Pelaaja lehti sivulla oli että Wii Mario kart oli 2008v maailman eniten myydyin peli,Wii fit kakkosena niin että tälläistä tällä kertaa.Nielkää uutista ihan rauhassa.
Myydyin peli
24
688
Vastaukset
- rndm
^--
- wiiraa---------
Wii? Lada? Moskovits?
Ootko katellu paljon elokuvia Wiilläsi?
Heh.- HOH HOO
On Ps3 myös minulla ollu jo noin 8kk enkä ole elokuvia vielä sillä katsonu,ei kiinnosta ostaa tai vuokrata leffoja vaikka on 40 tuumanen full telkkari.Niele tätä nyt, heh heh..Wii on huippu vaan.
- kirjoittamaan
HOH HOO kirjoitti:
On Ps3 myös minulla ollu jo noin 8kk enkä ole elokuvia vielä sillä katsonu,ei kiinnosta ostaa tai vuokrata leffoja vaikka on 40 tuumanen full telkkari.Niele tätä nyt, heh heh..Wii on huippu vaan.
kirjoittelet tänne melkein päivittäin ja kehut wii:tä. olisi yksi pyyntö. jos et lopeta mainostamista niin opettele perkele edes kirjoittamaan sellaisia lauseita että niitä jaksaa lukea.
- täys kymppi!!!
HOH HOO kirjoitti:
Niele mitä? Sitäkö että ladan veroinen Wii on parempi kuin Ferrarin veroinen PS3? Sitäkö minun pitää niellä? Vai pitääkö minun niellä sitä Wiin upeaa Full HD grafiikkaa? Kuvaputkiresoluutiotako? Nielenkö sitä?
Jos lapsi nielisit äitinmaitoa niin kasvaisit. - Gulps röyh..
täys kymppi!!! kirjoitti:
Niele mitä? Sitäkö että ladan veroinen Wii on parempi kuin Ferrarin veroinen PS3? Sitäkö minun pitää niellä? Vai pitääkö minun niellä sitä Wiin upeaa Full HD grafiikkaa? Kuvaputkiresoluutiotako? Nielenkö sitä?
Jos lapsi nielisit äitinmaitoa niin kasvaisit.Tattia Ps3/n Wii ohjaimet päihittää hyvä gafiikasetkin pelit menentullen.Tosisurkeat ps3 ja xbox360 romun TATIT
- saatte lakua
Gulps röyh.. kirjoitti:
Tattia Ps3/n Wii ohjaimet päihittää hyvä gafiikasetkin pelit menentullen.Tosisurkeat ps3 ja xbox360 romun TATIT
Niin se vaan kuitenkin on, että Xbox360 on HD-konsolipelaamisen kiistaton ykköslaite ja markkinajohtaja.
- hd hd hd
saatte lakua kirjoitti:
Niin se vaan kuitenkin on, että Xbox360 on HD-konsolipelaamisen kiistaton ykköslaite ja markkinajohtaja.
hd susiluokkaa.
- sgSGGAS
saatte lakua kirjoitti:
Aika vitsin pukkasit. Eihän se ole muuta kun taantumassa olevan ison taloudeltaan sisäsiitoisen maan karkeasti epäonnistunut muovi mötikkä.
- ja pahalle..
Huolestuttavaa jos joku iänikuinen mario on myydyin vielä vuonna 2008. Kuka hitto enää jaksaa pelaa mitään marion liittyvääkään peliä. Sehän on niin kulunut peliaihe, että itse en jaksaisi edes pieraista sinne päin. Ilmeisesti 5-7vuotiaiden keskuudessa mario on suosittu, mutta ei sitä mikään järjenjättiläinen pelaa! Wii fit on kanssa yks naurettavuuden huippu, jos haluat kuntoilla niin osta salikortti. Hemmetin naurettava koko juttu!
- rauhotu nyt
Älä itke,äippä ehkä Wiin sulle ostaa kun kilttiä pysyt.
- 434cxc
vai mario on 2008 myydyin peli voi VITTU
menkä wii fanit äitin ja iskän persen suolen läpi täääääää on ps3 palsta menkää sine marion äiti nussia luo mua ei vähän kiinnosta joku mario-wiiiiiii - Uuuno hei
434cxc kirjoitti:
vai mario on 2008 myydyin peli voi VITTU
menkä wii fanit äitin ja iskän persen suolen läpi täääääää on ps3 palsta menkää sine marion äiti nussia luo mua ei vähän kiinnosta joku mario-wiiiiiiiAja SUSI Xbox360 kävijätkin täältä pois,no Wii onkin eriluokassa maailman ykkös suosituin konsoli.
- banZai
Mario voi olla melkoinen menestys, mutta mitä sitten???
Mitä nielemistä asiassa? Pelaatko vieläkin Mariota vain siitä syystä että, sitä myyty eniten?
