tarvitaan äkkiä paljon lisää maahanmuuttajia, mikäli tähän palstaan on uskomista!
Palstan perusteella vaasalaiset ovat kasvaneet täysin pumpulissa ilman minkäännäköisiä kontakteja ulkomaailmaan, ehkä jotain Uumajan parin tunnin käyntiä lukuunottamatta. Ennakkoluulot ovat ennennäkemättömät!!
U.S.A.:ta kuvataan usein Suomessa rasistisena. Jokainen, joka on asunut U.S.A.:ssa tietää, että värilliset ovat maan patrioottisin kansanosa.
Kuvitelkaa, olisiko Vaasaan voitu valita tummaihoinen kaupunginjohtaja, niin kuin U.S.A.:ssa valittiin presidentti, ja vielä hetero!!!?? Vastaus lienee itsestään selvä! Missä ne rasistit piileskelevätkään???!!!
Tulkaa nyt ulos kaapista ja ruvetkaa liikkumaan maailmassa!!
Maahanmuuttajia Vaasaan!!
17
636
Vastaukset
- eivät halua...
... maahanmuuttajia, koska he pelkäävät niiden vievän pikkipippelisten paikallisten naiset, työt, verot ja pensan.
- vuodatus
jos katsoisit suomen TVtä niin tietäisit, ettei USAssa juuri kukaan tiedä, mikä on suomi.
Eikö muuten tiedä edes mikä on itävalta, jossa äärioikeistolla on yli 30% kannatus.
Miksi käydä Åmajassa, kun Viroon on paljon halvempaa ja helpompaa matkustaa. Ja sikäläiset ovat myös ystävällisempiä?
On rasismia valita joku tehtäviinsä ihonvärin perusteella. Minä ainakin painotan enemmän pätevyyttä.
Veikkaan että olen nähnyt enemmän maailmaa kuin sinä.
Voi sinua ressukkaa. Pitäisikö sinun mennä nukkumaan aikaisemmin, niin jaksat sitten koulussa päntätä paremmin vaikkapa historiaa?- oli lapsellista
niin onko tuo sinun käsitys aikuisuudesta?? Ehkäpä maailma ei olisi niin julma paikka jos kaikki olisivat vähän enemmän laspenmielisiä. IIIhanaa viikonloppua rakkaat ihmiset ja muistakaa hymyillä paljon.
- kirjoittaja
osua naulan kantaan. Näille rasistitosikoille tekisi aimo annos lapsenmielisyyttä tosi hyvää. Älä ole niin tosikko, se on mielenterveydelle tosi haitallista, heijastuu jo rivien välistä!!
- ystäväni,
epäilen, että olet nähnyt vain noin prosentin siitä maailmasta, minkä minä olen nähnyt. Kaikki maanosat, Etelämanner, eteläisen Tyynen valtameren saaret, Gröönlanti, Taiwan ym. ym. on käyty moneen kertaan, jopa Pitcairn Island, maailman syrjäisin asuinpaikka, josta sinä et ole unissasikaan kuullut on tullut lyhyesti katsastettua, mutta vain kerran. Noin 200 000 lentomailia vuodessa viimeisen 20 vuoden ajan ja lisäksi lukematon määrä merimaileja. Silti en ole mikään julkkis tai kuuluisuus, vaan tavallinen puurtaja/yrittäjä. Mutta nyt sinulta "maailmanmies" kolahti kirves pahemman kerran kiveen (taas!). Tilaa nyt liput Tallinnaan, niin ehkä sieltä jotain lohtua löytyy.
- ihan vaan utelias
ystäväni, kirjoitti:
epäilen, että olet nähnyt vain noin prosentin siitä maailmasta, minkä minä olen nähnyt. Kaikki maanosat, Etelämanner, eteläisen Tyynen valtameren saaret, Gröönlanti, Taiwan ym. ym. on käyty moneen kertaan, jopa Pitcairn Island, maailman syrjäisin asuinpaikka, josta sinä et ole unissasikaan kuullut on tullut lyhyesti katsastettua, mutta vain kerran. Noin 200 000 lentomailia vuodessa viimeisen 20 vuoden ajan ja lisäksi lukematon määrä merimaileja. Silti en ole mikään julkkis tai kuuluisuus, vaan tavallinen puurtaja/yrittäjä. Mutta nyt sinulta "maailmanmies" kolahti kirves pahemman kerran kiveen (taas!). Tilaa nyt liput Tallinnaan, niin ehkä sieltä jotain lohtua löytyy.
Sattumalta lukaisin tämän jutun, itse asiaan en ota kantaa, mutta kysyisin sinulta matkamies, miksi matkustat noin paljon, mikä olet ammatiltasi, käykö tuo kunnon päälle tai lompsalle? Mitä mukavaa tai harmia noin hurjasta reissuamisesta on? Tulevaisuutta itselleni tässä mietin ja jotenkin kolahti.
- valehtele
ystäväni, kirjoitti:
minä matkustan työkseni.
Ja testataan. Grölannissa on eräs paikka, jossa on vanhan, viikinkiaikaisen kirkon jalusta. mitä sen vieressä on?
jos et osaa vastata, et ole käynyt grölannissa. paikalliset raahaa siihen paikalle jokaisen sinne eksyneen skandinaavin. - vain ja ainoastaan
ihan vaan utelias kirjoitti:
Sattumalta lukaisin tämän jutun, itse asiaan en ota kantaa, mutta kysyisin sinulta matkamies, miksi matkustat noin paljon, mikä olet ammatiltasi, käykö tuo kunnon päälle tai lompsalle? Mitä mukavaa tai harmia noin hurjasta reissuamisesta on? Tulevaisuutta itselleni tässä mietin ja jotenkin kolahti.
työni vuoksi. Vapaa-ajallani ja lomillani kieltäydyn ehdottomasti matkustamisesta. Liiketoimintoja on kolmella mantereella.
- Vaasan
metsäläiset, tulkaa nyt ulos kaapista ja äärikapeasta maailmankatsomuksestanne. Ruvetkaa liikkumaan maailmalla, niin kuin me muut rannikon asukkaat olemme tehneet jo vuosisatoja. Ymmärrän, että meri pelottaa, ja miksei lentokonekin, jos kerran sukupolvet ja taas sukupolvet taaksepäin katsottuna ovat olleet vuosisatoja tai -tuhansia piilossa metsässä, mutta, rohkeasti nyt vain. Kyllä te osaatte, kun me muutkin osaamme. Jopa maahanmuuttajat uskaltavat kohdata täysin vierasta kulttuuria!! Miksette te???
Eli rohkeasti nyt vain maailmankatsomusta laajentamaan, vaikka kuinka menneisyys painaisi. Eikä sekään haittaa, vaikka ette kirveelläkään opi vierasta kieltä, korkeintaan jotain tankeromongerrusta. Huitokaa käsillänne!!!- mieltä kuin
edellinen. Osoittakaa nyt kerran elämässänne edes aavistuksen verran rohkeutta! Me muut kannustamme. Ei se ulkopuolinen maailma nyt niin vaarallinen ole.
- matkustaa...
eihän närpessvenkaa ymmärrä edes umeån hotelleja siivoava ahvennamaalainen, saati sitten suomalainen, jonka kieltä nämä kurkunonanoijat eivät opi, vaikka opiskelevat sitä kouluissa, joten niiden on pakkomatkustaa maailmalle, muuten ne kuolisivat nälkään, koska eivät saa haettua Vaasan rautakaupoista edes pilkkivehteitä.
- kukaan kalasta
matkustaa... kirjoitti:
eihän närpessvenkaa ymmärrä edes umeån hotelleja siivoava ahvennamaalainen, saati sitten suomalainen, jonka kieltä nämä kurkunonanoijat eivät opi, vaikka opiskelevat sitä kouluissa, joten niiden on pakkomatkustaa maailmalle, muuten ne kuolisivat nälkään, koska eivät saa haettua Vaasan rautakaupoista edes pilkkivehteitä.
niin lapsellisiilla ja tuottamattomilla vehkeillä kuin pilkillä!! Mistä ihmeestä tämä juolahti sinulle päähän?? Taidat olla melko sekaisin!!
- närpessvenskaa?
kukaan kalasta kirjoitti:
niin lapsellisiilla ja tuottamattomilla vehkeillä kuin pilkillä!! Mistä ihmeestä tämä juolahti sinulle päähän?? Taidat olla melko sekaisin!!
ei se ainakaan suomea ollut. opettele nyt ensin suomen kieli, ennenkuin tulet tänne munaamaan itsesi.
- vain, älä
närpessvenskaa? kirjoitti:
ei se ainakaan suomea ollut. opettele nyt ensin suomen kieli, ennenkuin tulet tänne munaamaan itsesi.
ota enää!! Olet aivan sekaisin!!
- hehkuttaa :
samaa siinä kuitenkaan onnistumatta :
http://areena.yle.fi/toista?id=1830242- kommarin ..
..mielipide hyvin esille!
Tuotahan täällä palstallakin saa vähän väliä lukea.
Se on kun tähän astista vasemmisto/kokoo-mustista "herra hallintoa" hieman ravistelee rahvas, kuten tuo toimittaja asian sai sanotuksi.
Se nainen oli kyllä aivan oikeassa tässä asiassa, minusta.
- ihastellaan :
myös Ruotsissa :
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsalaispoliisi kutsui mellakoivaa nuorta apinaksi/1135243293573
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694452TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3281886Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241776Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681507
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468