Ostetaan Biokemian ja molekyylibiologian perusteet kirja!

ebba--

Hei! Olisiko joku valmis myymään biokemiaan tarvittavan pääsykoekirjan "Biokemian ja molekyylibiologian perusteet" olisin hakemassa Turkuun opiskelemaan tätä alaa syksyllä ja kirjalle olisi käyttöä

6

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli-liisa

moi.
      mulla on muistaakseni se ihan uusin. en oo tehny mitään merkintöjä. tsekkaan vielä aamulla sen kirjan ja vastailen tänne..

• ebba--

Laitatko sähköposti osoitteesi,niin voin pistää viestiä siihen :)

• Ei-liisa
        ebba-- kirjoitti:

Laitatko sähköposti osoitteesi,niin voin pistää viestiä siihen :)

harmikseni huomasin että se oli biokemian ja solubiologian perusteet(vuento ja heino)... olin yöllä viestiä kirjoittaessani varma että se oli se toinen. jos tää on tarpeellinen niin myyn mielelläni sen kyllä.

• ebba--
        Ei-liisa kirjoitti:

harmikseni huomasin että se oli biokemian ja solubiologian perusteet(vuento ja heino)... olin yöllä viestiä kirjoittaessani varma että se oli se toinen. jos tää on tarpeellinen niin myyn mielelläni sen kyllä.

Juuri tuo kirja se on. Oon vaan epähuomiossani kirjoittanut tuon "molekyylibiologian perusteet" kun tarkoitin "solubiologian perusteet" :) mun s-posti osoite on [email protected]
        pistä tuohon viestiä ja kerro paljonko pyydät kirjasta

• ebba--
        Ei-liisa kirjoitti:

Pakko laittaa tänne vielä viestiä kun oon nyt ahkerasti seuraillu sähköpostiani,enkä ole saanut sinne viestiä :/ halusin varmistua,että ootko vielä valmis myymään sen "biolkemian ja solubiologian perusteet" kirjasi? Ostaisin sen enemmän kuin mielelläni :) vastaile pian

• eli-liisa
        ebba-- kirjoitti:

Pakko laittaa tänne vielä viestiä kun oon nyt ahkerasti seuraillu sähköpostiani,enkä ole saanut sinne viestiä :/ halusin varmistua,että ootko vielä valmis myymään sen "biolkemian ja solubiologian perusteet" kirjasi? Ostaisin sen enemmän kuin mielelläni :) vastaile pian

vastailin sulle s-postiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe