Mitäs mieltä olette siitä että postinjakaja sylkee koiraa naamaan kun kulkee ohi talosta?
http://www.youtube.com/watch?v=_YrY6E2_DIo
Mielestäni se on täysin hyödytöntä sylkeä koiraa naaman vaikka se ärsyttäisikin, se ei kuitenkaan tee mitään ja sylkeminen ärsyttää sitä vain entisestään.
Koiraa päin sylkeminen
8
544
Vastaukset
- aikansa
ärsyttää on postinjakajalla kohta hampaanjälet persauksissaan. Tollainen tahallinen koiran ärsyttäminen stressaa koiraa ja kohta sen pinna palaa. Koira osaa nimittäin lukea ihmisen ilmeistä ja eleistä mitä se ajattelee koirasta, joten otappa posteljooni puhutteluun ja sano että kohta on poliisi asia jos ei lopu tollanen käytös.
- mieltä,
olisi oikein sille posteljoonille, että koira vähän puistelisi persuksista, tietysti koiran omistaja olisi maksumiehenä loppujenlopuksi.
Mutta luulisi sylkemisen ainakin loppuvan.
- **nappulaÄ
mutta ei toi mun mielestä mitenkään maailman vakavin asia ole...
Ainakin vissiin kaksi. Oikeasti enemmänkin. Vaan tässäpä minun pika-ajatelmia ketjun aloittajalle:
Toki on sivistyneen ihmisen näkökulmasta todella ärsyttävää ja täysin turhaa, että postimies sylkee koiran päälle (koira tosin siitä tuskin on moksiskaan, varsinkaan jos postimies on syönyt metwurstileipää aamiaiseksi:)
Toki on postimiehen näkökulmasta tosi vittumaista, että kun hän työnantajansa käskystä ja hyvä työmoraalia edelleen osoittaen tuo (koiran omistajille tarkoitetun) postin ehjänä sille tarkoitettuun laatikkoon päivästä toiseen, niin koira on joka päivä lähellä syödä hänet. Ja kun ei pääse elävältä syömään, niin haukkuu kuitenkin moisen p****kin pataluhaksi.
Toki on koiran mielestä ärsyttävää, että joka päivä tiettyyn aikaan tulee hänen reviiriään uhkaava mitään puhumaton ihmistyyppi uhkaamaan reviiriä. Taih no, tulkoon vaan. Jos nimittäin uhoan tarpeeksi, saatan saada methwurstileivän jämiä palkinnoksi:-))
????
Miksi ihmeessä koiran omistajat eivät tee mitään? Siis mitään muuta kuin videokuvaavat keittiön verhon takaa??
Onko heistä siis ihan oikein tuolle huonosti käyttäytyvälle postimiehelle, että aina kun hän tekee työtään, eli tuo postin kyseisen perheen kotiin, niin häntä vastassa saa olla haukkuen?
Triviakysymys: --Kumpi muuten oli ensin, sylkevä postinkantaja vai häntä haukkuva koira?
Mie-ite ainakin toimisin mieluummin niin, että kävisin toppuuttamassa koiraani moisesta käytöksestä. En todellakaan seisoisi keittiön verhon takana videokuvaamassa todisteita siitä, miten oma koirani taas käyttäytyy todella huonosti... Hävettäisi kovin moinen.
Vai onko todellakin niin, että on olemassa ammatteja, esim. postimiesten ja (meidän) opettajien, joiden vain on pakko aina ottaa nöyrästi vastaan joka ainoa täysin perusteetonkin haukkuryöppy? Ihan joka ainoa päivä? Vaikka vain yritämme tehdä työtämme?
Paitsi koiran käyttäytymiseen puuttuisin muuten myös postilaatikon /aidan paikkaan. Miksi ihmeessä rakentaa tahallaan ristiriitatilanteita?
Tämmöisin miettein kirjoitti tiinamuori- vastaus minulta.
jos minun postipoika alkaisi minun koiraa räkimään niin sanoisin kohteliaasti jotta lopettaa sen. ja jos jatkaa niin pesäpallomaillalla henki pois kusipäältä vaikka linnaan joutuisin niin se ei enään sylkisi minkään koiran naamalle.
- postit
Ettei mopen omistajalle kävisi niin ettei hän vähään aikaan saa postia ollenkaan. ;-)
- siellä...
vastaus minulta. kirjoitti:
jos minun postipoika alkaisi minun koiraa räkimään niin sanoisin kohteliaasti jotta lopettaa sen. ja jos jatkaa niin pesäpallomaillalla henki pois kusipäältä vaikka linnaan joutuisin niin se ei enään sylkisi minkään koiran naamalle.
kymmenvuotias uhota pesäpallomailoinensa? HAH! Mutta tosiaan, ensimmäinen tehtävä olisi varmaan opettaa se piski olemaan haukkumatta! Kyllä vitutt**s joka päivä tuoda postia, kun sama rakki räksyttää aidan toisella puolella eli pisteet kustille!
vastaus minulta. kirjoitti:
Sinun postipoika? Hehheh... Sallithan minun kysyä, kuka on tämä postipoika, jonka olet tähän meidän yhteiseen yhteiskuntaan verorahoillasi kouluttanut ja palkkamenonsa kustantanut? Tämän yhdenkö postipojan vain?? Toisaalta, aika paljon luvattu tämäkin:-))
No joo okei, jos olet noin kova jätkä, noin kovin rikas ja vaikutusvaltainenkin, niin käytähän vain pesäpallomailaasi. Meillä vapaalla jalalla olevilla menisi ehkäpä promillen verran paremmin. Sinä kun olisit siinä vaiheessa jo häkissä:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818