Porilaiset.com ja Riina

tervahousu

Taitaapi olla niin, että Arvon Riinalla on jotain yhteyksiä Porilaiset.comiin, koska niitä arvostelevat viestit häipyvät turhan tiheään. En usko, että tämän palstan ylläpitäjällä on sellaisia intressejä mitä Riinä touhullaan pitää. Ei muuta kuin ilmoitus ylöspäin vaan, jospa sitten hän tajuaisi arvostelevia mielipiteitä. Suuri salaisuus ei ole mikään suuri salaisuus jos tarkoitetaan Porilaiset.comin ylläpitäjää. Sama ihminen hoitaa myös näitä vesibusseja ja tietysti haluaa lisää markkina alaa omalla pikku foorumillaan.

16

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaisooPaska

      Riinahan on Rimikre tunnuksella valvojana porilaisten.comilla, se nyt ei liene kellekään foorumiin vähänkään perehtyneelle epäselvää. Jos taas tarkastellaan jokilaivurin tekstejä huomaahan niistä selkeästi tapahtuneen muutoksen. Entinen hivenen hyökkääväkin tyyli on taantunut tyystin mielisteleväksi, ja myötäileväksi hymistelyksi.

      • Rattiquru

        aikoo vielä tänne kirjoittaa eri nicceillä ja vastailla itselleen. Voi poikarassua.


      • Tomski laivuri
        Rattiquru kirjoitti:

        aikoo vielä tänne kirjoittaa eri nicceillä ja vastailla itselleen. Voi poikarassua.

        Toosi lapsellinen veto tomskilta.


      • asiasta puhutaan
        Rattiquru kirjoitti:

        aikoo vielä tänne kirjoittaa eri nicceillä ja vastailla itselleen. Voi poikarassua.

        Eikä asian vierestä. Eiköhän toi rattikuru ole omana itsenään naamakirjan porilaiset.com yhteisössäkin sanansäilää heiluttanut ellei sitten ole bittiavaruuten häipynyt tekstinsä.


    • Rakentavaa kritiikkiä ja arvostelua saa kyseistä palstaa kohtaan esittää. Kuitenkaan en edelleenkään tule hyväksymään yksityisten henkilöiden mollaamista tai asiatonta kielenkäyttöä. Tämän palstan tarkoitus ei kuitenkaan ole olla porilaiset.comista bannattujen leikkikenttä jossa he haukkuvat porilaiset.comin jäseniä tai muitakaan yksityishenkilöitä. Jatkossakin tulen tällaiset viestit poistamaan.

      Ylläpidolla on oma palautelaatikkonsa asiattomasti käyttävistä sheriffeistä, jonne voi laittaa viestiä mikäli koet tulleesi väärin kohdelluksi, olen sen linkinkin tänne monesti laittanut.

      Toivon asian olevan loppuun käsitelty, loput asiat voi laittaa minulle suoraan sähköpostitse:
      [email protected]

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...

        Ei tuo porilaiset mitään ymmärrä.Elvistelijöitä kaikki tyyni.


      • tervahousu

        Mikä sinun mielestäsi on rakentavaa kritiikkiä ei välttämättä ole kaikkien mielestä sitä. Ja varsinkin riina00 jos kritiikki koskee porilaiset.comia niin sinullahan on oma lehmä ojassa. Ei se Va...n koko maailmaa sentään omista, yhden foorumin ja pari jokivenettä vaan. Tosin foorumi vetelee kuuleman mukaan viimeisiään.


      • mitenkä

        nätisti täällä kerrotaan eräästä foorumista niin silti ne häviää. Kritiikkiä on se että haukutaan ja kiittetään toimintaa. Jos täällä haukutaan jotakin henkilö, niin ehkä siihen on sitten syy.
        Mikä täällä on sitten rakentavaa keskustelua? Tällä palstalla tulee ihan liikaa lapsellisia aloituksia: Missä auto? vastaus: katso googlesta. Onko tuommoinen sitten asiallista keskustelua sitten täällä?

        Vaikka itse olenkin porilaiset.comissa vakiokäyttäjä, niin miksi minun pitäisi olla heidän toimintaansa tyytyväinen, miksi en voi "haukkua" kyseistä foorumia täällä?

        Hyvää kevättä


      • mitään niitä
        mitenkä kirjoitti:

        nätisti täällä kerrotaan eräästä foorumista niin silti ne häviää. Kritiikkiä on se että haukutaan ja kiittetään toimintaa. Jos täällä haukutaan jotakin henkilö, niin ehkä siihen on sitten syy.
        Mikä täällä on sitten rakentavaa keskustelua? Tällä palstalla tulee ihan liikaa lapsellisia aloituksia: Missä auto? vastaus: katso googlesta. Onko tuommoinen sitten asiallista keskustelua sitten täällä?

        Vaikka itse olenkin porilaiset.comissa vakiokäyttäjä, niin miksi minun pitäisi olla heidän toimintaansa tyytyväinen, miksi en voi "haukkua" kyseistä foorumia täällä?

        Hyvää kevättä

        vastaan ole. On aivan sama vaikka siellä olisi jälkiruokalusikankiillottaja valvojana tai omistajana. Tuollainen nimien ja identiteetin paljastaminen on ihan syvältä. Menee hyvä tarkoitus poskelleen. Tarkoitan juuri tätä että voi nimmarin suojassa pikkuisen vinoilla, huumorilla, joistain asioista. Ei pidä heti vetää koko soppaa nenään jos joku juttu ei miellytä. Mä olen yli 4 vuotta sinne heittänyt kommentteja ja joskus jopa asiaakin eikä vielä ole tullut huomautuksia tai muuta penalttia. Ja taitaa olla se alkuperäinen porukka jo aika lailla vaihtunut. Se on hyvä asia. Ei kangistu kaavoihin koko juttutupa. This is hjuumor.


      • se että
        mitään niitä kirjoitti:

        vastaan ole. On aivan sama vaikka siellä olisi jälkiruokalusikankiillottaja valvojana tai omistajana. Tuollainen nimien ja identiteetin paljastaminen on ihan syvältä. Menee hyvä tarkoitus poskelleen. Tarkoitan juuri tätä että voi nimmarin suojassa pikkuisen vinoilla, huumorilla, joistain asioista. Ei pidä heti vetää koko soppaa nenään jos joku juttu ei miellytä. Mä olen yli 4 vuotta sinne heittänyt kommentteja ja joskus jopa asiaakin eikä vielä ole tullut huomautuksia tai muuta penalttia. Ja taitaa olla se alkuperäinen porukka jo aika lailla vaihtunut. Se on hyvä asia. Ei kangistu kaavoihin koko juttutupa. This is hjuumor.

        monet ovat lakanneet kokonaan käymästä riina00 totaali sensuurin takia!

        Teini pissis jutut saa kyllä olla!


    • muuten

      huomannut, että muilla ei ole valvojaa(ulvila, k-pää, rauma, jne)Kuka niitä valvoo?
      Miksi täällä pitää olla oma valvoja? Mitä hän mahtaa saada siitä kun delete näppäin käy liian nopeasti?
      No kohta häviää taas.

      • ..............................

        Epäilen että valvojia ei ole koska kukaan ei ole halunnut kyseisille palstoille valvojaksi, laitappa ilmoitus ylläpidolle niin katsotaan haluavatko edes kyseisille palstoille valvojaa, oletan että nyt niitä ei valvo kukaan ylläpito vahtii joskus jos kerkeää.


      • tämä nykyinen

        sheriffi oli hakeutunut sheriffiksi siksi, että saisi palstalta jonkun raamatun saarnaajan pois!
        Muistan hyvin, kun he ottivat palstalla rajusti yhteen. Se, saarnamies hävisi mattsin kun Riina00 pääsi sitten delete hommiin sheriffinä ja oli muistaakseni joku wicca saatanan palvojakin.


      • muisteltu, mutta
        tämä nykyinen kirjoitti:

        sheriffi oli hakeutunut sheriffiksi siksi, että saisi palstalta jonkun raamatun saarnaajan pois!
        Muistan hyvin, kun he ottivat palstalla rajusti yhteen. Se, saarnamies hävisi mattsin kun Riina00 pääsi sitten delete hommiin sheriffinä ja oli muistaakseni joku wicca saatanan palvojakin.

        pahasti tuntuu tuo dementia iskeneen. Riina oli jo silloin valvojana kun se Jsvp-hihhuli alkoi massapostituksen kaikenlaisista amerikan hihhulien sivuista kopioimillaan jutuilla. Ja tuollaiset wicca ja saatananpalvoja jututkin ovat samaisen hihhulin keksintöjä. Ja kyllä se jsvp ihan varmasti sekopää onkin. Niitä massapostauksia tulee vieläkin aina viikonloppuöisin kun sherwoodin mediat pääsee viikonlopuksi kotihoitoon. Montaa lajia meitä on ja vissiin kaikkia tarvitaan.


      • toi edellinen oli
        muisteltu, mutta kirjoitti:

        pahasti tuntuu tuo dementia iskeneen. Riina oli jo silloin valvojana kun se Jsvp-hihhuli alkoi massapostituksen kaikenlaisista amerikan hihhulien sivuista kopioimillaan jutuilla. Ja tuollaiset wicca ja saatananpalvoja jututkin ovat samaisen hihhulin keksintöjä. Ja kyllä se jsvp ihan varmasti sekopää onkin. Niitä massapostauksia tulee vieläkin aina viikonloppuöisin kun sherwoodin mediat pääsee viikonlopuksi kotihoitoon. Montaa lajia meitä on ja vissiin kaikkia tarvitaan.

        riinan puolustajan tai riinan itsensä versio asiasta.


      • ei ollut
        toi edellinen oli kirjoitti:

        riinan puolustajan tai riinan itsensä versio asiasta.

        Riinan itsensä kirjoittama. Sikäli kun olen ymmärtänyt, niin Riina on naisihminen. Minulla on munat. Ja toki puolustan Riinaa. Hän on ollut erittäin asiallinen valvoja ja toiminut sääntöjä noudattaen. Enkä tunne häntä henkilökohtaisesti enkä edes tiedä, minkä näköinen hän on. Olen itsekin kirjoittanut tänne välillä hyvinkin kriittisesti kantaa ottaen mutta sääntörajojen sisällä. Se on ihan helppoa kun viitsii hiukan käyttää aivojaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe