Tämä on varmasti monen mielestä todella tyhmä kysymys. Mutta ikinä en ole käynyt hierojalla ja huomenna olisi tarkoitus mennä MUTTA mitä minä jätän päälle? Siis pitääkö ottaa koko ylävartaloa paljaaksi, siis rintsikatkin? Ja sitten heilua siellä yläosattomissa?
Mitä jättää päälle?
14
23984
Vastaukset
- SiiliII
Voit toki jättää rintsikat päälle: hieroja avaa ne kyllä ja siirtää olkaimet pois tieltä hieronnan ajaksi. Jos tarkoitus on hieroa lanneselkää, hieroja saattaa pyytää sinua avaamaan housuja sen verran, että hän saa lanneselän hyvin esiin. Jos hierotaan jalat, pakarat tms. se onnistuu tehokkaasti vain alushoususillaan.
Itse olen aina jättänyt rintsikat päälle pöydälle mennessä, mutta varmasti on myös naisia, jotka heittävät ne sovinnolla nurkkaan. =) Olen kaikkea muuta kuin häveliäs ihminen, mutta olen huomannut puolipukeissa pyörähtelyn (vaikka sitten olisi miten paljon käytännöllisempää) hämmentävän joskus ennemminkin sitä toista osapuolta. ;) - minä80
Itse käytän aina kaarituellisia rintsikoita ja ne painavat ikävästi mahallaan maatessa. Otan ne siis suosiolla hierojalla pois. Samoin otan housuista vyön pois, etenkin jos on paksu vyönsolki.
Ainakin oma hierojani menee aina kohteliaasti "pesemään kädet" sillä aikaa kun riisuudun ja asettaudun mahalleni ja vastaavasti poistuu pukeutumiseni ajaksi, joten ei tarvitse hänen edessään rinnat heiluen esittäytyä.- Koulutettu hierojakundi
Kaikista paras,helpoin ja vaivattomin on kun asiakas ottaa itse ennen hieronnan alkamista rintsikat pois jos kyseessä niska,-hartiahieronta.Jokainen ammattihieroja kääntää katseensa pois tai "pesee käsiä"vaikka olisi ne jo pessytkin:)Eli reippaasti vaan kaikki liiat vaatteet pois niin hieronta voi alkaakin nopeammin,hieroja tekee työtään eikä hätkähdä jos tissi vähän vilahtaa:)pointtina on vaan päästä aloittamaan hieronta nopeasti:)
tietty ei ole mikään ongelma jos asiakas ne rintsikat jättää päälle,kyllä hieroja ne sitten avaa. - olemassa :)
Koulutettu hierojakundi kirjoitti:
Kaikista paras,helpoin ja vaivattomin on kun asiakas ottaa itse ennen hieronnan alkamista rintsikat pois jos kyseessä niska,-hartiahieronta.Jokainen ammattihieroja kääntää katseensa pois tai "pesee käsiä"vaikka olisi ne jo pessytkin:)Eli reippaasti vaan kaikki liiat vaatteet pois niin hieronta voi alkaakin nopeammin,hieroja tekee työtään eikä hätkähdä jos tissi vähän vilahtaa:)pointtina on vaan päästä aloittamaan hieronta nopeasti:)
tietty ei ole mikään ongelma jos asiakas ne rintsikat jättää päälle,kyllä hieroja ne sitten avaa.Jos ja kun asiakkaalle jätetään oma rauha riisuuntua ja käydä päinmakuulle, niin vaikka asias olisi alaston, niin peittämällä ja mahdollisen kääntymisen aikana nostamalla pyyhe riittävän korkealle itsensä ja asiakkaan väliin, niin hieroja ei näe yhdtään m i t ä ä n.
Toki asiakas halutessaan "turvaa" voi pitää rintaliivitkin päällä ja niitä voi aukoa ja siirrellä, mutta riippuen hieronnasta ja käytettävistä otteista liivit voivat jnkv haitata tai ainakin mennä hierontarasvaan. Eli niitä kalleimpia hepeneitä ei kannata laittaa :) Vaatetuksen määrässä on tärkeintä, että asiakas pysyy levollisena ja tuntee olonsa mukavaksi, eli askakas valitsee.
