talossa esim. kerhohuone, niin sinne vaan kekkerit pystyyn.kahvia, mehua ja pullaa, niin saat porukkaa paikalle.
- mammeli5
Entäs kotikutsuja? Täytyykö olla paljon tuotteita esittelyssä?
- HIiihihih
Olen vahingoniloinen.
- ihan_pakko_avautua
siis mä vihaan yli kaiken noita helkkarin pakkomyynti-kotikutsuja!
ne on niiiiiiin hanurista. jos mä tartten jotain niin kyllä tasan löydän sen kaupasta -ja halvemmalla! välillä ahdistaa kun tutut ja puolitutut pyytelee kutsuille. ja pahimpia ovat ne jotka vaan kutsuvat kahville ja "unohtavat" kertoa jostain kipporvaara-kutsuista.
siinä on ihan oikeasti ystävyys koetuksella. miksi tälläiset myyntitykit eivät tajua, jos niille sanoo ei? ja se ei koskee sitten sitä seuraavaakin kertaa. ja pahin vaihtoehto on se, kun säälistä menee sinne kutsuille mutta ei haluais kumminkaan ostaa mitään. silloin tulee murhaavia katseita ja puukkoa selkään...
ihan hyvällä nyt kerron teille kotikutsukauppiaat, jos teitin kaveri tai tuttu ei oo niistä teitin tuotteista kiinnostunut niin älkää painostako.
jos mulle vaikka yhtäkkiä tulee ihan hirveä tarve ostaa jotain ämvein tuotteita, niin kyllä ihan satavarmasti otan kotikutsukavereihin yhteyttä.- mammeli5
Kivasti jo sain myytyä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770