Mikä lapsia vaivaa päteä mikä on hyvä? Köyhä elämä monesti tekee ihmisestä häirikön, joka pitää itseään ainoana hyveenä maailmassa, päättäjänä mikä on hyvää. HAH HAH HAH- jop jop
Vielä Marioo pelataan netissä jo noin 2000 kisassa kaverin kans, on kisailtu melkein jokailta,jep jep.Ps3 kerää pölyä Wii vieressä käyttämättönä sen tatti ohjauksen takia ikävä kyllä.
- banZai
jop jop kirjoitti:
Vielä Marioo pelataan netissä jo noin 2000 kisassa kaverin kans, on kisailtu melkein jokailta,jep jep.Ps3 kerää pölyä Wii vieressä käyttämättönä sen tatti ohjauksen takia ikävä kyllä.
mitään väliä mitä lapset pelaa.
Onneksi ei pelit ole pelkkää Marioo ja kehitys etenee. - floppi III
banZai kirjoitti:
mitään väliä mitä lapset pelaa.
Onneksi ei pelit ole pelkkää Marioo ja kehitys etenee.ehkä ps4 sitten on sellainen konsoli, jonka kuluttajat oikeasti haluavat ostaa
- banZai
floppi III kirjoitti:
ehkä ps4 sitten on sellainen konsoli, jonka kuluttajat oikeasti haluavat ostaa
eipä ilmeisemmin ole kun parin satasen konsoli on tärkeämpi elämys ja riittävä???
No einivei kun nyt PS3 Blu-ray konsoli jo joka toistaa Full HD tasoon leffat ja pelit.
TVn pitää kehittyä ennen tarvetta parempaan!
40" full hd ruutu ja PS3 siihen on ihan ok maukas! Mitään valittamista ei ole asiaan ja halvalla!!!!!
Etkö siis halua PS3 konsolia??? No se oma mokasi ja elä sen ajatuksen kanssa sinne PS4 saakka...juupa juu??????? - japanista
banZai kirjoitti:
eipä ilmeisemmin ole kun parin satasen konsoli on tärkeämpi elämys ja riittävä???
No einivei kun nyt PS3 Blu-ray konsoli jo joka toistaa Full HD tasoon leffat ja pelit.
TVn pitää kehittyä ennen tarvetta parempaan!
40" full hd ruutu ja PS3 siihen on ihan ok maukas! Mitään valittamista ei ole asiaan ja halvalla!!!!!
Etkö siis halua PS3 konsolia??? No se oma mokasi ja elä sen ajatuksen kanssa sinne PS4 saakka...juupa juu???????40" on pieni ja lähinnä köyhille tarkoitettu paneelimalli. Varakkaammat, joille japanilaisen perus-kuluttajalle tarkoitetun yhdistelmäromun sijaan kelpaa vain paras, tietenkin valitsevat hulppeaan kotiteatteriinsa VÄHINTÄÄN 50" full-HD -paneelin sekä laitteet, jotka kykenevät tarjoamaan mm. GTA4:n teräväpiirtona.
- kukamikämissä häh
japanista kirjoitti:
40" on pieni ja lähinnä köyhille tarkoitettu paneelimalli. Varakkaammat, joille japanilaisen perus-kuluttajalle tarkoitetun yhdistelmäromun sijaan kelpaa vain paras, tietenkin valitsevat hulppeaan kotiteatteriinsa VÄHINTÄÄN 50" full-HD -paneelin sekä laitteet, jotka kykenevät tarjoamaan mm. GTA4:n teräväpiirtona.
"laitteesi" ei taida kyetä pyörittämään mitään peliä 1080p tarkkuudella, olenko väärässä.
- banZai
sen määrää ei tiedetä enään joten useissa miljardeissa mennään, eikä myynnin loppua näkyvissä.
Monopoli ja Afrikantähti kuittaa wiin pelin tuostavain.
Tikkaa heitetään maailmalla enemmän kuin mitään wiin peliä pelataan joten....*haukotus*- Zikawettu
Wii ohjaimet pitäs saada Ps3 konsoliinkin että voisin omia Ps3 peliäni pelata ettei tähtäämiset ja paukut lennä minne sattuu,ei peukalotähtäys ole luonnollista. Wii kapulalla osoittaminen maalitauluun on se ainoa oikea tapa,se ei ketään tapa.
- pansai-poju
lopetahan jo tuo kakaramainen sekoilusi
- Mieti mieti
pansai-poju kirjoitti:
lopetahan jo tuo kakaramainen sekoilusi
Tosiasia on että jos on Wii ja Ps3 niin ei voi enää pelata Ps3 räiskintä pelejä enää kun peukalosta on tähtäys aivot tuhoutuneet täysin.Ymmärrä se Tahvo jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756