Jos hierojasi "pakottaa" riisumaan kaikki, niin ainakain sinuna vaihtaisin hierojaa....
t: miespuolinen koulutettu hieroja
- mietin silloin
Silloin kans kun menin hierojalle ensi kerran, mietin just tuota riisuutumista. Mulle hieroja sanoi silloin, että ota paita pois. Hän sitten itse aukaisi rintsikat ja siirteli sivuun, mutta laittoi takaisin kiinni ennen kuin käski kääntymään selälleen. Jos mulla ei olisi ollut rintsikoita päällä niin tuossa tilanteessahan mulla olis ollu aika ikävä olo. Ja kysehän oli kuitenkin vain hartia- ja niskahieronnasta :)
- hämmennys päällä
Kun ensimmäisen kerran kävin hierojalla about 8 vuotta sitten. Hän on nainen ja minä mies. Käski heti riisuutua alastomaksi, "ettei vaatteisiin tulisi öljyä". No, ei siinä mitään kun selkäpuolella aloitettiin, mutta kyllä oli naamani punainen kun sitten vaihdettiin toiselle puolelle. Mielestäni hieroja ei ollut moksiskaan, eli ilmeisesti tämä oli hänen tapansa yleensäkin. Itsekin siinä rentoutui kun huomasin että ei näytä olevan mitään jännitteitä, ja muutenkin rentoa rupattelua. Olenkin käynyt hänen luonaan säännöllisesti tämän jälkeen.
- turha ujous
hämmennys päällä kirjoitti:
Kun ensimmäisen kerran kävin hierojalla about 8 vuotta sitten. Hän on nainen ja minä mies. Käski heti riisuutua alastomaksi, "ettei vaatteisiin tulisi öljyä". No, ei siinä mitään kun selkäpuolella aloitettiin, mutta kyllä oli naamani punainen kun sitten vaihdettiin toiselle puolelle. Mielestäni hieroja ei ollut moksiskaan, eli ilmeisesti tämä oli hänen tapansa yleensäkin. Itsekin siinä rentoutui kun huomasin että ei näytä olevan mitään jännitteitä, ja muutenkin rentoa rupattelua. Olenkin käynyt hänen luonaan säännöllisesti tämän jälkeen.
Jos on hyvä ja kokenut hieroja tuo alastomuus ei häiritse minuakaan (mies). Mies on mies ja nainen nainen ja anatomia on periaatteessa sama kaikilla.
Mahtaako tämän ujouden takana olla se yleinen seksikielteisyys mikä tällä hetkellä pistää nyreän naamansa näkyville yhä useammassa yhteyydessä.
Mahtaa tuntua hyvältä moraalitanttojen keskuudessa - he kun aina tietävät mikä on parhaaksi kaikille ihmisille.
Ihan tässä rupeaa pelottamaan että noitavainot on palaamassa. - suurin osa
turha ujous kirjoitti:
Jos on hyvä ja kokenut hieroja tuo alastomuus ei häiritse minuakaan (mies). Mies on mies ja nainen nainen ja anatomia on periaatteessa sama kaikilla.
Mahtaako tämän ujouden takana olla se yleinen seksikielteisyys mikä tällä hetkellä pistää nyreän naamansa näkyville yhä useammassa yhteyydessä.
Mahtaa tuntua hyvältä moraalitanttojen keskuudessa - he kun aina tietävät mikä on parhaaksi kaikille ihmisille.
Ihan tässä rupeaa pelottamaan että noitavainot on palaamassa.meistä aikuisista on päässyt tekemisiin oman kullan kanssa. joten ei siinä vieraassa ihmisessä pitäisi olla mitään niin erikoista että alkaisi olla ongelmia.
- pappara joka
turha ujous kirjoitti:
Ihan tässä rupeaa pelottamaan että noitavainot on palaamassa.toivoo kaikkien vastaantulijanaisten kävelevän alasti. ylikorostunut seksuaalisuus on nykyisin in. mutta valitettavasti se hajottaa liitot ja perheet.
- siinä samalla
hämmennys päällä kirjoitti:
tai sitten teitte muutakin
- ihan mielikuvitusta
Hierojalle meno pitäisi olla ihan yhtä luonnollinen juttu kuin hammaslääkärille. Ihan selvää on että koska maksan hierojalle tietystä ajasta, en halua että tuhnataan jonkun liivien kanssa välillä. Jos hierotaan niskaa ja hartioita niin liivit pois, jos jalkoja niin pikkuhousuilla onnistuu. Mulle on paljon tärkeämpää se että olen käynyt juuri suihkussa, olen puhdas, enkä haise hielle, ihon lämmetessä se olisi hierojalle tosi noloa. Lisäksi mietin mitä laitan päälle hieronnan jälkeen: puhtaat puuvillaiset alle ja lämmintä päälle, palelen aina ihan hirveästi hieronnan jälkeen. Omalla hierojallani on lämpölamppu, ettei tarvitse palella hieronnan aikana ja ihanaa musiikkia johon voi antautua.
- täällä onneksi
järkeviäkin seassa :)
- yks..
täällä onneksi kirjoitti:
järkeviäkin seassa :)
Yksin kertaiseksi siksi en esimerkiksi minä halua näytellä itseäni mies enkä naishierojille, koska omaan alikehittyneet rinnat eli tubulaariset rinnat. Ei se ole mukavaa sellaisia näytellä, joita itsekin häpeää.
- Kaikki pois päältä
..itseni kun menen hierontaan. Niin hierojatkin haluavat, eivät vain tohdi ujommille sanoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803