Efexor

Alunloppu

Mä oisin kysynyt muiden kokemuksia kyseisestä lääkkeestä. Oon huolissani kun kaikki seksihalut ovat kadonneet. On sekin että oon kadonnut vähän omaan maailmaani ja mikään ei oikeen tunnu miltään, mut sen kyllä kestän. Mun avioliitto ei kohta kestä jos tätä kuivaa kautta jatkuu... Cipralexin kanssa oli sama ongelma ja lisäksi järkyttävää unettomuutta. Mirtatsapiini taas herätti halut, mutta muutaman viikon kokeilun jälkeen alkaneiden raivareiden vuoksi lysti loppui lyhyeen. Oisin kysynyt, että pitääkö mun vaan sinnitellä tän ongelman kanssa ja meneekö tällänen haittavaikutus ohi? Onko kellään kokemuksia mielialalääkkeestä, jolla ei olisi tälläsiä libidoon vaikuttavia haittavaikutuksia eikä mitään muitakaan kovin pahoja sivuvaikutuksia? Eli onko lääkettä joka antaa hyvän avun ilman graaveja haittavaikutuksia?

6

1031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanavat kiinni...

olla muuta kuin kylmäksi tekeviä ja kanavien sulkijalääkkeitä masikseen.Totta kai mielialalääkkeet tekevät ihmisestä kylmän ja tunteettoman.Jos niin ei olisi ei niillä lääkkeillä olisi mitään vaikutusta.Oletko nähnyt mielisairaalan käytävillä tallustelevia potilaita.Kaikki tunteet pois.Entinen ihana ihminen on kuin jääpuikko.

• Alunloppu

Just tollanen jääpuikko-olo mulla on. Ei enään mikään itketä, mutta ei nauratakaan, en halua fyysistä kontaktia jne. Voi hemmetti mikä dilemma, tätä mä oon miettinyt miettimästä päästyäni: auttaako mielialalääkkeet vai siirtääkö ne vaan ongelmia? Terapia tuntuu olevan pelkkää pään seinään hakkaamista, menee vaan pää pyörälle kaikista uusiata löydöksistä itsessään. Pakko oli vaan lähteä "lääketielle", kun ei enää yksinkertaisesti jaksanut elää ittensä kanssa.

• paras mahdollinen
        Alunloppu kirjoitti:

Just tollanen jääpuikko-olo mulla on. Ei enään mikään itketä, mutta ei nauratakaan, en halua fyysistä kontaktia jne. Voi hemmetti mikä dilemma, tätä mä oon miettinyt miettimästä päästyäni: auttaako mielialalääkkeet vai siirtääkö ne vaan ongelmia? Terapia tuntuu olevan pelkkää pään seinään hakkaamista, menee vaan pää pyörälle kaikista uusiata löydöksistä itsessään. Pakko oli vaan lähteä "lääketielle", kun ei enää yksinkertaisesti jaksanut elää ittensä kanssa.

masennuslääke on ehdottomasti efeksor.hyvä, että siitä on nyt markkinoila myös halvempi versio venlaflax.ei vaikuta libiroon, eikä tee muitakaan sivuoireita. hyvä !

Käyn terapiassa samaan aikaan ja saan siitä hyvän hyödyn, liekö se poikkeus/ ero meidän välillä?

Remeron lisäsi libiron aivan luonnottomuuksiin ja ruokahalua samoin 5kg/kolme viikkoa...kokeile jos ne asiat haittaa sua alakuloista mieltä pahemmin.minä jätin kolmen viikon jälkeen.

• cirpalla

Olen kokeillut sekä efexoria että cipralexiä ja molemmissa aluksi on tuntunut puutumista ja seksihalujen vähenemistä. Mutta yllättäinpä cipralexin kanssa alkoi jo puolen vuoden jälkeen käydä niin, että orgasmit lisääntyivät ja aloin saada niitä spontaanisti yhdynnässä ilman käsipeliä. En ollut koskaan ennen saanut orkkua yhdynnässä. Himot ikävä kyllä lisääntyivat sen verran, että tuli käytyä vieraissakin. Tai sitten on kyse siitä, että en vaan välittänyt seurauksista petettyäni poitsuani.

Voi olla, että arkkualttiuteen on vaikutuksensa on ollut myös astangajoogalla, joka on tiukentanut paikkojani muutaman lapsen synnytyksen jälkeen.

• Alunloppu

Kiitos tuesta ja infosta. Kävin tänään ekan kerran psykiatrilla, kyllä sillä Efexorilla jatketaan, kun ei oo muita haittavaikutuksia kuin toi haluttomuus. Tuntuu, että tässä pitäs avioliitostakin huolta kantaa, mut tänään sanoin miehelleni et nyt mä haluan olla rauhassa ja elää ihan hetken kerrallaan. Ei oo mistä antaa, kun ei oo annettavaa. Psykiatri sanoi haluttomuus johtuu masennuksestani ja on nyt ongelmistani pienin, mikä on totta :).

• PASKAAAAA

Minulle vaihdettiin efexor lääkeeksi ja tuli hirveät sivuvaikutukset. Rytmihäiriöt, verenpaine, hikoilu, suun limakalvet ja huulet paloivat täysin, jota nyt lääkitään 3 viikkoa ja kaiken kukkaraksi viikon kestävä sietämätön päänsärky. Epäilivät, että mikreeni, mutta olikin lääkkeestä. Tuntu, että pää räjähtää. Olin ihan sänkypotilaana monta viikkoa. Siinä oli sitten 2 lääkkeen vieroitusoireet. Kiitos lääketieteen. EI TODELLA HUVITTANUT MIKÄÄN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe