Miten kotiväki suhtautuu lesbouteen?Mun perhe tietää suuntautumiseni,mut aina tyrkyttämässä kuitenkin miestä mulle,eli ei kuitenkaan hyväksy. Mua ei voi muuttaa!Olen onnellinen itsestäni:)
Miten on muilla naisilla?
2
787
Vastaukset
- otettiin
tieto vastaan hyvin. äiti oli jo vähän arvaillutkin, vaikka mullakin heterotausta. olin 27, kun tulin kotiväelle kaapista ulos. mutta mutta... asiasta ei kuitenkaan haluta keskustella. tyttöystävän olen vienyt näytille, ja hänet on hyväksytty osaksi perhettä. eli toisaalta ristiriitaista...
- ...................
meillä on aina kasvattettu kotona niin että jokainen on ihminen ja hyvä ettei heteroita käsketty välttää:DD (vaikka vanhempani ovat heteroita), itse tulin kaapista ulos niin että tulin tyttöystäväni kanssa meille ja sanoin äitille ja isälleni pokalla että: niijoo tää mun uus kaveri on sitten mun tyttöystävä, ollaan seurusteltu jo jonkin aikaa...
vanhempani eivät juurikaan mitään tähän sanoneeta vaan onnittelivat ja olivat aidosti onnellisia:).. nyt ikää itselläni 20v ja kun tulin kaapista ulos olin 14 :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760