Hei!
Asensin eilen Google Earth 5.0:n. Kaikki pelaa muuten ok, mutta en saa Google Updateria täysin pois päältä. Tarkistan viikottain itse ohjelmien päivitykset manuaalisesti, en tarvitse sitä.
Eli...ensin otin automaatti-tarkastuksen updaterista pois, sen jälkeen poistin Updaterin ja sittenkin vielä palomuuri ilmoittaa koneen käynnistyessä GoogleUpdaten haluavan ottavan yhteyttä. Käynnistysohjelmissa ei ole updateria ja palveluista olen sen ottanut käytöstä pois. Mistä updater voi vielä tämän jälkeen saada komennon käynnistyä konetta avattaessa???
Google Earth 5.0/Google Updater/Vista
Matti M.
3
602
Vastaukset
- tuon
jätin päivittämättä. Eiköhän tuohon ohjeet huomiseen mennessä netistä löydy.
- kaikki
googleupdate.exe tiedostot varsinkin document and settings kansiosta. Piilottaa niitä sinne progran files kansion sijaan.
- Matti M.
...kyseinen ohjelma oli Tietokoneen tiistain päivän ohjelma. Kokeilin sitä ja sain turhat Googlen käynnistelyt pois. Eli rasteja pois Googlen lisäyksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251