Ihmetyttää kaupungin asuntopalvelun toiminta, mikäli satut vuokraamaan heiltä asunnon, saat allekirjoitetun vuokrasopimuksen, ja siinä mukana nipun erilaisia papereita joissa on talon järjästyssäännöt, kuinka käytät pyykkitupaa ym ym ym ! Annas olla kun asetut asumaan jonkin aikaa saattaa mennä suht hyvin, et huuda, melua, pidät mahdollisen autosi sille varatulla paikalla, kaikki ok. Sitten aina riittää näitä hällä väliä asukkaita jotka ei piittaa minkään valtakunnan käytöstavoista/ säännöistä vaan pesevät pyykkiä, kenties sukulaistensakin päivin öin, ja vielä törkeämpää on mennä saunomaan toisten saunavuorolla, sitäkin tapahtuu. Jos ja kun ilmoitat näistä häiriköistä pääkallopaikalle saat pelkästään ikävän naapurin maineen, asumisneuvojat alkavat jopa suojelemaan näitä säännöistä piittaamattomia, näin meno jatkuu usein entistä villimpinä, valitettavasti.
L.rannan Asuntopalvelu ????????????
8
2108
Vastaukset
- skinnarilassa
tuttavani kertoi eräästä vuokratalosta jossa vähemmistökansalaiset pesevät pyykkiä yötä myöten
ulko oven väliin oli laitettu pieni kivi niin ettei heti edes huomannut oven jäävän auki
kait siellä pesupalvelussa sitten ramppas kaikki samaan heimoon kuuluvat likapyykkeineen
ja olihan siellä paljon muutakin mut ei kaikkea voi kirjottaa tänne - vuokralaisia
Mamut, ördet, nistit sun muut sossut on helvetin hyvää bisnestä vuokran-antajille. Vuokrat tulee ajallaan ja saadaan nuo isommat 700€/kk lähiökolmiot ja neliöt vuokralle. Nämä ei turhia mussuta järjestyshäiriöistä, paskasista rappukäytävistä tai kämpän kunnosta.
Ei perkele tavallisella tallaajalla ole mitään jakoa näille, se on vaan yritettävä sopeutua ja säästää omaan kämppään. - asumaan....
Mitä ihmeen pohjasakkaa tuo Tahvo oikein on, slummiin vuokralle asumaan, hoh, hoijaa!!
- ?????????
perseessä syntynytkö itse olet, HAH! Slummista olen minäkin lähtöisin, ja kovalla työllä kaiken hommannut...talon ´, mökin yms
- meilllä pääin
Jaa, eipä oo kyllä tässä aspan kohteessa moista ilmennyt. Muutamiin järjestyshäiriöihin ja pesutuvan väärinkäyttöön on puututtu tiukasti intensiivisen sisäisen valvonnan, ns. kyyläyksen ja tiukan anonyymin laputuksen avulla. Muistettakoon kuitenkin että tehokkain tapa estää tälläiset on estää tiettyjen epäilyttävien ryhmien, kuten lapsien, nuorten, kissojen, koirien, avoparien, sinkkujen, ateistien, työttömien, muusikoiden, runoilijoiden ja urheilijoiden muuttaminen kiinteistöön.
- ?Tahvo?
Mikäli menet itse huomauttamaan epäkohdista näille tietyille veijareille, kuulet olevasi helvetin homo,tai saadaan me tässä olla mitäs se sulle kuuluu mitä tehdään. Tai,Sinä olet rasisti, kun huomautat sisäänkäynin edessä tuntikausia seisovasta autosta.Kummallista kun asuntopalvelun väki joko ei halua, tai ei saa epämääräistä joukkoa riviin.
- haluutko moraaaaaaaaaaaaaa
?Tahvo? kirjoitti:
Mikäli menet itse huomauttamaan epäkohdista näille tietyille veijareille, kuulet olevasi helvetin homo,tai saadaan me tässä olla mitäs se sulle kuuluu mitä tehdään. Tai,Sinä olet rasisti, kun huomautat sisäänkäynin edessä tuntikausia seisovasta autosta.Kummallista kun asuntopalvelun väki joko ei halua, tai ei saa epämääräistä joukkoa riviin.
näin ja kuulin kerran kun eräs suomalaiseen vähemmistöön kuuluva miessukupuolen edustaja uhkaili asuntopalvelun työntekijää asuntopalvelun toimistossa. homma näytti toimivan sillä tämä kyseinen uhkaaja sai asunnon jo viikon sisään ja uusimmasta kerrostalosta erittäin halutulta paikalta. taisi päästä vähän jonojen ohi...
- entinen asukki
Muutama vuosi sitten olin itse samanlaisessa tilanteessa. Ei yksittäisen ihmisen valitukset mihinkään auta. Pyydä muita asukkaita valittamaan myös, jos haluat tilanteeseen muutosta. Itse muutin pois ja EI enää ikinä asuntopalvelun asuntoon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847