Niin olisin vain kysellyt jos on joku henkilö joka osaa selittää mitä se tarkoittaa / kertoo ihmisestä kun usein, toistuvasti unissa toistuu samat aiheet.
Usein olen myöhässä, yleensä koulusta, vaikka olen jo aikuisikäinen enkä ole koulussa ollut enää vuosiin, ja usein syynä on että yleensä kirjat tai joku muu on hukassa.
Joskus tätä kategoriaa on myös seuraavaa että on myöhässä töistä tai jostakin muualta mutta koulu on yleisin.
Sitten on unia jossa on joku tavara hukassa yleisin on tämä koulukirjat mutta muutakin on silloin tällöin.
Sitten on kolmas kategoria että minua ajetaan takaa, ihan viime yönä pakenin poliisia ja vaikeaa oli.
Siis näitä unia on ei ehkä ihan viikottain mutta kyllä varmaan joka kuukausi.
Yleensä olen tosi helpottunut kun herään, ja tajuaa ettei olekkaan myöhässä jostakin.
Osaako joku kertoa jotakin tästä.
Unissa myöhästyminen, tavarat hukassa, pakeneminen.
sieppari sepe
1
1775
Vastaukset
- stressiä...
sama juttu mulla, unessa yleensä olen myöhässä töistä (oikeasti en myöhästy koskaan olen supertunnollinen) tai sitten huomaan, etten olekaan käynyt kaikkia kursseja, joten valmistuminen koulusta vaarantuu (valmistunut olen jo pari vuotta sitten)
Olen myös monesti unessa lähdössä matkalle, kaikki tavarat pakkaamatta ja pitäisi lähteä jo lentokentälle tms. Sitten unessa paniikissa etsin tavaroita ja passia.
en siis osaa sanoa muuta syytä kuin stressin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302285
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272073Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121549Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131434Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961101
- 171037
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18818Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks119784