No Järvenpään

paikalliseksi piti tulla

katettu kävelykatu,, jossa musiikki soi maleksijoiden iloksi. Soihan se humppa muutaman kuukauden, kunnes tuli kadunvarren asukkaitten toimesta(?) stoppi siihen, tuo katettu osuus "Jannesta" on tarina sinänsä, erittäin kapea on tuulisella satehella ... ja vieläpä se lämmitetty kävelykatu... no toisaalta, siihen ei viime talvina ole päässyt sinuiksi, kun ilman lämmitystäkin on sulaa... sit vielä pari..., no olkoon tässä, pyydettäessä lisää....

6

6071

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murmanskissa on lämmitetty alikulkusilta. Mites Järvenpäässä aallopin alusta-
      Olen sitä Murmanskin lämmitettyä alikäytävää kulkenut ja...

• paikalliseksi piti tulla

mut tiiä noist aalopeist, ai niin joo... olihan täällä semmonen, jota aalopiks kututiihin nääs.. Ei ne sitä aallopin alustaa oo lämmittäny... Se lämmitys on vaan tolla jannella...

• gospodin

Murmanskissa käyneet tulkaa katsomaan tätä persläpeä jota kutsutaan Järvenpääksi.Tässä kivikylässä kivetään kaikkea ja kaikkialla.Olen odotellut koskahan alkaa hautausmaiden kivetys kun kohta kaikki muu kehitys on jo kiven alla.
        Parkkipaikat keskustassa on kivetty niin että autot on vietävä Tuusulaan siksi aikaa kun asioit apteekeissa tai pankeissa.Onkohan nämä kaikki kunnanjohdossa olevat Kellokosken potilaita vai onko ne kännissä kuten heidän päällikkönsä tapaa olla.

• kaupunginvaltuutetut
        gospodin kirjoitti:

Murmanskissa käyneet tulkaa katsomaan tätä persläpeä jota kutsutaan Järvenpääksi.Tässä kivikylässä kivetään kaikkea ja kaikkialla.Olen odotellut koskahan alkaa hautausmaiden kivetys kun kohta kaikki muu kehitys on jo kiven alla.
        Parkkipaikat keskustassa on kivetty niin että autot on vietävä Tuusulaan siksi aikaa kun asioit apteekeissa tai pankeissa.Onkohan nämä kaikki kunnanjohdossa olevat Kellokosken potilaita vai onko ne kännissä kuten heidän päällikkönsä tapaa olla.

kännissä?

• horst ja alf

Missä muualla suomen kaupungissa tehdään katukunnostustöitä enemmän kuin jäkessä???

aina on joku kohta auki.

Tällä hetkellä kaivetaan pohjoisväylällä sekä linja-autoaseman/liisan grillin/sporttidivarin kohdalla.
      Kuulemma urakoitsijoiden keskuudessa tunnettu juttu :-)

Sitten kun kävelee kirjastolle tai tervikseen olo on kuin olisi tullut ajassa taaksepäin 20 vuotta...

Ja itsekin ihmettelen miksi zapatan edessä parkkipaikat muuttuivat kadun suuntaisiksi???
      Ennen mahtui reilusti enemmän autoja vinoparkkien johdosta.

• olisi hyvä

ajatella, siis ihan oikeesti. tosi on, ettei tuossa mannilantien parkkisysteemissä ole päätä/häntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      273
      15285
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      126
      10191
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9410
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7136
    5. 182
      6567
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6267
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5635
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4826
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2012
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      151
      1717
    Aihe